MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
  • #1.422
Gisteren een heerlijke legday gehad!

Squat
3x5x160

Leg extension
4x12x95

Leg press unilateral
4x12x80

Bulgarian split squat
4x12x30

SLDL
4x12x60

Leg curl unilateral
4x12x50

Seated calf raises
4x15x80

Standing calf raises
4x15x70

op naar 200 voor reps!

• #1.425
111 kg

20190509_212313.jpg

Hou eens op Wovano, 111 kg, dat is echt zieke shit. Als je nog eens op het podium staat, ben je gewoon net zo zwaar als Arnold met 3 cm minder. :)

kast

• #1.429
Mag ik dan wel aan je bil zitten?

• #1.432
Lekkere training gisteren!

Bench press
5x5x105 +5 kg tov van vorige keer en ging vrij gemakkelijk allemaal. Volgende keer verhogen naar 107,5 of 110.

Incline bench press
2x5x90
4x95 oei toch wat te zwaar
2x5x90

Decline bench press
5x5x90 +10 kg tov van vorige keer

Plate loaded chest press
4x12x80

Cable flyes
4x12x30

Pose curls
4x12x35

Dumbbell curls
4x12x14

Ez-bar curls
4x12x35

t*ring wat een arm!!

Stevige gewichten trouwens, het valt me op dat je weer veel benched. Schouders issues opgelost?

• #1.434
t*ring wat een arm!!

Stevige gewichten trouwens, het valt me op dat je weer veel benched. Schouders issues opgelost?
Schouder issues zijn in januari als sneeuw voor de zon verdwenen toen ik voor het eerst nandrolone heb gebruikt. 3 jaar blessureleed aan mijn linker schouder opeens opgelost. Tussentijds wel regelmatig terugkerende triggerpoints in mijn rechter borstspier gehad waardoor ik steeds geen borst kon trainen.

Schouder issues zijn in januari als sneeuw voor de zon verdwenen toen ik voor het eerst nandrolone heb gebruikt. 3 jaar blessureleed aan mijn linker schouder opeens opgelost. Tussentijds wel regelmatig terugkerende triggerpoints in mijn rechter borstspier gehad waardoor ik steeds geen borst kon trainen.
Goud!!

Ga je naar 120kg bulken?:D

Wat ga je in tussentijd met je voeding doen? Meende gelezen te hebben dat je pas eind de zomer opnieuw gaat blasten?

Excuses als dit al verteld is geweest!

Wat ga je in tussentijd met je voeding doen? Meende gelezen te hebben dat je pas eind de zomer opnieuw gaat blasten?

Lijkt me wel een leuk idee, die 120 kg. Dan ga ik proberen rond de 60 te komen. Dan is hij straks twee keer zo zwaar. :roflol:

• #1.438
Kan ik dat niet op doktersrecept voorgeschreven krijgen voortaan om mijn blessures te verhelpen :p

Lijkt me wel een leuk idee, die 120 kg. Dan ga ik proberen rond de 60 te komen. Dan is hij straks twee keer zo zwaar. :roflol:
Mwah 120 kg is niet echt mijn bedoeling. Wil niet vetter worden dan ik nu ben en als er nog 9 kg bij gaat komen al dat grotendeels vet zijn. Ik vind dit gewicht wel prima zo. Als er nog iets van vet af kan zou dat ook prima zijn, zit namelijk maar op 3700 kcals met een beetje cardio per week. Pas in augustus ga ik weer blasten en mijn kcals wat ophogen in overleg met mijn coach. Als mijn shape dan nog wat beter is als nu zou dat een mooi startpunt zijn.

120kg en dan niet dik, jesus man.

Lekker dat je shouderblessure weg is, rustig aan die bench verhogen zodat het niet terug komt.

Wat is de wetenschap achter Nadrolone en blessure verbetering?

120kg en dan niet dik, jesus man.

Lekker dat je shouderblessure weg is, rustig aan die bench verhogen zodat het niet terug komt.

Wat is de wetenschap achter Nadrolone en blessure verbetering?
Ben ook wel benieuwd naar de wetenschap. Je hoort het wel enorm vaak. Zal me niks verbazen wanneer profsporters dat pakken voor sneller blesure herstel..

Terug
Naar boven