Ik heb de app ook even gedownload en op t eerste gezicht ziet hij er goed uit. Daarnaast beschrijft 'locotek' het probleem al een beetje. Je gaat eerst naar je planning waar je je planning voor die week maakt. Die kopieer je naar je schema maar uiteindelijk kan je daar niks mee. Je ziet je schema en dat was t, je kan niks toevoegen of verwijderen. Wil je gaan trainen dan ga je naar trainingslog waar je weer handmatig alles moet invoeren. Uiteindelijk heb je minimaal 3 handelingen (en 10 min verder) gedaan voordat je bent waar je wilt zijn.
Erg omslachtig. Het is misschien dat ik jefit gewend ben maar daar kan je in 1 scherm je schema voor die dag aanpassen. Je kan daar meer of minder reps en sets toevoegen zonder daar eerst 100 handelingen ervoor hoeven te verrichten.
+ vind ik dat je supersets en dropsets die je erin kan zetten en de instructiefilmpjes. Dit kan bij jefit namelijk niet.
Erg omslachtig. Het is misschien dat ik jefit gewend ben maar daar kan je in 1 scherm je schema voor die dag aanpassen. Je kan daar meer of minder reps en sets toevoegen zonder daar eerst 100 handelingen ervoor hoeven te verrichten.
+ vind ik dat je supersets en dropsets die je erin kan zetten en de instructiefilmpjes. Dit kan bij jefit namelijk niet.

) Ik zal het even voor je uitleggen: