XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Bedankt allen voor de massale reacties via berichten, likes en karma. Erg leuk. En voor wie het leuk vindt om te volgen, dinsdag begint mijn prep voor deel 2: de Open Rotterdamse. Met als doel nog wat dieper te gaan en een nog betere shape neer te zetten.

Zijn ze nou ook allemaal de zelfde lengte ongeveer. Hoe werkt dat eigenlijk als iemand van 172cm met de 90 + mee doet en iemand van 185 cm? Andere klasses?
Er wordt bij de bodybuilding klasses alleen naar het gewicht gekeken.

• #1.062
Update foto van na het cheaten tot nu toe.

IMG_20190304_000540_395.jpg

Mooi resultaat

gefeliciteerd man!

:cheer:

Gefeliciteerd!! Heel mooi resultaat en een hele goede shape neergezet!

Succes nu richting de Open Rotterdamse! :banana: Maar geniet ook even van het behaalde resultaat!

Op naar de open rotterdamse!!!!

2: de Open Rotterdamse. Met als doel nog wat dieper te gaan en een nog betere shape neer te zetten.
Succes man! DEnk dat je daarmee hoge ogen gooit.

Ik vermoed dat de nummer 1 net iets meer shredded was als ik af ga op die 1 of 2 foto's!

Bruut hoor die post cheat veins!:thumbs:

Gefeliciteerd? Met hoeveel man stonden jullie in je klasse?

• #1.069
Gefeliciteerd? Met hoeveel man stonden jullie in je klasse?
Helaas maar met 3. Persoonlijk dacht ik dat het tussen mij en de nummer 3 zou gaan. Maar uiteindelijk waar twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen.

ik ben totaal niet thuis in de Nederlandse wedstrijd bodybuildingwereld maar is het aantal deelnemers altijd zo marginaal ?

(doet uiteraard niets af aan de bijzonder goede prestatie van gisteren en de lijdensweg die je daarvoor hebt afgelegd)

Gefeliciteerd !!

Heb je gisteren even gesproken en adhv van je video had ik je op 1 staan.
Jammer genoeg was dit ook een kleine klasse met maar 3 man erin. (waren veel kleine klasse)

Daarna had ik alle tijd om even bij de poseer routines te kijken en IRL was het wel duidelijk tussen welke 2 het zou gaan.
De nr 3 was gewoon totaal niet klaar en behoorlijk vochtig en vet om een goede shape neer te zetten.

De winnaar was een stuk harder in zijn geheel en dat liet zich vooral aan de achterkant zien (onderrug bv en hamstrings)
Daarbij was zijn poseer routine een stuk rustiger geposeerd dan de jouwe en hield hij zijn poses wat langer vast.

Beide zijn dingen die je voor de OR kan verbeteren en daar weer te scoren.

:)

Nou dat verandert niks aan je fantastische shape en inzet die je de afgelpoen maanden hebt getoond!

Dit is een ervaring rijker en als je dan een aantal werkpuntjes kan meenemen (zoals hierboven door @FoxGym gezegd) kan je de volgende keer misschien weer mikken op het podium in een groter deelnemersveld.

Domme vraag maar wat is de huidplooi aan je abs momenteel?

• #1.074
Heb je gisteren even gesproken en adhv van je video had ik je op 1 staan.
Jammer genoeg was dit ook een kleine klasse met maar 3 man erin. (waren veel kleine klasse)

Daarna had ik alle tijd om even bij de poseer routines te kijken en IRL was het wel duidelijk tussen welke 2 het zou gaan.
De nr 3 was gewoon totaal niet klaar en behoorlijk vochtig en vet om een goede shape neer te zetten.

De winnaar was een stuk harder in zijn geheel en dat liet zich vooral aan de achterkant zien (onderrug bv en hamstrings)
Daarbij was zijn poseer routine een stuk rustiger geposeerd dan de jouwe en hield hij zijn poses wat langer vast.

Beide zijn dingen die je voor de OR kan verbeteren en daar weer te scoren.

:)
Was leuk je even te spreken ja.
Achteraf gezien was de nummer 1 inderdaad net een stuk droger. Dus dat is hetgeen waar ik de komende 5 weken alles aan ga doen. Tijd genoeg nog lijkt me. En ook tijd genoeg om nog extra te oefenen met poseren. Routine was niet slecht denk ik maar kan natuurlijk altijd beter en was nog wat houterig soms.

Thanks voor de tips :)
Domme vraag maar wat is de huidplooi aan je abs momenteel?
Geen idee. Nooit gemeten.

Over 5 weken is de OR?

• #1.076
Yes!

Hier nog een betere kwaliteit foto. Is het verschil in scherpte wel duidelijk te zien. Ik moet zorgen dat ik nog harder en scherper op het podium sta. Dus dat wordt mijn doel voor de komende 5 weken. Gas erop!

FB_IMG_1551730571381.jpg

Nice! Nu nog even lekker gegeten en zo gelijk weer volgende prep in dus.
Zal vast wel harder komen te staan.

Tanning lijkt ook anders. De nr 1 wat matter en oogt imo ook gelijk anders.

Eens met de plaatsing. Je mag trots zijn om een dergelijke shape neer te zetten op c niveau. Neem aan dat beide concurrenten ook doorpakken naar de OR, nummer drie is ook een gevaarlijke concurrent. Als hij straks hard komt... blijft een leuke strijd zo :D

Eens met de plaatsing. Je mag trots zijn om een dergelijke shape neer te zetten op c niveau. Neem aan dat beide concurrenten ook doorpakken naar de OR, nummer drie is ook een gevaarlijke concurrent. Als hij straks hard komt... blijft een leuke strijd zo :D
Vind nr 3 wel pleasing structuur hebben

Terug
Naar boven