AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Samen met Wouter team arier met blauwe ogen en goddelijke melanotan tan :cool:

Benen met pomp

IMG_20190206_184037_797.jpg
Op een schaal van 10 geef ik je zeker een 11.:eyebrow:

Twijfel ook on melanotan te gaan gebruiken maar heb veel verhalen gelezen over extreem moedervlekken erbij krijgen
Heb ik ook wel last van, redelijk wat maar het valt niet echt op. Ik weet bijvoorbeeld wanneer het begint te werken zodra de moedervlek op m'n lip en oorlel weer terug komt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Je zou zijn gezicht moeten zien als hij zoiets vraagt. Je kunt gewoon bijna geen nee zeggen tegen die blauwe kijkers van hem. :emo:

:engel:
Als ik zoiets vraag. Wat dacht je dan hoe jij kijkt als je mij wil overhalen alsjeblieft nog iets voor je te doen :D trap ik overigens nu niet meer in dat gezicht, in het begin wel. Doe het nu gewoon uit liefde :heart:

Gisteren lekkere training gehad. Voor de 2e keer deze prep in een tanktop getraind en kreeg vrij veel complimenten en opmerkingen. Schouders zijn echt goed vol, aders all over the place en blijkbaar viel ook mijn rug behoorlijk op. Goede dingen! Was zelf vanmorgen ook semi tevreden met mijn shape. Heel veel vooruit gegaan de laatste week, echt dagelijks veranderingen dus dat is mooi. Buik was echt plat. Abs goed te zien. Gewicht zit nu op 105,6 kg. Met nog 3 weken en 2 dagen te gaan weet ik in elk geval zeker dat ik die -100 wel makkelijk ga halen. Ben benieuwd hoeveel er nu de laatste weken nog af gaat en heb wel weer zin in dat proces van elke dag veranderingen. Morgen check-up en zondag naar muscletotaal voor een training en aansluitend een poseerles van Siem Goosssens. Weekend erna BB united met een poseerles van Arthur Groenefelt en erna een training met mijn coach. Toevallig zo uitgekomen.

Gaat lekker!

Armen zijn precies ook goed bijgetrokken!

Oogt nice maat, veel plezier zondag!

Net checkup gehad en ga nu met een goed gevoel naar huis. Jeff was erg tevreden. Ben nu droger en 2 kg zwaarder dan 3 weken voor mijn fotoshoot dus ik kan een hele harde shape gaan neerzetten. Ik gok zelf dat ik rond de 97 kg ga uitkomen. Jeff denkt ook dat ik met mijn benen eruit ga springen. We hebben ook het poseren nog even geoefend en gekeken naar de manier waarop ik bepaalde poses ga uitvoeren. Bijvoorbeeld bij buik en bovenbenen mijn linkerbeen naar voren doorstrekken want daarop is de definitie nu steeds beter te zien. Heb ook mijn poseermuziek nog gewijzigd en heb nu een liedje die wat beter bij me past en anders is dan wat anderen zullen hebben. :D ik ga er wat moois van maken!

2kg zwaarder en droger in 3 weken.

gvd vent op 100kg hoor je geen beginner gains te maken :roflol:

2kg zwaarder en droger in 3 weken.

gvd vent op 100kg hoor je geen beginner gains te maken :roflol:
Nee het is nu 3 weken voor mijn wedstrijd en ik ben nu 2 kg zwaarder en droger dan 3 weken voor mijn fotoshoot op 22 december. Dus ongeveer 2 maanden ertussen.

Terug
Naar boven