Mitsj
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
megagrow is het beste wat ik ooit gehad heb vind ik zelf
hierbij moet je natuurlijk wel alles in orde hebben anders heb je er niets aan!!!!!

Maar zou dit kunnen zorgen voor een verminderde opname van de mega grow, die combinatie met Whey bedoel ik dan?
Wat ik mij nog afvroeg was bij de eerste 5 dagen, train ik er 4. Nu staat er direct na het opstaan en direct na de training. Wat doe ik op de dag dat ik niet train? Gewoon in de avond? Of voor het slapen gaan? Zit er nog een bepaalde tijd tussen de 2x 50 gram? Ik lees wel eens bij sups dat je er beter 8 uur tussen kunt houden voor het 2e gebruik op 1 dag?
Alvast bedankt!

Ik heb het ook besteld nu. Ben pas net 3 weken bezig met trainen, maar dit gaat wel helpen denk ik en baat het niet dan schaadt het niet toch?
Zal binnen kort foto's maken van hoe ik er nu uit zie en over een week of 4 weer om de vorderingen te laten zien.
Dan ook graag jullie feedback.
Thanks
and have fun with working out.![]()
Is het niet handig om iets minder Whey in te nemen in de periode dat je MegaGrow gebruikt? (ivm. het opgeblazen gevoel in de ochtend)Ik zou het toch appart nemen eerst de megagrow en daarna de whey.. Neem wat minder water dan.
ALs je niet traint dan nemen direct na het opstaan op een nuchtere maag dat werkt het beste. 8 uur tussen de innames is ideaal maar is geen voorwaarde.
Is het niet handig om iets minder Whey in te nemen in de periode dat je MegaGrow gebruikt? (ivm. het opgeblazen gevoel in de ochtend)
Ik heb MegaGrow gisteren nog besteld via XXL Nutrition (fijn dat er geen verzendkosten zijn!), gebruik nu nog [Link niet meer beschikbaar] en dat vult ook flink.
hmm, dat klinkt wel beter.tjaa... als je daar last van hebt.. maar je hoeft maar heel weinig water te nemen met de megagrow en normaal gezien is dat spul binnen 15min opgenomen.