MuscleMeat

X-box 360

Alleen COD en PGR3 krijgen tot nu toe goede reviews, rest wordt inderdaad als afgeschilderd als opgepoetste huidige gen games. Kameo beetje twijfelgeval, soms een zeventje, soms bijna een 9. Grafisch is het in ieder geval wel next-gen.

Ze gaven in de reviews ook aan dat op een standaard CRT TV de beelden er niet veel beter uit zien dan wat de Xbox op het scherm tovert. Zie het zelf over 2 weken, hangt denk ik ook een beetje af van de gebruikte CRT.

Met de xbox 360 kun je natuurlijk meer dan alleen gamen. Zo zit er ook een "media center streaming programma" op. Kun je vanaf je pc met Media center erop geinstalleerd alles doorsturen naar je xbox360. Maar wat ik me nu af vraag is; als dat ding eenmaal gekraakt is straks en je er een 200 gig hd erin hebt zitten, of je hem dan ook als stand alone media center kan gebruiken? Aangezien de box genoeg capaciteit heeft etc. Of is dit iets waar niemand nog een antwoord op heeft.

De vraag is dus of je met je xbox 360 straks ook TV-beeld kan opnemen en op je xbox 360 hd kan opslaan ipv een een Media center pc te kopen voor € 1300,-.

Als er een goede hack komt wel, ook al zal TV-beeld opnemen wat lastiger worden (geen tv-tuner aanwezig). Maar als ze het voor elkaar krijgen om de Xbox360 te hacken en software te schrijven die dient als mediacenter dan krijg je een vergelijkbare situatie als nu met de Xbox. Lijkt me een stuk lastiger dan nu, het platform is heel anders en de beveiliging zal een stuk beter zijn.

Op de xbox 1 kun je wel een media center programma installeren, maar toch geen TV-beeld mee opnemen?

Klopt wat je zegt dat het dan een TV-tuner kaart mist. Zal wel lastig worden om zon kaart in te laten bouwen en werkend zien te krijgen. M$ zal vast wel een pittige beveiliging erin gebouwd hebben om een vergelijkbare situatie a la xbox 1 te voorkomen.

Inderdaad alleen een mediacenter mogelijk, maar dat is op zich wel voldoende. Inbouwen van een een kaart zal onmogelijk zijn, er zijn geen uitbreidingsloten en de architectuur is volledig anders dan de op een pc gelijkende Xbox.

Damn ik hoop dat ze die 360 snel kraken dan schaf ik er ook meteen 1 aan. Maar om nu te gaan betalen voor spellen, jah dat gaat wel ver vind ik... :D

EricR zei:
Alleen COD en PGR3 krijgen tot nu toe goede reviews, rest wordt inderdaad als afgeschilderd als opgepoetste huidige gen games. Kameo beetje twijfelgeval, soms een zeventje, soms bijna een 9. Grafisch is het in ieder geval wel next-gen.

Ze gaven in de reviews ook aan dat op een standaard CRT TV de beelden er niet veel beter uit zien dan wat de Xbox op het scherm tovert. Zie het zelf over 2 weken, hangt denk ik ook een beetje af van de gebruikte CRT.
Condemned krijgt ook goede kritieken. Alsk de reviews lees zal het toch gaan om kameo, cod, pgr, condemned en pd zero. Ik heb nog geen review gelezen over morrowind, maar heb daar net een filmpje van gedownd! Da zijn pas vette graphics! En het type spel bevalt me echt wel. Alsk een xbox 360 koop zal het toch wel moeilijk zijn om te beslissen welke game ik mee naar huis neem. Ik denk nu morrowind, dat spel belooft enorm veel uren speelplezier.

Heb een paar dagen geleden ook op de console gespeeld.
Ik Ben er zelf helemaal niet onder de indruk van ze voegen aan de spellen niks toe, het is dan wel weer veel mooier allemaal maar niet dat we hele bijzondere dingen kunnen doen in spellen.

Zoals: ik heb dat oorlog spel gespeeld ziet er zeer strak uit maar je kan nog steeds niet die huizen,auto's opblazen met je guns.
of bijvoorbeeld bij voetbal dat je de scheidsrechter,medespelers in elkaar kan slaan.
Of bij race spelletjes waneer je tegen een vangrail aan rijdt dat hele boel indeukt en ontploft.

Het wordt wel mooier allemaal maar niet realistischer.

en hier gaat nintendo wel waarschijnlijk wat aandoen, met z'n revolutie computer.

houston zei:
Ik Ben er zelf helemaal niet onder de indruk van ze voegen aan de spellen niks toe, het is dan wel weer veel mooier allemaal maar niet dat we hele bijzondere dingen kunnen doen in spellen.
Zoals: ik heb dat oorlog spel gespeeld ziet er zeer strak uit maar je kan nog steeds niet die huizen,auto's opblazen met je guns.
of bijvoorbeeld bij voetbal dat je de scheidsrechter,medespelers in elkaar kan slaan.
Of bij race spelletjes waneer je tegen een vangrail aan rijdt dat hele boel indeukt en ontploft.
en hier gaat nintendo wel waarschijnlijk wat aandoen, met z'n revolutie computer.

Jah hopelijk kan je dan eindelijk met Luigi die vuile trekzak van een Mario in elkaar beuken!

houston zei:
Zo kan je maar blijven kritiek geven: "ik kan bij fifa geen scheidsrechter in elkaar meppen. Ik kan niet besluiten om van het voetbalveld te wandelen en een praatje te maken met de supporters. Het is onmogelijk om uit het voetbalstadium te lopen en illegale streetraces te houden. Ik kan geen huis kopen en inrichten naar eigen smaak. Ik kan geen mooie tekening maken in het spel..."

