AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Je kunt ook een hotel kiezen iets buiten rotterdam? Dat je op dag zelf maar iets van 15-30 min hoeft te rijden? Buiten de grote stad zal het wellicht goedkoper zijn?

Ik vind rotterdam/amsterdam en omgeving sowieso asociaal duur altijd..

En: het weekend van 6 en 7 april 2019 vindt de 39e editie van de NN Marathon Rotterdam

Kijk ook even of parkeren er bij in zit. Kan zo nog +20 euro per dag zijn bij een aantal hotels.

Nk is maar een weekje langer he. Ik zou or even afwachten, als je hier hoog scoort dan gewoon doorpakken. Ik denk dat je jezelf wat onderschat... :flexbiceps:

Er is alleen nog een driepersoonskamer beschikbaar op die datum, en dat kost 318 euro. Zelfs het bastion hotel kost 155 euro en dat stelt meestal toch niet zoveel voor. Ik begin er steeds meer naar te neigen om ook gewoon met de auto te gaan in de ochtend @ScumbagAnnie
Tsja, als het moet, stap ik gerust om 6.30 uur voor je in de auto. Het enige nadeel is dat ik vervolgens urenlang de tijd moet doden, omdat ik geen coaching ticket heb en dus niet backstage zit...

Maar hey, it's all for a good cause. We hebben het er vanavond wel even over. :)

Tsja, als het moet, stap ik gerust om 6.30 uur voor je in de auto. Het enige nadeel is dat ik vervolgens urenlang de tijd moet doden, omdat ik geen coaching ticket heb en dus niet backstage zit...

Maar hey, it's all for a good cause. We hebben het er vanavond wel even over. :)

DBB is er voor je :heart:

Gemiddeld 2500 maar ik zit natuurlijk al sinds augustus in een kcal deficit.

Ik denk dat ik gewoon maar voor koolvis ga en die zelf kruid. Witte vis is een van de weinige dingen die ik echt niet te hachelen vind, maar het zal maar moeten. Alles voor het goede doel en gelukkig nog maar 3 weken :D
Poeh extreem laag is dat.. vind waar ik op zit al een hell :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.234
Update
Alweer even niets geplaatst in mijn log zie ik. Ik moet bekennen dat ik er langzaam wel helemaal doorheen zit. Al sinds augustus zit ik in een kcal tekort en dat vergt wel wat van me. Energielevel is laag, slapen is dramatisch. Elke nacht word ik kletsnat van het zweet wakker. Kussens 100x omdraaien etc. Trainingen gaan verder wel lekker eigenlijk. Vocht is nog steeds aanwezig maar al een stuk minder, Jeffrey was afgelopen zaterdag wel tevreden met wat hij zag. Cardio is verhoogd naar 7x1 uur per week en de kcals zijn omlaag met als laagste dag nu 2000 kcals waarvan 3 witte vis maaltijden. Mijn favoriete vis :p maar ik weet dat het nog minder dan 2 weken is dus nog even doorzetten. Ik heb ook al met Jeffrey besproken hoe we het na de wedstrijd gaan aanpakken. We gaan wekelijks de kcals iets verhogen. Ik heb aangegeven dat ik graag wil variëren in mijn eten dus dat ik keuzemogelijkheden heb elke maaltijd en dat was geen probleem. Ben ook zeer benieuwd hoe het massa aanzetten zal gaan onder Jeffrey. Ik zet van mezelf op zich vrij makkelijk massa aan, maar ik heb dat weer het probleem dat ik gauw vocht vast houd. Ieder zijn problemen zo denk ik maar want anderen moeten knokken voor elke gram spiermassa extra.

Kan me voorstellen dat het zwaar is. Maar nog een kleine 2 weken te gaan dus keep on going!! Je kan het!
Gebruik je log lekker om te spuien... je kan het maar beter kwijt zijn he! ;)

Succes!! :thumb:

You can do it, liefje. Daarna gaan we wat rustiger vaarwater tegemoet. :)
Ik kan niet wachten om dan ook gewoon eens spontaan wat leuke dingen te gaan doen, zonder dat we alles qua eten en trainen moeten inplannen. Quality time incoming.:cheer:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.237
Kan me voorstellen dat het zwaar is. Maar nog een kleine 2 weken te gaan dus keep on going!! Je kan het!
Gebruik je log lekker om te spuien... je kan het maar beter kwijt zijn he! ;)

Succes!! :thumb:
Haha dat is een lastige voor me. Zodra het minder gaat sluit ik me altijd een beetje af voor de rest voor mijn gevoel.
Maar goed, nog 13 dagen dus gewoon even doorzetten. :D

Ik kan niet wachten om dan ook gewoon eens spontaan wat leuke dingen te gaan doen, zonder dat we alles qua eten en trainen moeten inplannen. Quality time incoming.:cheer:
Ik ook niet. We need more quality time :heart:

Dit is precies de reden dat ik geen wedstrijdambities heb..

Ik zou graag eens een wedstrijd doen, maar als ik hier lees hoeveel dedication je moet hebben en hoe zwaar alles is begin ik toch te twijfelen.
Onnoemelijk veel respect dat jij dit allemaal kunt. Niet veel mensen hebben zich zo goed in de hand,

Dit is precies de reden dat ik geen wedstrijdambities heb..
Snap ik ook wel, hoor. Niet alleen @wovano heeft er de afgelopen maanden veel voor moeten laten; ikzelf ook. Ik doe dat natuurlijk met alle plezier, hoor! Maar ergens is het ook wel fijn om straks wat rustiger aan te kunnen doen en niet te hoeven rennen om alle moetjes af te tikken. :rolleyes:

Terug
Naar boven