WildAnimal
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[ Ga denk ik de komende weken even wat setjes maken met 150 a 155kg.

mooi, ben nu ook 17 zit nu ook echt met goede voeding eerst een jaartje aangekloot
lekker klinkt dat hehe.....
mijn top is 2 x 170 geweest....ook last polsen, maar we moeten natuurlijk niet zeuren. mijn maaatje drukte vorig jaar nog 230 geloof ik op een wedstrijd![]()
Merk dat als ik wat hoger in de reps blijf ik nergens last van heb. Maar met die low reps gelijk last van gewrichten enz. Ff weer een poosje terug in gewicht en meer reps en dan weer een keer kijken hoever ik kom.Moet natuurlijk ook niet vergeten dat ik bb'er ben en geen pl'er. Dat vergeet ik nog wel eens lol.

superbench natuurlijk - zijn we ook van je gewend E
alleen moet jezelf wel afvragen of een mp dan wel nut heeft
ik zou zelf na deze borst -training meer richten op zijkant en achterkant schouders
Binnenkort behoor je tot de categorie 'ripped powerlifter' :-)
Eindbaas in wording![]()
superbench natuurlijk - zijn we ook van je gewend E
alleen moet jezelf wel afvragen of een mp dan wel nut heeft
ik zou zelf na deze borst -training meer richten op zijkant en achterkant schouders
+1 Je schouders zouden ook geblesseerd/overtraind kunnen geraken als je nog MP doet na zo'n zware bench. Gewoon achterwege laten en volgende keer keihard MP'en als de schouders nog 'vers' zijn.
waarom pak je die mp niet voor je armenpartij
dan kan je je op je bench-dag concentreren op je zij en achterkant
zoals je zelf al aangaf
Dat is opzich wel een id...
Ga denk ik idd ff zo proberen vanaf volgende week.
Dag 1: Borst, zijkant-/achterkant schouders
Dag 2: Rug, traps
Dag 3: Benen
Dag 4: Voorkant schouders(mp), bi-/triceps

goeie beentraining met squat en frontsquat.....dan heb je wel weer genoeg ook hehe.![]()

Thanks bro's! Had niet zoveel tijd om te trainen en me poten zaten ook al behoorlijk vol!
---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------
Vanavond weer benchen! Ga denk ik met 150kg reps maken... Hoop op zon 8 a 9x....