AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

waarom zou je als normaal, gezond persoon zonder klachten en risicofactoren allerlei dingen willen gaan testen? Zelfde wat @Punjab ook al aanhaalt: alles kan nu prima zijn en over een maand niet meer. Huisarts heeft ook een poortwachter functie en dat is maar goed ook imo.
Omdat er genoeg mensen zijn die qua vitaminen/mineralen iets tekort komen en klachten vaak pas na langere tijd zich voordoen. Behandelen en weer 'gezond' worden is dan vaak een langer traject dan hier tijdig op inspelen. Ik ken genoeg mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt en zelf mensen die ongemerkt een hartinfarct bleken te hebben gehad. Uit onderzoek is volgens mij zelfs gebleken dat de helft van de hartinfacten/-aanvallen ongemerkt voorbij gaat. Ik heb zelf ook gemerkt dat bepaalde bloedwaarden heel laag of juist hoog waren. Nu ik dat weet, zou ik daar wat mee/aan kunnen doen.

Agreed. Ik vind zelf wel dat het de taak van een arts is om je te wijzen op eventuele gevaren van AAS en andere middelen die veelvuldig binnen dit wereldje worden gebruikt (op voorwaarde dat ze hier dan ook eens fatsoenlijk in voorgelicht worden, want volgens mij weet de gemiddelde huisarts er bizar weinig van).
Het inderdaad irritant en onacceptabel om te zien dat een alcoholist dan als hulpeloos wordt gezien, dat daar 83940284930 zorgeuro's aan worden besteed voor hulp. Terwijl iemand die zich heeft ingelezen in AAS, zich bewust is van de risico's en daarom zijn bloedwaardes wil checken, de deur wordt gewezen. Dat is echt belachelijk.
ik ga hier in mee , als je snuift en zuipt en mogelijk je vrouw slaat krijg je hulp , heb je het vermoeden dat door AAS gebruik iets mis is kun je gaan wieberen.
Mijn advies voor iedere blast een cash voorraad aan de kant leggen voor je bloedwerk in een prive kliniek

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Update
Gaat de goede kant op. Gewicht blijft dalen dus dat betekent dat het vocht er geleidelijk aan uittrekt. Woog vanmorgen 108,5 kg (-1,5 kg tov gisteren) terwijl ik gisteren bij five guys had gegeten. Verder door de dag wel wat gecompenseerd en alleen carbs pwo gegeten verder. Maar in elk geval fijn om te zien dat dit soort cheats geen impact meer hebben op mijn vochthuishouding. Trainen gaat verder ook top, kracht neemt toe. Had een tijdje last van een triggerpoint in mijn borstspier, maar dit lijkt nu verholpen. Gisteren dus voor het eerst in 2 weken weer borst getraind, weliswaar op apparaten. Ook benen eenmaal overgeslagen vanwege last van mijn knieën, dit staat vandaag weer op de planning. Squatten laat ik nog heel even voor wat het is, want dit veroorzaakte namelijk mijn kniepijn.

Update
Gaat de goede kant op. Gewicht blijft dalen dus dat betekent dat het vocht er geleidelijk aan uittrekt. Woog vanmorgen 108,5 kg (-1,5 kg tov gisteren) terwijl ik gisteren bij five guys had gegeten. Verder door de dag wel wat gecompenseerd en alleen carbs pwo gegeten verder. Maar in elk geval fijn om te zien dat dit soort cheats geen impact meer hebben op mijn vochthuishouding. Trainen gaat verder ook top, kracht neemt toe. Had een tijdje last van een triggerpoint in mijn borstspier, maar dit lijkt nu verholpen. Gisteren dus voor het eerst in 2 weken weer borst getraind, weliswaar op apparaten. Ook benen eenmaal overgeslagen vanwege last van mijn knieën, dit staat vandaag weer op de planning. Squatten laat ik nog heel even voor wat het is, want dit veroorzaakte namelijk mijn kniepijn.
ff pas op de plaats maken < gezondheid en annie> bodybuilden .
Ik ben met pijntjes aan mijn rug en knieën altijd door blijven trainen , betaal er nu de prijs voor ( na een dag werken krijg ik vaak mijn jongste geeneens op mijn schouders getild .

• #1.385
ff pas op de plaats maken < gezondheid en annie> bodybuilden .
Ik ben met pijntjes aan mijn rug en knieën altijd door blijven trainen , betaal er nu de prijs voor ( na een dag werken krijg ik vaak mijn jongste geeneens op mijn schouders getild .
Tot eind zomervakantie staat het sowieso nu op een lager pitje dus dat gaat goedkomen :D

• #1.386
Shape update: 108,1 kg

20190427_082215.jpg

20190427_082232.jpg

Hoe kijk je zelf naar je shape?

• #1.389
Thanks!

Enerzijds teleurstellend aangezien je altijd een topshape wil hebben. Anderzijds blij aangezien ik vorige week echt niet uitzag met al dat extra vocht. Kcals blijven nu nog op 3700 dus ik zal enkel nog mijn shape verbeteren.
Niet zeuren, pannenkoek. :D Je ziet er nog altijd goed uit, ook met wat extra vocht gains.

would still do you 10/10. :haha:

Thanks!

Enerzijds teleurstellend aangezien je altijd een topshape wil hebben. Anderzijds blij aangezien ik vorige week echt niet uitzag met al dat extra vocht. Kcals blijven nu nog op 3700 dus ik zal enkel nog mijn shape verbeteren.
Je kan niet year round een topshape hebben.. het is niet je 'baan' of waard voor je gezondheid

• #1.393
Update
Afgelopen week lekker vakantie gehad. Voeding ietsje losser gelaten en wat extra rustdagen genomen en dat heeft me erg goed gedaan moet ik zeggen. Shape en gewicht niet drastisch veranderd gelukkig. Ik zat ook twee weken lang te sukkelen met een bilblessure. In eerste instantie dacht ik aan pip, maar uiteindelijk bleek de pijnlijke plek een behoorlijke afstand bij de injectiespot vandaan te zijn. Leek uiteindelijk meer op een triggerpoint. Het was zelfs zo erg dat ik dagen lang niet normaal kon zitten. Ook bankdrukken was niet mogelijk omdat ik niet normaal op een bankje kon liggen. Na twee rustdagen vandaag begonnen met mijn nieuwe trainingsschema. De komende 8 weken train ik borst weer tweemaal per week.

Bench press
5x5x100 vrij gemakkelijk, volgende keer 5x5x102,5

Incline bench press
2x5x90
3x5x95 volgende keer 5x5x95

Decline bench press
5x5x80

Plate loaded chest press
4x12x80

Cable crossover
4x12x25

Pose curls
4x12x35

Hammer curls
4x12x16

EZ-bar curls
4x12x35

• #1.394
Vandaag wederom een heerlijke training in de boeken.

Rug en triceps

Barbell row
4x12x100

Lat pulldown
4x12x80

Close grip pulldown
4x12x70

Dumbbell row
4x12x40

Reversed grip row machine
4x12x70

Cable pullover
4x12x55

Cable pushdown
4x12x75

Overhead dumbbell extension
4x12x14

Cable triceps kickback
4x12x15

20190505_212851.jpg

Sterke row!

Ja dat rowen gaat vrij lekker inderdaad. Wel met straps :o heb niet zo’n goede grip.
ik doe ook bijna alle rows met straps ook al is mijn grip best prima. Wil bij een rugoefening gewoon kunnen focussen op de oefening en me niet laten beperken doordat mijn grip misschien wegglijdt of dat mijn onderarmen verzuren oid. idd sterke rows!

Terug
Naar boven