MuscleMeat

Buzz`s trainingslog

Bezoekers in dit topic

december is een k*tmaand, je zal binnen een paar trainingen weer op niveu zitten!

suc6
 
Buzz zei:
Squats
10x20
8x40
(sumo) 3x15x60

Deadlift
10x20
(sumo) 3x15x60
sumo voelt goed m`n hams are burning.

Dumbbell shrugs
10x30
3x25x20 (5 sec aankijpen bovenaan de beweging, ik dacht dat ik kapot ging)

Heb al een maand geen lb getraind dus gewichten zijn laag, ga weer rustig opbouwen en m`n techniek verbeteren.
Nu een tijdje high rep werk doen, en hou sumo style squaten/deadlift erin het voelt goed. :)
Vind je het gek?
Het gewicht is dan wel 10x niks, maar als ik high-rep doe op Lowerbody.. Man, dan ga ik kapot!
 
Sumo voelt idd goed bij de dl, squat nog niet echt sumo gedaan
 
Toch weer goed om je LB te gaan trainen dan, wat was de reden dat je een tijdje geen LB trainingen meer heb gedaan?
 
Ari70 zei:
Toch weer goed om je LB te gaan trainen dan, wat was de reden dat je een tijdje geen LB trainingen meer heb gedaan?

Een blessure aan m`n knie :(
Nu ben ik dus weer rustig aan het opbouwen :)
 
Bench
10x20
6x30
4x40
4x60
4x70
(front pulldown nog tussendoor gedaan om m`n schouderbladen wat los te krijgen. (10x25))
8x80
6x80
4x80
volgende keer probeer ik wat anders kwa gewichten opbouwen , zodat ik wat sneller aan m`n werk sets begin. Maar tot nu toe heb ik altijd als ik gelijk aan een te zwaar gewicht begin dat het een te groot verschil is.

chins
5x5+10kg

Dips
3x8+10kg

Side raises
3x8x8kg
 
Goed chin bench dips, buzzy. Zou idd wat sneller aan mn werksets beginnen
 
goeie training
 
chins zijn niet verkeerd he! sterk punt
 
Nice workout bro!

Mooie bench, nette chins en nette dips! Niks op aan te merken!
 
Doe je een warming-up voor je begint met trainen? Omdat je nogal wel setjes nodig heb om naar je werkgewicht te trainen. Als je dit doet kun je volgens mij makkelijk wat warming-up setjes skippen.
 
Mooie chins en dips idd..

Side raises lopen iets achter denk ik.
 
Doe voor het bankdrukken je lats wat opwarmen met lichte latpulls, schouders met lichte raises en dan je opwarmsetjes op bank.
Skip telkens een stap in je opbouw zodat je sneller naar je werksets toegaat.
Dus 30, 60, 80 zijn genoeg stappen als je medium rep setjes wilt doen.
Als je low rep gaat doen (onder de 6 reps) houd je dezelfde gewichten aan om op de bouwen naar bijv. een 3rm van 90.
 
Powerblade zei:
Doe voor het bankdrukken je lats wat opwarmen met lichte latpulls, schouders met lichte raises en dan je opwarmsetjes op bank.
Skip telkens een stap in je opbouw zodat je sneller naar je werksets toegaat.
Dus 30, 60, 80 zijn genoeg stappen als je medium rep setjes wilt doen.
Als je low rep gaat doen (onder de 6 reps) houd je dezelfde gewichten aan om op de bouwen naar bijv. een 3rm van 90.

Thx Pb, ik zal het volgende keer zeker zo proberen. Ik probeerde het ook wel is met te maxen om die kleine stapjes eruit te laten, maar op een of anderre manier is het gewicht dan te groot voor me :(. Hopelijk dat het nu beter gaat.
Zou lichte fly`s misschien ook een goede manier zijn om op te warmen, naast de raises en latpulls?
 
Dumbbell bench
10x9kg

Fly`s
10x9kg
(deze twee oeffeningen waren om vast op te warmen om te benchen)

Speed bench
8x3x50 - Speed was super i.t.t. vorige week. Volgende week gewichten wat omhoog doen.

Incline Dumbbell press
10x16
(gedaan omdat de incline bench bezet was)

Inlcline bench press
3x10x40
(ik hou het voortaan nog maar bij dumbbells, want dit beviel me niet zo super)

Seated Cable Row
8x55
8x75
8x80
8x85

Dumbbell Press
8x16
8x18
2x8x20 -pr (naja iig nog nooit 8 hh met 20 gedaan =) )

Dumbbell curls
8x14
8x16
8x18 -pr (idem als dumbbell press)

Incline tate press
2x10x10
10x12

Incline voelt beter als flat, Ze voelen wel goed, maar aan de anderren kant lijkt het wel of me triceps eruit knallen :scared:

10 min rennen

Kwam buiten en kon nog net me :kots: inhouden :S Achja iig wel lekker getrained.
 
goede training, zeker als je je kots moet inhouden :D
 
Waarom eerst flat speed en dan toch nog incline? Verder een heel afwisselende training :)
 
wimmos zei:
Waarom eerst flat speed en dan toch nog incline? Verder een heel afwisselende training :)

Dat is toch niet zo raar? :)
Incline om me borst af te maken, ik train voor de bench en daar hoort bovenkant borst ook bij :)
 
Ja nette training, 10 minuten rennen heeft je vast goed gedaan :P
 
Back
Naar boven