- Waardering
- 2.664
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Moet je ff op zijn hives kijken!film es ff man!Enne geen excuus!Der is vast wel iemand in die gym die een camera vast kan houden!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je ff op zijn hives kijken!film es ff man!Enne geen excuus!Der is vast wel iemand in die gym die een camera vast kan houden!

Gister gelijk vanuit me werk gegaan dus geen cam bij me.

Mijn handen werden wel paars na een tijdje - had ze goed strak aangetrokken hehe.benchbody slaat weer toe
als je zo tekeer gaat elke keer
dan is 1xborst trainen denk ik wel genoeg![]()

-1
Weer asociaal gebencht zie ik...
Heb me die polsbeschermers van XXL aangeschaft. Heb zelden last van polsen maar heb ze toch gisteren eens geprobeerd bij het smal bankdrukken. Geeft een 'zekerder' gevoel terwijl die barbell boven je kop hangtMijn handen werden wel paars na een tijdje - had ze goed strak aangetrokken hehe.
zieke shit man!
Is nu een jaar geleden zkr dat je weer begon
en ik je spotte terwijl je al trillend een 1rm"etje deed op 135kg?
keep it up
Binnenkort weer eens trainen als je weer in shape bent!Denk nu zon 1,5 jaar geleden weer begonnen. Haha ja de 176,5 nu ging nog soepeler dan die 135 van toenBinnenkort weer eens trainen als je weer in shape bent!
Hela hela - je bedoelt 167.5
Niet overdrijven beescht
dat zal nog wel ff duren vrees ik!Gaat lekker Henkie! Duurt niet lang meer voordat je weer op je oude niveau zit qua massa he?
Had je vroeger trouwens ook al deze krachtstats of zijn deze nu hoger met minder massa zegmaar..?

Wissel vaak trainingen een beetje af tussen zware gewichten en heel veel focus op de spiercontractie en tussen high-/low reps.Nog lang niet op het oude nivo. Had vroeger een bench van 190kg, deadlift van 260 en squat van 220 als ik me niet vergis. Merk wel dat mijn kracht sneller weer omhoog gaat dan spiermassa.

Idd wat minder volume tijdens de rug trainingen dan de laatste weken. Wissel het altijd een beetje. Had een mega pomp im me rug dus kon niet veel meer doenWissel vaak trainingen een beetje af tussen zware gewichten en heel veel focus op de spiercontractie en tussen high-/low reps.