Fitness Seller

XXL Nutrition Mega grow

Ik heb geen weegschaal hoe is het dan het gemakkelijkst om een juiste dossering van 50 gr te verkrijgen?
Tips?

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen weegschaal hoe is het dan het gemakkelijkst om een juiste dossering van 50 gr te verkrijgen?
Tips?

Alvast bedankt!

Alsje een No-Xplode schepje hebt dan moet je 2 scheppen doen en als je een grote eiwit schep hebt dan 1 schep

Nano vapor of Shock therapie zijn die ook goed voor maatschep?

Als je weet hoeveel ml 50gr megagrow is dan kan je een bepaalde hoeveelheid water afmeten in een dopje (van een fles wasverzachter mss?) en een streepje zetten.

Stel dat 50gr megagrow ongeveer 50ml volume inneemt kan je makkelijk zelf een maatschepje maken.

Valt dit middel nou onder anabolen of niet?

eindconclusie:
Heb niets van het product gemerkt behalve hoofdpijn de eerste 2 weken... zou wel aan mij liggen dan;)

ik ben nu 10dagen bezig met het product ,ik merk wel dat ik wat meer energie heb,en mij wat fitter voel,en wat meer kracht heb of lust om zwaarder te gaan,

maar sommige reactie's van dat het super spul is enzo enzo neeej,maja voor het geld hoor je mij ook niet echt klagen,als je bekijkt wat er allemaal in zit,

(of ik het iemand zal aanraden om het te gaan kopen mhhhh)

Strange,ik heb zowaar bijna alles geprobeerd van supps.
En deze slaat bij mij super aan, ik ben echt beresterk en barst van energie.
Bovendien smaakt het hee lekker.

Zou je hier ook op mee kunnen cutten...?

Waarschijnlijk waste of money....

ik heb het ook, maar heb geen weegschaal dus kan niet goed dozeren..

hoeveel whey scheppen zijn het ongeveer of hoe doen jullie het?

zou ik ook wel willen weten, maakt het makkelijker...
Ik heb jullie whey schepjes, als ik deze met de megagrow gebruik, hoeveel dan ongev?

Kan je met keukenweegschaal zo meten.

ahhhhh, ja, dat heb ik in dit topic nog niet gelezen *zucht*
Weeg jij dan even hoeveel één schepje (vn bij de whey) weegt, gevuld met megagrow?:p
Want als ik een weegschaal had dat nauwkeurig genoeg was, dan had ik deze vraag niet gesteld 8-)
Nee maar, is er echt niem dat dit al weet?^^

Zou je hier ook op mee kunnen cutten...?

Waarschijnlijk waste of money....

Ik heb hem ook in mijn cut. Bevorderd mijn herstel alleen maar.

van crea ga je vocht vasthouden, dus mij lijkt het idd niet echt zo geschikt ;)

Vocht wat je ervan gaat vasthouden, verdwijnt na enkele weken gebruik ;)
En dat is trouwens toch pas belangrijk als je laag gaat qua BF

Trouwens, creatine zorgt bij mij voor beter massa behoud eigenlijk. En krachtbehoud.

ahhhhh, ja, dat heb ik in dit topic nog niet gelezen *zucht*
Weeg jij dan even hoeveel één schepje (vn bij de whey) weegt, gevuld met megagrow?:p
Want als ik een weegschaal had dat nauwkeurig genoeg was, dan had ik deze vraag niet gesteld 8-)
Nee maar, is er echt niem dat dit al weet?^^

Jongen toch :p

Het zijn 2 schepjes van de XXL whey :p
Hoe ik dat weet? Ik heb de megagrow pot op de weegschaal gezet en daarna
dus een schepje eruit genomen. En daar stond -25gr op dus :p

No offence nameless maar je geeft aan slechte resultaten gehad te hebben met je kuur, nu merk je ook niets van die megagrow, als ik dit zo lees denk ik toch dat je ergens iets verkeerd doet qua training of voeding

No offence nameless maar je geeft aan slechte resultaten gehad te hebben met je kuur, nu merk je ook niets van die megagrow, als ik dit zo lees denk ik toch dat je ergens iets verkeerd doet qua training of voeding

Nee het zit hem er in dat ik vaak teveel verwacht. Als ik terug kijk op mn kuur heeft het wel degelijk wat gedaan (gewicht omhoog gegaan en mensen die erna vroegen). En nu ik gestopt ben met mega grow is me kracht afgenomen dus dat heeft ook gewerkt.

misschien moet je het eens combineren met creapump - schijnt goed te zijn

Terug
Naar boven