MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Update
Alweer even niets geplaatst in mijn log zie ik. Ik moet bekennen dat ik er langzaam wel helemaal doorheen zit. Al sinds augustus zit ik in een kcal tekort en dat vergt wel wat van me. Energielevel is laag, slapen is dramatisch. Elke nacht word ik kletsnat van het zweet wakker. Kussens 100x omdraaien etc. Trainingen gaan verder wel lekker eigenlijk. Vocht is nog steeds aanwezig maar al een stuk minder, Jeffrey was afgelopen zaterdag wel tevreden met wat hij zag. Cardio is verhoogd naar 7x1 uur per week en de kcals zijn omlaag met als laagste dag nu 2000 kcals waarvan 3 witte vis maaltijden. Mijn favoriete vis :p maar ik weet dat het nog minder dan 2 weken is dus nog even doorzetten. Ik heb ook al met Jeffrey besproken hoe we het na de wedstrijd gaan aanpakken. We gaan wekelijks de kcals iets verhogen. Ik heb aangegeven dat ik graag wil variëren in mijn eten dus dat ik keuzemogelijkheden heb elke maaltijd en dat was geen probleem. Ben ook zeer benieuwd hoe het massa aanzetten zal gaan onder Jeffrey. Ik zet van mezelf op zich vrij makkelijk massa aan, maar ik heb dat weer het probleem dat ik gauw vocht vast houd. Ieder zijn problemen zo denk ik maar want anderen moeten knokken voor elke gram spiermassa extra.
Heb je ook niet dat je de meest simpele dingen zoveel meer gaat waarderen? Zoals in het weekend uiteten gaan met je vriendin, uitstapjes maken etc. Zie het zo... Je doet nu iets waar 90% van de mensen niet toe in staat zijn. Zegt wat over jezelf. Eerste contestprep was ik zo extreem dedicated en gedisciplineerd dan m'n opleiding behalen daarna peanuts was. Als je ergens 110% voor geeft sta je voorsteld van wat mogelijk is ;) Ik wist wat op me afkwam dus dat maakte de prep voor JBC wel een stuk makkelijker (makkelijk wordt het nooit). Zowel mentaal als fysiek moet je gewoon heel erg sterk zijn. Mijn respect had je sws al! Nog even en dan zijn we er kerel :flexbiceps:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Dit is precies de reden dat ik geen wedstrijdambities heb..
Zou ook niks zijn voor jou denk ik met al het Marvinnen :p
Ik zou graag eens een wedstrijd doen, maar als ik hier lees hoeveel dedication je moet hebben en hoe zwaar alles is begin ik toch te twijfelen.
Onnoemelijk veel respect dat jij dit allemaal kunt. Niet veel mensen hebben zich zo goed in de hand,
Zeker de laatste 3 maanden zul je je echt strict aan je schema moeten houden en spontane uitstapjes zijn er dan niet meer bij. Gaan we naar de bioscoop of de stad, dan moet ik eraan denken dat ik de maaltijden over hou die ik niet in de magnetron hoef te verwarmen. Dagje pretpark wordt op deze manier wel een beetje lastiger. Uit eten al helemaal natuurlijk en ik ben wel echt iemand die houdt van lekker eten. Maar thanks voor je respect :)
Snap ik ook wel, hoor. Niet alleen @wovano heeft er de afgelopen maanden veel voor moeten laten; ikzelf ook. Ik doe dat natuurlijk met alle plezier, hoor! Maar ergens is het ook wel fijn om straks wat rustiger aan te kunnen doen en niet te hoeven rennen om alle moetjes af te tikken. :rolleyes:
Jij werkt er natuurlijk net zo hard voor en dat mag niet vergeten worden uiteraard. Evenveel respect voor Annie :kiss:
Heb je ook niet dat je de meest simpele dingen zoveel meer gaat waarderen? Zoals in het weekend uiteten gaan met je vriendin, uitstapjes maken etc. Zie het zo... Je doet nu iets waar 90% van de mensen niet toe in staat zijn. Zegt wat over jezelf. Eerste contestprep was ik zo extreem dedicated en gedisciplineerd dan m'n opleiding behalen daarna peanuts was. Als je ergens 110% voor geeft sta je voorsteld van wat mogelijk is ;) Ik wist wat op me afkwam dus dat maakte de prep voor JBC wel een stuk makkelijker (makkelijk wordt het nooit). Zowel mentaal als fysiek moet je gewoon heel erg sterk zijn. Mijn respect had je sws al! Nog even en dan zijn we er kerel :flexbiceps:
Mooi verwoord. Ik heb zeker dat ik de meest simpele dingen veel meer ga waarderen. Niet uiteten en uitstapjes met je vriendin of vrienden maar ook gewoon simpel eten. Een lekkere pasta of een lekker bord met aardappel. Dingen die ik nu allemaal niet mag. En uiteraard ook dikke respect voor jou. Jouw conditionering is mijn streven voor een wedstrijd volgend jaar.

• #1.243
Borst en biceps
dag 2 halotestin
Bench press
12x80
12x90
3x12x100 wtf alsof het niks was. 10 kg meer dan normaal. Had het gevoel makkelijk nog zwaarder te kunnen maar dat risico ga ik nu niet lopen.

