Fitness Seller

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

Van harte Ray, ben zeer benieuwd naar de pics!!!

WOW...
gefeliciteerd!!!!

Pics please... :D

Vet!!!!

Cool eindelijk de titel die bij je hoort.

Go Ray :1e:

Gefeliciteerd RAY!

Gelijk een vraag, na hoeveel weken/dagen went je lichaam aan een nieuw schema?
IK kom net van low carb en ga nu iets hoger in de carbs
33% carbs in combinatie dtp schema.

advies gevraagd

Allereerst van Harte gefeliciteerd met het behalen van je titel! Top prestatie!

Ik vraag je advies in bijgesloten voedingschema. Na het lezen van vele reacties viel me op dat je de maaltijden plaatst op bepaalde tijden op een dag. Mogelijk plaats ik mijn maaltijden inadequaat? De shake die ik neem op traingsdagen neem ik niet op rustdagen. Ik train 3 keer per week en probeer zoveel slaap te krijgen als het maar kan. gemiddeld 8 uur per dag. Ik kauw vitamine c bij het ontbijt en multi bij de 2e maaltijd. Ik ben 189 lang, weeg 87 kg. bf is nu 9 a 10%. Ik wordt wel zwaarder doch vetter, bummer. Graag je reactie met betrekking tot de momenten en of 1 en ander er belovend uit ziet.
Met grote dank!!:)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.311
Thanks guys :)

Er staan nog wat op mijn blog en video´s volgens snel..

ybf2012 most musclulair.jpg

• #1.312
Gefeliciteerd RAY!

Gelijk een vraag, na hoeveel weken/dagen went je lichaam aan een nieuw schema?
IK kom net van low carb en ga nu iets hoger in de carbs
33% carbs in combinatie dtp schema.

Persoonlijk houd ik ervan om elke 3wk te switchen van principe. Maar houd de oefeningen altijd basis.

Ik zou elke 2 weken 20% carb verhogen, beginnend bij de belangrijkste, en dan steeds je vetpercentage in de gate houden

goede morgen Ray:) Zou je mij nog wat van advies kunnen zijn? Graag. zie mijn vorige bericht hiervoor.

• #1.314
Allereerst van Harte gefeliciteerd met het behalen van je titel! Top prestatie!

Ik vraag je advies in bijgesloten voedingschema. Na het lezen van vele reacties viel me op dat je de maaltijden plaatst op bepaalde tijden op een dag. Mogelijk plaats ik mijn maaltijden inadequaat? De shake die ik neem op traingsdagen neem ik niet op rustdagen. Ik train 3 keer per week en probeer zoveel slaap te krijgen als het maar kan. gemiddeld 8 uur per dag. Ik kauw vitamine c bij het ontbijt en multi bij de 2e maaltijd. Ik ben 189 lang, weeg 87 kg. bf is nu 9 a 10%. Ik wordt wel zwaarder doch vetter, bummer. Graag je reactie met betrekking tot de momenten en of 1 en ander er belovend uit ziet.
Met grote dank!!:)

Hoi, bedankt voor je felicitatie :)

Ik zie te veel dingen om zo even te zeggen

teveel dingen??

Hoi, bedankt voor je felicitatie :)

Ik zie te veel dingen om zo even te zeggen

Dank voor je reactie tot dusver. Wat bedoel je met teveel dingen? Ik meende een goed schema te hebben. Ik ben je zeer , zeer dankbaar mocht je 1 en ander duidelijk te kunnen maken.:o

• #1.316
maaltijd 1 eruit. maaltijd 2 als ontbijt en maak er pap van.

maaltijd 2 bv als maaltijd 3. kip verdubbelen. schouderham eruit.

na trainen complexe carbs toevoegen en maltodextrine verminderen.

voor slapen water ipv melk

Hoort een atleet nu niet te slapen? :P

• #1.318
Ik heb wel het idee dat sommige bijdragen aan je vetverbranding. Sommige onderdrukken je eetlust daar moet je wel voor oppassen. Produkten als l-carnitine geloof ik wel in om je laatste beetje vet 'weg te werken'. Lipo6 heb ik best goede ervaringen mee. Echter hebben vetburners alleen effect als je voeding in orde is.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 04:33 ----------

Ik sta al behoorlijk droog , t is meer om die vermoeidheid soms te onderdrukken. Ik heb er geen ervaring mee , welk merk raad je nog meer aan naast lipo6 ? Je hebt tegenwoordig zoveel keus.

Energize is een goede pepper ;)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 04:36 ----------

Hoort een atleet nu niet te slapen? :P

hahaha, nee slaap nooit zoveel in voorbereiding. Ga zo me cardio doen:D

maaltijd 1 eruit. maaltijd 2 als ontbijt en maak er pap van.

maaltijd 2 bv als maaltijd 3. kip verdubbelen. schouderham eruit.

na trainen complexe carbs toevoegen en maltodextrine verminderen.

voor slapen water ipv melk

Dank voor je antwoorden Ray! :) Ham eruit vanwege het zout? En vanwaar pap in plaats van een shake? Calorisch snap ik denk ik het water in plaats van melk :D

Terug
Naar boven