MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Lekker de focus op het normale leven kerel, kansen komen er nog genoeg.. Geniet :thumbs:

Het was vast geen makkelijke keuze.
Maar als we even terugblikken naar je progressie foto in het laast genomen foto topic.
Dan kan er op z'n minst gezegd worden dat jij een heuse prestatie hebt neergezet.
En deze vragen veel offers en toewijding.
Daaruit kan ik concluderen dat je een gozer bent met een ijzeren wil.
Dus volgend seizoen, laat Wovano 3.0 maar komen! :)

Jammer, maar als je zelf niet tevreden bent moet je het natuurlijk niet doen. Dikke rebound maken nu :D

Juiste keuze, ik ben benieuwd hoe je er volgend jaar bij gaat staan.

Genieten van wat meer eten weer man en weer wat leven!

Rust lekker uit.
Eet veel carbs.
Life is good

Juiste keuze bro. Wat meer eten, minder stressen en genieten van de trainingen en het leven zal je goed doen.
Ongetwijfeld zal de gedachte 'wat als' nog wel eens langskomen, maar herinner je dan dat je deze keuze bij je volle verstand met de op dat moment geldende situatie hebt gemaakt. Over een paar maanden, wanneer je stukken beter in je vel zit, kun je deze omstandigheden minder goed voor de geest halen. Probeer op dat moment realistisch en rationeel te zijn: je hebt ervoor gekozen om je terug te trekken met objectief gezien goede redenen. Ik durf te wedden dat 99% al eerder was afgehaakt.

Enige juiste keuze. Je moet niet enkel luisteren naar je lichaam maar ook naar je mind. En die zeggen beiden hetzelfde. Conclusie: you’re doing the right thing. Moedige en verstandige keuze. Respect. En nu: genieten!

Luister je kunt trots op jezelf zijn voor wat je wel hebt bereikt en dat binnen zo korte tijd... Dat je dan als t "op" is de keuze durft te nemen om een stap terug te zetten en naar je lichaam te luisteren siert je alleen...

Nu lekker bouwen en genieten met je vrouwtje... Zomer komt dr aan, je hebt een mooie planning opstaan kwa festivals had ik gezien en je staat dr top bij...

Have fun!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.290
Thanks allemaal voor de mooie woorden. Doet me goed.
De eerste gedachte was dat ik faalde toen ik gisteren de keuze had gemaakt. Maar ik zie nu wel in dat ik trots mag zijn op hoe ver ik al gekomen ben. Ik krijg morgenavond mijn nieuwe voedingsschema. Mijn schema voor vandaag en morgen heb ik zelf even in elkaar gezet. Zit op 3000 kcals met basicly elke maaltijd 150 gram vlees/vis/kip en 250 gram aardappels of 60 gram pasta/rijst. Ik ga niet cheaten, maar dit voelt al als een cheat eigenlijk. Dit weekend ga ik wel uit eten samen met @ScumbagAnnie maar geen cheatdag zoals ik dat na een wedstrijd gedaan zou hebben.

Laat het maar niet voelen als falen, ik ben eerlijk gezegd als volwassen man gewoon jaloers op wat je afgelopen maanden hebt gepresteerd, beloon je zelf en geniet daarvan.

Ik had je bericht gelezen en kan nu pas reageren...
Maar een hele verstandige en wijze keuze. Je luistert in ieder geval goed naar je lichaam en hebt met verstand besloten. Ik snap goed dat het voelt als falen. Maar dit is juist zo enorm sterk dat je op het juiste moment de juiste beslissing hebt gemaakt. Door zo een moeilijk besluit te nemen kom je er alleen maar sterker uiten het zal je veel verder brengen in ieder geval.

Nu eerst even tot jezelf komen samen met @ScumbagAnnie en dan samen weer de draad oppakken. Wat rust zal jullie beiden goed doen.

