XXL Nutrition

Xtreme_BODY'S 2010 Trainingslog!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vanaf je 15e meteen met goede voeding enz?

mooi, ben nu ook 17 zit nu ook echt met goede voeding eerst een jaartje aangekloot

[ Ga denk ik de komende weken even wat setjes maken met 150 a 155kg.

lekker klinkt dat hehe.....:)

mijn top is 2 x 170 geweest....ook last polsen, maar we moeten natuurlijk niet zeuren. mijn maaatje drukte vorig jaar nog 230 geloof ik op een wedstrijd :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045
mooi, ben nu ook 17 zit nu ook echt met goede voeding eerst een jaartje aangekloot

Eerste beetje aankloten is prima. In het begin groei je sowieso wel. Gaat natuurlijk wel sneller als je er goed bij eet. Maar net wat je wil.

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

lekker klinkt dat hehe.....:)

mijn top is 2 x 170 geweest....ook last polsen, maar we moeten natuurlijk niet zeuren. mijn maaatje drukte vorig jaar nog 230 geloof ik op een wedstrijd :D

Idd klinkt zeker lekker :D Merk dat als ik wat hoger in de reps blijf ik nergens last van heb. Maar met die low reps gelijk last van gewrichten enz. Ff weer een poosje terug in gewicht en meer reps en dan weer een keer kijken hoever ik kom.

Moet natuurlijk ook niet vergeten dat ik bb'er ben en geen pl'er. Dat vergeet ik nog wel eens lol.

superbench natuurlijk - zijn we ook van je gewend E
alleen moet jezelf wel afvragen of een mp dan wel nut heeft
ik zou zelf na deze borst -training meer richten op zijkant en achterkant schouders

ik zou zelf na deze borst -training meer richten op zijkant en achterkant schouders

+1 Je schouders zouden ook geblesseerd/overtraind kunnen geraken als je nog MP doet na zo'n zware bench. Gewoon achterwege laten en volgende keer keihard MP'en als de schouders nog 'vers' zijn.

• #1.049
Binnenkort behoor je tot de categorie 'ripped powerlifter' :-)
Eindbaas in wording :D

Beetje alround zijn is natuurlijk altijd goed!

Heb een hele poos schouders op een aparte dag gedaan en doe nu de bi-/triceps op een aparte dag. En de voorkant schouders bij borst, zeikant en achterkant bij rug. Omdat ik even me armen extra wil aanpakken. Dus opzich... maakt het niet zoveel uit als de mp even blijft hangen. Andere trainingen ging het opzich wel goed maar laatste 2 trainingen gemaxt op de bench en toen geen kracht meer over. Probeer het nog ff zo en anders maar weer anders indelen.

Wil me bi-/triceps een poos op een aparte dag doen en wil niet teveel oefeningen en spiergroepen op een dag doen. En borst, schouders en triceps op een aparte dag gaat ook niet lukken want dan overbelast ik me triceps veel te erg. Mmmmzzz ff kijken hoe ik het ga doen...

+1 Je schouders zouden ook geblesseerd/overtraind kunnen geraken als je nog MP doet na zo'n zware bench. Gewoon achterwege laten en volgende keer keihard MP'en als de schouders nog 'vers' zijn.

Idd.. nu 2 weken gemaxt op de bench. Ga nu weer wat terug in gewicht dus heb ik waarscheinlijk... weer wat meer kracht over voor de mp's zoniet binnenkort ff me schema weer anders gaan indelen.

waarom pak je die mp niet voor je armenpartij
dan kan je je op je bench-dag concentreren op je zij en achterkant
zoals je zelf al aangaf

• #1.051
waarom pak je die mp niet voor je armenpartij
dan kan je je op je bench-dag concentreren op je zij en achterkant
zoals je zelf al aangaf

Dat is opzich wel een id...

Ga denk ik idd ff zo proberen vanaf volgende week.
Dag 1: Borst, zijkant-/achterkant schouders
Dag 2: Rug, traps
Dag 3: Benen
Dag 4: Voorkant schouders(mp), bi-/triceps

Gaat hard met je bench Henk, goed bezig!

• #1.054
Bor
15x60kg
12x80kg
8x100kg

T-bar
15x40kg
12x60kg
10x80kg
8x85kg

Latpulldown
15x50kg
12x70kg
10x80kg
15x50kg

Zagen
10x28kg
2x8x42,5kg

Dummbel pullover
15x30kg
2x8x42,5kg

Bend over laterals op schuin bankje
3 sets

1 arm lateral raises
3 sets

Face pulls
3 sets

---------- Toegevoegd om 06:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Das wel de bedoeling :D

Gaat hard met je bench Henk, goed bezig!

Thanks pol!

• #1.055
Squat
8x70kg
8x100kg
8x130kg
6x150kg :)

Front squat
12x60kg
8x80kg
8x90kg

Leg extension
15x30kg
15x40kg
12x50kg

Leg extension dropsets
2 sets

Leg curl
3 sets

goeie beentraining met squat en frontsquat.....dan heb je wel weer genoeg ook hehe.:)

• #1.058
Thanks bro's! Had niet zoveel tijd om te trainen en me poten zaten ook al behoorlijk vol! :)

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Vanavond weer benchen! Ga denk ik met 150kg reps maken... Hoop op zon 8 a 9x....

succes man! vergeet geen filmpje te maken

film es ff man!Enne geen excuus!Der is vast wel iemand in die gym die een camera vast kan houden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven