Fitness Seller

Wtf complex???

Dat bedoel ik maar, veel mensen hier oordelen terwijl ze er nog nooit zijn geweest, en er lopen idd wel veel van die superdudes rond, maar natuurlijk niet alleen maar, en die superdudes springen nou juist steeds voor de neus van de fotograaf, om aan iedereen te kunnen laten zien dat ze daarvoor 11 uur voor de spiegel hebben gestaan die dag :no: En de foto's die hier worden gepost, zijn geen willekeurige foto's, maar ook weer superdude foto's uitgekozen door DBB'ers...

En als ik ga, dan ga ik voor de muziek, de sfeer en de chicks, en natuurlijk niet voor die kansloze superdudes, daar kijk ik gewoon doorheen...

+2!!!

alleen lach ik die superdudes met egels vierkant uit, is nog veel meer fun dan tijdens zo een avond :D

deze zaterdag, wie gaat?

pm mij ;)

sorry hoor, maar is dit niet gewoon herkuul?

Stupid_Hair286.jpg

vroeger was ik wel even skinny of nog magerder dan die gast
maar dat haar, echt niet man :eek:

:roflol:

Even een vraagje he. Ik zie op al die foto's vrouwen/ meisjes met gedrochten op de foto staan dat een "man" moet voorstellen.

Kun je nog wel een vrouw versieren daar als je er "normaal" uitziet of is zo'n idioot kapsel verplicht daar?

Even een vraagje he. Ik zie op al die foto's vrouwen/ meisjes met gedrochten op de foto staan dat een "man" moet voorstellen.

Kun je nog wel een vrouw versieren daar als je er "normaal" uitziet of is zo'n idioot kapsel verplicht daar?

zo'n kapsel is zeker niet verplicht

en met de juiste move/babbel kan je iedereen versieren ;)

Die vrouwen vallen wel goed mee, Maar waarom zoveel froefroes???
Belachelijke haarsT van die kerels nog erger dan emo's.
+ Waarom altijd die wijs en middenvinger op de foto?

+2!!!

alleen lach ik die superdudes met egels vierkant uit, is nog veel meer fun dan tijdens zo een avond :D

deze zaterdag, wie gaat?

pm mij ;)

Hehe idd me 2, en aanstaande zaterdag is er idd wel een vet feestje @ Complex, maar aanstaande zondag is ook het NK van de NAC in Den Haag dus weet nog niet helemaal zeker waar ik heen ga, keertje Complex is ook wel weer vet eigenlijk! :D

Good question, veel lekkere chicks lopen daar wel met de grootste superdudes en die chicks daar zijn ook echt ****ing arrogant dus ze maken je het er niet gemakkelijker op...

ach gare zak, jij bent ook wel een beetje superdude.... jij haalt er vast wel 1 of 2 binnen

Hehe idd me 2, en aanstaande zaterdag is er idd wel een vet feestje @ Complex, maar aanstaande zondag is ook het NK van de NAC in Den Haag dus weet nog niet helemaal zeker waar ik heen ga, keertje Complex is ook wel weer vet eigenlijk! :D

Good question, veel lekkere chicks lopen daar wel met de grootste superdudes en die chicks daar zijn ook echt ****ing arrogant dus ze maken je het er niet gemakkelijker op...

complex for sure :D

haha dat dit gewoon ook kan bestaan he?

zag het ook al op partyflock ja!
prullekes

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er wel chicks dan? Als die er zijn wil ik er wel na toe. Maar als al die wijfe er ook zo verkracht uitzien, dan space ik hem wel ergens anders.

Terug
Naar boven