salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kerel, ben je nog nooit in Belgie geweest ofzo? Iedereen daar ziet er zo uit.

http://partyflock.nl/photo/466806.html Die comments...
Verdeling mannen / vrouwen op dat feestje 70% - 28%.
Zal wel gezellig druk zijn geweest op het herentoilet![]()

Blijkbaar veel DBB'ers die naar Complex gaan. Misschien moeten we eens een meet daar houden.![]()
ik zit er elk weekend ja, maar ben niet zo een ecto mannetje met ontplofte egel op z'n kop hoor![]()
Je bent een meso met een ontplofte egel op z'n kop?![]()

een dbb meet en greet zie ik wel zitten.
Aangezien jullie naar complex gaan, gebruiken jullie dus ook wel pillen of snif? ?

'k ben er pas binnen 2 weken
Deze week kan ik niet
dude 90 % dat daar zit gebruiktjij hoort bij de andere 10 % zeker
![]()
gimme some good shit !

Complex is echt een zwaar dikke tent, ben er vaak zat geweest en er lopen idd veel van deze superdudes rond, maar er komen ook erg veel lekkere chicks daar. Je pikt er nu ook wel wat figuren uit met deze foto's. Muziek en sfeer is altijd top, en het is een supermooie discotheek. Jammer dat hij nu een tijdje dicht is...
Check het intro filmpje maar eens op de site van Complex, dan verandert je mening misschien wel...
Let maar eens op de gefilmde chicks, je komt ogen tekort daar binnen!
http://www.complex.be/

En de foto's die hier worden gepost, zijn geen willekeurige foto's, maar ook weer superdude foto's uitgekozen door DBB'ers...+ 10000Dat bedoel ik maar, veel mensen hier oordelen terwijl ze er nog nooit zijn geweest, en er lopen idd wel veel van die superdudes rond, maar natuurlijk niet alleen maar, en die superdudes springen nou juist steeds voor de neus van de fotograaf, om aan iedereen te kunnen laten zien dat ze daarvoor 11 uur voor de spiegel hebben gestaan die dagEn de foto's die hier worden gepost, zijn geen willekeurige foto's, maar ook weer superdude foto's uitgekozen door DBB'ers...
En als ik ga, dan ga ik voor de muziek, de sfeer en de chicks, en natuurlijk niet voor die kansloze superdudes, daar kijk ik gewoon doorheen...
Er komt dus een DBB meet in ComplexAanstaande zaterdag?
![]()

een dbb meet en greet zie ik wel zitten.
Aangezien jullie naar complex gaan, gebruiken jullie dus ook wel pillen of snif? ?