- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind dit beter uitzien dan de wedstrijd lookShape 1 week na de contest. Let niet op mijn scheve back poses maar dat is lastig als je in spiegelbeeld foto's maakt.
![]()
![]()
![]()
![]()
.In welk opzicht?
voller , Ben zelf geen voorstander te zeer shredded zijn
. Puur persoonlijk btwDat dacht ik alvoller , Ben zelf geen voorstander te zeer shredded zijn. Puur persoonlijk btw
om volgende wedstrijd beter te plaatsen zal ik echter nog meer shredded op het podium moeten verschijnen.waarom niet is wat de sport van je eist wil je goed scorenDat dacht ik alom volgende wedstrijd beter te plaatsen zal ik echter nog meer shredded op het podium moeten verschijnen.

Ik zal helaas moeten accepteren dat ik na een wedstrijd hoe dan ook altijd weer in vocht zal bijkomen. Blijkbaar is het met mijn lichaam onmogelijk om zonder vochtafdrijvers al het vocht eruit te krijgen. Alles wat er nu dus bij is, is puur vocht. Gewoon doorgaan en nog wat extra vet verliezen waar mogelijk om straks voor de OR als het vocht er weer uit is op te kunnen maken in hoeverre ik mijn shape verbeterd heb.Wat een verschil qua vochhuishouding. Natuurlijk heel normaal, maar wel echt zichtbaar.
Komt goed! Gas erop
Hoe gaat het met je kies nu?

Congratz!
Past er nog in B-day cheat in je prep schema?![]()
Thanks allemaal.

+ 30 min crosstrainer als verjaardagsstraf?Mijn B-day cheat bestond vanmorgen uit stiekem 50 gram blauwe bessen extra door mijn havermout.![]()