AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Echt top gepresteerd. Zoals hierboven gezegd, wordt die nummer 1 door de jury op een aantal punten net wat beter beoordeeld. Qua massa en "buffheid" wint je het overigens van hem en die paar punten ga je op de OR gewoon voor zorgen. :D
Zo'n wedstrijd komt ook altijd precies aan op je fysiek op dat moment en die ene minuut waarin je je routine moet laten zien. Het is geen Tour de France waarin je een mindere dag de volgende dag weer goed kan maken. Overigens was je routine echt wel super hoor, niets negatiefs te melden. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Eens met de plaatsing. Je mag trots zijn om een dergelijke shape neer te zetten op c niveau. Neem aan dat beide concurrenten ook doorpakken naar de OR, nummer drie is ook een gevaarlijke concurrent. Als hij straks hard komt... blijft een leuke strijd zo :D
Geen idee wat de rest doet. Kwam de winnaar erna tegen bij de burger king en daar zei die dat hij na jaren lang trainen eens een keer een wedstrijd wilde doen.
Nummer 3 is pas 19 dus daar gaan we misschien nog wel meer van horen.

• #1.083
Echt top gepresteerd. Zoals hierboven gezegd, wordt die nummer 1 door de jury op een aantal punten net wat beter beoordeeld. Qua massa en "buffheid" wint je het overigens van hem en die paar punten ga je op de OR gewoon voor zorgen. :D
Zo'n wedstrijd komt ook altijd precies aan op je fysiek op dat moment en die ene minuut waarin je je routine moet laten zien. Het is geen Tour de France waarin je een mindere dag de volgende dag weer goed kan maken. Overigens was je routine echt wel super hoor, niets negatiefs te melden. :cool:
Qua massa was mijn lowerbody duidelijk het best ontwikkeld. Op armen na had ik op mijn upperbody ook meer massa dan de nummer 1. Zaak dus inderdaad om over 5 weken te zorgen dat ik de hardste in de line-up ben.

• Like
Waarderingen: BB_
In ieder geval niet jezelf druk gaan maken. Je hebt goed gepresteerd en over vijf weken zal je met een betere shape komen. Meer kan je niet doen. Gewoon genieten en keen stress.

• #1.086
In ieder geval niet jezelf druk gaan maken. Je hebt goed gepresteerd en over vijf weken zal je met een betere shape komen. Meer kan je niet doen. Gewoon genieten en keen stress.
Nee geen stress. Prep is vandaag begonnen en voel me nu eigenlijk zekerder dan ooit. Op de wedstrijd is dat ook compleet anders gelopen dan ik had gedacht. Ik dacht dat ik kapot van de zenuwen zou gaan als ik het podium voor het eerst zou oplopen, maar op het moment dat ik klaar stond viel al die spanning van me af en stapte ik met een brok zelfvertrouwen dat podium op.
t*ring:eek!:

Precies! Jeff er al over gesproken?
Ja, ik heb eerst commentaar gevraagd van de bond en dit was al het commentaar wat ik kreeg:
Ja lijk mij iets van scherpte en massa te kort ,ten opzichte van nr 1 .
Kan ik eerlijk gezegd niet zoveel mee. Scherpte is inderdaad duidelijk en dat wist ik ook al. Massa te kort? Ik geloof dat ik de dikste rug en benen van de line-up had dus welke massa er dan bedoeld wordt? Geen idee. Meer massa kan altijd natuurlijk, maar dat is iets voor mijn off season. Ik heb er ook niet meer op gereageerd en ga komende weken dus werken aan de conditionering om nog wat dieper te gaan. Dit was natuurlijk mijn eerste wedstrijd en zo diep als nu ben ik nog nooit gegaan, maar ik denk met nog 4,5 week te gaan dat ik best nog wel een stukje dieper kan komen. Jeff denkt er exact hetzelfde over. Daarom ga ik deze week gewoon verder met mijn dieet zoals dat was voor de wedstrijd. 2300-2600-3000 kcals verdeeld over 4 low dagen, 2 high dagen en 1 moderate. Cardio blijft ook 5 uur per week. Gas erop!

• #1.087
Startshape na al het gevreet, schade was +5 kg

IMG-20190305-WA0020.jpg

IMG-20190305-WA0017.jpg

IMG-20190305-WA0008.jpg

IMG-20190305-WA0007.jpg

Allemaal vocht. Paar dagen is het weg. Pomp was wel gruwelijk.
Zelfde hier man, maar dit ziet er nog top uit man! Je ziet zelf natuurlijk elk klein detail. Maar vanmorgen ook een varkenspomp met het kleinste gewichtje, zometeen schouders zal ook wel leuk worden :)

Tof fysiek vent:lifter:

Damn, beast! Nice contest pics ook.

Laatst bewerkt:
Shape vind ik hier zelfs beter als op de wedstrijd :) met die vijf weken kom je net wat voller en stukje harder te staan :)
Ik ben ervan overtuigd dat je door kan naar het NK, alleen zou ik dat persoonlijk bewaren voor volgend jaar.

Jammer genoeg tot op heden Weinig pics van al dat gevreet na je contest ? :p

• #1.096
Jammer genoeg tot op heden Weinig pics van al dat gevreet na je contest ? :p
Al dat gevreet? Zit gewoon weer op schema hoor.
Shape vind ik hier zelfs beter als op de wedstrijd :) met die vijf weken kom je net wat voller en stukje harder te staan :)
Ik ben ervan overtuigd dat je door kan naar het NK, alleen zou ik dat persoonlijk bewaren voor volgend jaar.
Veel voller zal denk ik niet lukken. De jury wilde scherper en harder dus dat is waarvoor ik ga. Kwalificatie voor een A-wedstrijd zou leuk zijn inderdaad. Hoe dan ook ga ik sowieso eerst een jaar bouwen straks. Als ik het niveau van A-wedstrijden bekijk zou ik niet weten wat ik daar te zoeken heb vooralsnog.

Ik dacht dat ik een hele waslijst aan cheatfoods voorbij zag komen voor na je contest? Maar ik kan me vergissen, if so.. sorry! :p

• #1.098
Al dat gevreet? Zit gewoon weer op schema hoor.

Veel voller zal denk ik niet lukken. De jury wilde scherper en harder dus dat is waarvoor ik ga. Kwalificatie voor een A-wedstrijd zou leuk zijn inderdaad. Hoe dan ook ga ik sowieso eerst een jaar bouwen straks. Als ik het niveau van A-wedstrijden bekijk zou ik niet weten wat ik daar te zoeken heb vooralsnog.

Gaat helemaal goed komen. Na de or flinke rebound pakken en volgend jaar NK ownen :)
Krijg weer de kriebels door jou :roflol:

• #1.100
Gaat helemaal goed komen. Na de or flinke rebound pakken en volgend jaar NK ownen :)
Krijg weer de kriebels door jou :roflol:
Heb natuurlijk ook al meer dan een jaar niet echt voor langere tijd boven onderhoud gegeten dus ben benieuwd hoeveel massa ik nog kan gaan aanzetten. Ik kwam deze wedstrijd uit op 95,9 en ik denk dat als ik nog wat dieper wil gaat er best nog wel 1 of misschien zelfs 2 (optimistisch?) kg af kan. Zou wel tof zijn als ik volgend jaar echt net onder de 100 kg het podium op kan stappen.

Terug
Naar boven