Echt niets meer dan respect voor je besluit en wat je gepresteerd hebt! En dat geldt ook voor @ScumbagAnnie !
Jullie gaan het samen ver schoppen!

Ik had je bericht gelezen en kan nu pas reageren...
Maar een hele verstandige en wijze keuze. Je luistert in ieder geval goed naar je lichaam en hebt met verstand besloten. Ik snap goed dat het voelt als falen. Maar dit is juist zo enorm sterk dat je op het juiste moment de juiste beslissing hebt gemaakt. Door zo een moeilijk besluit te nemen kom je er alleen maar sterker uiten het zal je veel verder brengen in ieder geval.

Nu eerst even tot jezelf komen samen met @ScumbagAnnie en dan samen weer de draad oppakken. Wat rust zal jullie beiden goed doen.

Echt niets meer dan respect voor je besluit en wat je gepresteerd hebt! En dat geldt ook voor @ScumbagAnnie !
Jullie gaan het samen ver schoppen!
Een ode aan @ScumbagAnnie :)

Goed dat je naar je lijf, zowel fysiek als mentaal, luistert! Wijze beslissing :)

Verstandige keuze die je gemaakt hebt Wovano. Het klinkt misschien afgezaagd, maar het moet wel leuk blijven. Als het een lijdensweg wordt moet je er mee kappen. Hopelijk heb jij samen met @ScumbagAnnie nu de tijd en rust voor elkaar en om samen even bij te komen en te genieten!! En een stapje terug doen is soms ook een overwinning hè. ;)

Goed en knap besluiten. :bow:
Respect hiervoor en voor je doorzettingsvermogen zo'n enorm lange periode. Je hebt een topresultaat neergezet. Nu weer lekker op krachten komen en genieten van de leukere en gemakkelijkere fase van het bodybuilden en het 'gewone' leven. :thumbs:
Zowel mentaal als fysiek heb je je grenzen verlegd. Wie weet wat de toekomst nog brengt, maar nu even genieten van het hier en nu. :D

Wijs besluit van je...en vooral ook erg moedig...dit toont wel karakter....de honger naar een wedstrijd komt wel weer...eerst andere prioriteiten

Dapper besluit. En toch wel een super resultaat dit jaar behaalt...imo alsnog gewoon een winnaar!

Nu lekker genieten de komende tijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.300
Bedankt allemaal. Doet me goed. Inmiddels voel ik me echt een stuk beter. De afgelopen dagen zelf mijn voeding ingevuld en gisteren mijn schema gekregen. Kcals aardig omhoog en dat zit vooral in de koolhydraten. Heb in de ochtend 100 gram oats, in de middag mag ik kiezen tussen 400 gram aardappel of 2 wraps en zowel pre als post workout mag ik kiezen voor 100 gram pasta, rijst of noedels. Verder zit er ook zalm, tartaar, kip en ei in mijn schema. Ik had gevraagd voor nog maar 1x whey per dag omdat ik het liefst meer vaste voeding eet. Had om uit te proberen voor dit weekend eens gepofte tarwe gekocht ipv de whey en had nog wat geprept eten staan wat ik eerst opmaak.

Eten voor vandaag:

7.30 uur
100 gram gepofte tarwe, 40 gram whey, 25 gram rozijnen, 150 gram blauwe bessen, kaneel

10.15 uur
Blikje tonijn in olie, 300 gram mexicaanse roerbakgroente

12.30 uur
2 wraps, 150 gram kipfilet, 200 gram chili con carne groente

16.00 uur pre workout
100 gram noedels, 150 gram magere rundertartaar, 200 gram chinese wokgroente

19.30 uur post workout
100 gram macaroni, 150 gram magere rundertartaar, 200 gram italiaanse roerbakgroente, 200 gram passata, 100 gram erwten

21.00 uur
150 gram zalm op huid, 200 gram groente

23.30 uur 40 gram night protein

Terug
Naar boven