Jij wilt een wereldsimulator, geen games. De data om de dingen te doen die je maar wilt in een computersimulatie is nog veel te complex, en het zou me verbazen dat je zulke dingen in de generatie na de xbox 360, revo en ps3 zult zien. Ik hoor de laatste tijd vaak over de nieuwe generatie dat het weer maar eens mooiere graphics en niets anders. Zo gaat het toch altijd? Waarom maakte daar niemand een probleem bij toen de dreamcast, xbox, ps2 en NGC uitkwamen? Ik zie in zulke kritiek praatjes beïnvloed door de marketing van nintendo. Precies of een nieuwe controller je opeens 100% bewegingsvrijheid en autonomie gaat geven in een game. Nee! Het is gewoon een andere manier van besturen en controleren, daarom niet per sé van gamen. De DS is toch ook geen nieuwe manier van gamen? De spelletjes die ik erop speelde voelden net zo aan als vroeger, maar met een beetje meer gebruiksgemak in sommige gevallen.

Een nieuwe generatie spel computer is ook vaak een evolutie ipv een revolutie. Ik zou ook liever zien dat de nieuwe generatie compleet andere dingen zou kunnen, bier halen ofzo. Maar het is meestal gewoon een verbetering van een al bestaand concept. Alleen uitgebreider/mooier ed. En ik zie Nintendo nou niet ineens opstaan als de partij die echt veel vernieuwing gaat brengen in de 'nieuwe generatie console oorlog'. Waarschijnlijk komt die ouwe snordragende pizzabakker weer in 3232 nieuwe games tevoorschijn. Maarja, eerst maar zien wat er allemaal gaat komen......

In een interview dat Business Week had met game-legende Miyamoto gaf de man aan dat hij graag afwilde van de standaard om games op een tv te spelen.

Miyamoto zei vervolgens: "Ik heb altijd gedacht dat games uiteindelijk zouden afstappen van de tv als weergave en een hele kamer zouden vullen." Hij voegde hierna snel toe dat hij niet meer over het onderwerp kwijt wilde.

Dit lijkt me een revolutie:D

ja mij ook, maar om al te denken dat de nieuwe nintendo zoiets zal doen?
Ik heb wel gelezen dat nintendo een patent heeft op een beamer techniek, dus dat je console holografische beelden projecteert, maar momenteel is die techniek nog iets te duur om in een aparaatje te steken dat volgens nintendo niet veel zal kosten.

EricR zei:
Als er een goede hack komt wel, ook al zal TV-beeld opnemen wat lastiger worden (geen tv-tuner aanwezig). Maar als ze het voor elkaar krijgen om de Xbox360 te hacken en software te schrijven die dient als mediacenter dan krijg je een vergelijkbare situatie als nu met de Xbox. Lijkt me een stuk lastiger dan nu, het platform is heel anders en de beveiliging zal een stuk beter zijn.
Groot voordeel bij de Xbox 360 is dat er al een paar "uitgeleaked" zijn, dus hacken zal wel iets minder lang duren dan bij de huidige Xbox.

Laatst bewerkt:
Cyan zei:
In een interview dat Business Week had met game-legende Miyamoto gaf de man aan dat hij graag afwilde van de standaard om games op een tv te spelen.
Miyamoto zei vervolgens: "Ik heb altijd gedacht dat games uiteindelijk zouden afstappen van de tv als weergave en een hele kamer zouden vullen." Hij voegde hierna snel toe dat hij niet meer over het onderwerp kwijt wilde.
Dit lijkt me een revolutie:D

Klinkt wel heel vet, maar zie je het al gebeuren binnen nu en een aantal jaar?
Ik zie het al voor me, zit Mario ineens naast je op de bank voetbal te kijken.

Homer17 zei:
Groot voordeel bij de Xbox 360 is dat er al een paar "uitgeleaked" zijn, dus hacken zal wel iets minder lang duren dan bij de huidige Xbox.

Daar zat waarschijnlijk nog geen beveiliging ingebouwd. Kan best zijn dat iedere Xbox360 een unieke versleuteling krijgt voor de beveiliging.

Laatst bewerkt:
wimmeke26 zei:
Fifa 2006 speelt heel slecht....2005 was vele malen beter:mad: daar gaat mijn 57€..
grtz

Guido20 zei:
Daarom speel ik dus Pro Evo!
Fifa kan je beter gewoon eens in de paar jaar kopen, dan merk je tenminste verschil. Het is naar mijn idee inderdaad geld verspilling om hem ieder jaar trouw te kopen.

Jah pro evolution is echt vele male relaxer! Ik hou normaal helemaal niet zo van voetbalspellen en ik vind fifa dan ook zware bagger. Maar Pro Evolution soccer speeld echt super relaxed en is echt een tof spel!

PES is benadert de manier van voetballen beter dan FIFA. In PES zijn matchen waar je de tegenstander 15-0 op zijn doos geeft echt zeldzaam. Ik moet wel toegeven dat ik fifa al sinds lang ni meer gespeeld heb.

Jah maar fifa speeld ook gewoon belabberd. Die mannetjes lijken echt nooit te doen wat jij wilt dat ze doen. Bij PES is de besturing gewoon vele malen relaxer. Ik snap ook echt niet dat bijna iedereen fifa speeld ipv PES want de laatste is overduidelijk stukken beter.

Terug
Naar boven