MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Die zombie modus had ik voor mijn fotoshoot alleen de laatste 3 weken. Als @ScumbagAnnie wat tegen me zei was ik het geloof ik na 3 sec alweer vergeten. :roflol: Alleen vond ze dat zelf geloof ik niet zo leuk.
Op zich was dat wel echt irritant ja. Nu valt het wel redelijk mee, maar ik weet nu ook wat me te wachten staat en houd er rekening mee. In andere woorden: mijn standaard tegenover @wovano is drastisch omlaaggegaan nu de wedstrijd eraan komt. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Volgende bestelling ga ik ook maar wat van die XXL sauzen bestellen.
Kreeg eigenlijk altijd het idee dat het tafelsauzen waren en niet bedoeld was om door een bak met rijst en kip heen te pleuren, haha.
Eens geproefd kom je er niet meer vanaf denk ik :p

Overigens was ik echt dom :roflol:

Afgelopen weekend stad en land afgezocht voor tartaar in gehaktvorm. Eerst had Lidl het maar uit assortiment, ook bij jumbo uit assortiment, uiteindelijk de bio versie van ah gekocht voor €11,50 de kilo en nu kom ik erachter dat musclemeat het gewoon heeft voor 8,50 de kilo en ook nog in de perfecte porties voor mij. Alleen heet het daar gewoon low fat rundergehakt, maar het heeft dezelfde voedingswaarden.

Bedoelde je deze steak tartaar? Volg week in aanbieding @Lidl

Screenshot_20190206-125129_Samsung Internet.jpg

Deze soort heeft meestal ongeveer 170 kcal/100 gram. Ik was zelf echt op zoek naar de variant met ongeveer 130 kcal/100 gram. En dan ook nog eens in gehaktvorm. Ben een lastige geloof ik :p maar heb het nu dus bij musclemeat gevonden dus bestel daar binnenkort gewoon een paar kg. Na deze week gaat mijn voeding weer veranderen voor de laatste 3 weken van de prep dus durf ik het nu nog even niet te kopen.

Deze soort heeft meestal ongeveer 170 kcal/100 gram. Ik was zelf echt op zoek naar de variant met ongeveer 130 kcal/100 gram. En dan ook nog eens in gehaktvorm. Ben een lastige geloof ik :p maar heb het nu dus bij musclemeat gevonden dus bestel daar binnenkort gewoon een paar kg. Na deze week gaat mijn voeding weer veranderen voor de laatste 3 weken van de prep dus durf ik het nu nog even niet te kopen.

Ik heb een tijd lang gewoon mijn eigen gehakt gemaakt.

https://www.nextdeal.nl/moulinex-me...2DiQCSIk17jBT9T-kMbt8w0jXWE4-ddxoC03YQAvD_BwE

• Like
Waarderingen: BB_
heel enkel kom ik eens thuis en staat er een pannetje water op het vuur. ik herhaal heel enkel

heel enkel kom ik eens thuis en staat er een pannetje water op het vuur. ik herhaal heel enkel
@wovano heeft een sterke overtuigingskracht. Voor ik het weet, sta ik paprika's voor hem te snijden.:lol:

Note: andersom doet hij ook heel veel voor mij hoor! Ik heb een pleurishekel aan boodschappen doen, dus dat doet hij meestal.:grinny: Verder prept hij zijn maaltijden ook zelf, op her en der wat snijwerk na.

Gisteren mijn skullcandy crusher koptelefoon binnen gekregen en meteen met trainen gebruikt. Damn wat een verschil in training. Ik was echt een stuk sneller klaar en was ook echt helemaal kapot. Pomp was erg goed, stond lekker vol en kreeg complimenten van mensen die vonden dat ik er goed bij stond. Shape verandert nu ook met de dag dus begin daarin nu wel een stuk zekerder te worden. Gewicht vanmorgen was 106,2 kg. Buik zag vrij plat uit en ook mijn onderrug zag alweer een heel stuk beter uit. Dat is altijd het hardnekkigste. Ik heb zojuist foto’s van vanmorgen opgestuurd naar Jeffrey, ben benieuwd wat hij ervan vindt. Nog 26 dagen dus gaat echt heel hard nu. Moet niet vergeten langzaam een lijstje te gaan maken met spullen die ik moet meenemen :p zie het al voor me dat ik de opwarmelastieken of de teenslippers of whatever vergeet :o

Vandaag een low carb dag en vanavond borst en biceps knallen in de gym. :flexbiceps:
Pas op! Trainen met een koptelefoon werkt verslavend; ik wil niet anders meer. :P
Heb zelf deze:
https://tweakers.net/pricewatch/764211/sony-mdr-xb950n1-(zwart)/reviews/
Draai meestal een beetje hardcore / early rave, nog nostalgisch ook. :D
Je shape gaat super trouwens; die 26 dagen zijn voorbij voor je het weet. Tip: neem pantoffels mee in plaats van teenslippers; klinkt misschien een beetje gay, maar warmte vasthouden is echt belangrijk. Zeker als je BF erg laag is. :thumbs:

Eens geproefd kom je er niet meer vanaf denk ik :p
Die sauzen zijn prima inderdaad; mag je die van je coach nu nog gebruiken? Dat zou relaxed zijn. :thumbup:
Ik koop low fat rundergehakt inderdaad ook bij MM; super macro's. Laatste weken van de prep heb ik overigens alleen nog maar witvis gegeten. Ben benieuwd met wat voor schema Jeffrey komt. :)

Succes met de laatste loodjes! :thumbup:

@wovano heeft een sterke overtuigingskracht. Voor ik het weet, sta ik paprika's voor hem te snijden.:lol:

Note: andersom doet hij ook heel veel voor mij hoor! Ik heb een pleurishekel aan boodschappen doen, dus dat doet hij meestal.:grinny: Verder prept hij zijn maaltijden ook zelf, op her en der wat snijwerk na.

Kan hij zo zielig kijken dan :D

Terug
Naar boven