Incline dumbbell press
12x36
3x12x40 ook dikke prima

Cable flyes
4x12x15

Hammer grip press
4x12x70

Flye machine
4x12x65

Dumbbell curl
4x12x16

Preacher dumbbell curl
4x12x14

Rope curl
4x12x full stack

Lekker halotestin, vond zelf alle horror verhalen wel meevallen

• #1.245
Damn ben echt heeeeel benieuwd naar halo:o. Dit klinkt vooralsnog goed haha.

Borst en biceps
dag 2 halotestin
Bench press
12x80
12x90
3x12x100 wtf alsof het niks was. 10 kg meer dan normaal. Had het gevoel makkelijk nog zwaarder te kunnen maar dat risico ga ik nu niet lopen.

Incline dumbbell press
12x36
3x12x40 ook dikke prima

Cable flyes
4x12x15

Hammer grip press
4x12x70

Flye machine
4x12x65

Dumbbell curl
4x12x16

Preacher dumbbell curl
4x12x14

Rope curl
4x12x full stack
Halotestin power is btw ongekend, zelfs in een deplete staat ram je gewichten waarbij je afvraagt hoe het mogelijk is :p

Haha, klinkt goed dit. Gelijk superpowers..

Zullen er ook powerlifters zijn die dit suppleren?

Haha, klinkt goed dit. Gelijk superpowers..

Zullen er ook powerlifters zijn die dit suppleren?
Bij mij in de gym zijn er aantal wedstrijd powerlifters en die zweren bij dit spul. Laatste 2-4 weken. Middelen die ik toch geregeld voorbij zie komen in die kring zijn halotestin, oxy, test en tren suspension.

Sorry voor offtopic @wovano

Hoopte eigenlijk op een iets uitgebreidere uitleg. Uiteindelijk moet de spier toch het werk doen wat maakt hem sterker in zo’n korte tijd. Dat het androgeen is begrijp ik idd
Ik heb hier eigenlijk geen andere verklaring voor... Het is gewoon puur androgeen, wat er voor zorgt dat je glycogeen opname dermate verhoogt wordt, vandaar dat het je die dramatische kracht in een aanzienlijke korte periode geeft. Reden dat het in de bodybuilding kringen wordt gebruikt is dezelfde reden, het zorgt ervoor dat je glycogeen opname wordt verhoogd, wat er dus voor zorgt dat je er binnen een paar dagen veel harder bij staat. Binnen een aantal dagen moeten de visuele effecten van halo ook wel te zien zijn, zeker op low bodyfat.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier eigenlijk geen andere verklaring voor... Het is gewoon puur androgeen, wat er voor zorgt dat je glycogeen opname dermate verhoogt wordt, vandaar dat het je die dramatische kracht in een aanzienlijke korte periode geeft. Reden dat het in de bodybuilding kringen wordt gebruikt is dezelfde reden, het zorgt ervoor dat je glycogeen opname wordt verhoogd, wat er dus voor zorgt dat je er binnen een paar dagen veel harder bij staat. Binnen een aantal dagen moeten de visuele effecten van halo ook wel te zien zijn, zeker op low bodyfat.
Meende dat androgenen ook impact op je cns hebben

Had het volgend big cat ook geen giga invloed op cortisol?

Vraag me af wat de impact op je gezondheid is als je dit een weekje of 2/3/4 draait. Zal wel niet echt een duidelijk antwoord op te krijgen zijn. Ben wel echt zwaar benieuwd naar :roflol:

• #1.260
Dit is wat Big Cat erover schreef @hoxyz @vntl @Strive4muscle @GetBig XXL @mucci

Fluoxymesterone : of Halotestin. Vaak misbegrepen hormoon, omdat ondanks zen populariteit vroeger het een tijdje van de markt verdween en momenteel enkel aan hoge prijzen beschikbaar is. Halo is HEEL zwak anabool en androgeen. Het doet als pure AAS eigenlijk geen fluit. Dit komt omdat de structurele veranderingen heel specifiek zijn voor glucocorticoiden. Wat het dus wel doet is heel hard aan de GR en de 11beta-HSD enzymen gaan binden, wat de interconversie van cortisone naar cortisol en terug remt. Halo geeft je daarom enorme hoeveelheid acute agressie, en kans op lage bloedsuiker. Als je al lage cortisol had zal het effect nagenoeg onmiddellijk zijn. Als je hoge cortisol hebt duurt het enkele dagen, omdat de cortisol die je hebt ook niet gedeactiveerd kan worden. Omdat cortisol ook vaak wat waterophoud veroorzaakt, kan het op het einde van een dieet ook de look wat harder maken, en is zeker aan te raden als je om een of andere reden al niet langere tijd trenbolone gebruikt. Pas ook op bij gebruik samen met trenbolone omdat plotse aanvallen van lage bloedsuiker en hele hoge irritabiliteit niet abnormaal zijn. Voor de mensen die nog kuren is wat halo op het einde van je kuur, en mss zelfs weekje erna als je met lange esters werkt, een goede manier om de cortisol in het herstel wat lager te houden ook; en te zorgen dat je meer massa spaart. In deze beperkte gevallen zeker eens proberen, het is ook lang zo toxisch niet als mensen denken : aan 20-40mg kan je het best ettelijke weken gebruiken. Maar of je het in deze gevallen goed kan gebruiken of niet zal eigenlijk bepalen of Halo zen dure prijs waard is voor jou of niet. Naar het schijnt zou 11-ketotestosterone, een designer steroid, zich een beetje als halo gedragen. Maar ken eigenlijk niemand die er ervaring mee heeft.

Terug
Naar boven