Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je wilt cutten, zou je eerst moeten afvallen . Dus eerst je voeding op orde zetten en beter moeten verdelen
zijn macro's kloppen toch redelijk? wat zit er dan voor fouts in boter en kaas als ik vragen mag?
Als je het zelf upt zal ik mijn cut schema hier ook maar eens posten!
Mijn eerste fatsoenlijke cut (vorig jaar niet goed gelukt)
2x HIIT/week, 1x 45min joggen/fietsen en deze voeding:
1: 80g havermout, 30g whey, 1 banaan
2: 50g rijst/volkoren pasta, 150g kip/vis, groenten
Trainen
30g whey
3: 100g rijst/volkoren pasta, 150g kip/vis, groenten
4: 100g tonijn, 1 appel, groenten
5: 4 eieren, 2 sneden brood
6: 30g casseine, 50g noten
2555kcal, 240g eiwit, 250g kh, 70g vet
en ik kom van deze voeding
1: 100g oats, 30whey, 0.5l magere melk, 1 banaan
TRAINEN
30g whey, 5g creatine, 1 banaan
2: 120g pasta/rijst, 150g kip/vis, groenten
3: 4 sneden brood, 3 eieren
4: 4 sneden brood, 100g tonijn/kip
5: wat de pot schaft
6: 30g casseine, 50g noten
Momenteel exl avond eten: 2776kcal ekv 224/328/64
Om te cutten.
(slecht excuus, I know) Dus eigenlijk heb ik geen richtlijn meerIk ben momenteel in de cut na een lange tijd van slecht eten en afwezigheid in de sportschool. Enfin, al 4 maanden bezig, 8% bf eraf en merk toch dat het psychologisch en fysiek zijn tol begint te eisen. Ik snak erg naar koolhydraten gedurende de dag, voel me zwakjes en het vetverlies begint ook te stagneren. Is het verstandig dat ik momenteel een tijdje stop met cutten of is aanhouden een betere optie?
Om te cutten.
Laatste week, anderhalve week totaal anders gegeten (gejunkt) owv examens(slecht excuus, I know) Dus eigenlijk heb ik geen richtlijn meer
Hoe kan ik het dan beter aanpakken volgens jou?
Als het alleen om macro's gaat zou elke bb'er alleen maar fastfood eten.
is er mogelijkheid om persoonlijke begeleiding te krijgen op basis van voeding of training of beide ? U mag me altijd een PM sturen over info.

Je mag mij ook een pm sturen
---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 21:21 ----------
Foute vetten?? Als junk is het geen probleem maar zou het liever mijden als je wilt afvallen
Oh? Bron please...en verzadigde vetten heb je nodig. wil geen discussie ofzo starten maar vraag me wel af hoe ervaren bb'ers nou beoordelen wat precies goede en foute voeding is