Fitness Seller

XXL Nutrition Mega grow

Het werd weer eens tijd voor wat creatine dus heb het produkt vandaag besteld, ben benieuwd :)
Krijg het waars. morgen binnen, kzal z.s.m. een review achterlaten. Ga het iig in combinatie met de XXL Nutrition Whey Isolaat gebruiken. Nu ff m'n pot XXL Nutrtion Whey Protein Instant opmaken..

megagrow is het beste wat ik ooit gehad heb vind ik zelf

hierbij moet je natuurlijk wel alles in orde hebben anders heb je er niets aan!!!!!

megagrow is het beste wat ik ooit gehad heb vind ik zelf

hierbij moet je natuurlijk wel alles in orde hebben anders heb je er niets aan!!!!!

MegaGrow hebben we al een paar jaar in het assortiment, maar het blijft gewoon een topper! :wl:

Ben er de 27e van januari mee begonnen en het is ondertussen alweer de 5e van februari. Eerst de 5 dagen oplaadfase doorstaan en nu 1x per dag direct na de training ingenomen. Ook op rustdagen neem ik het 'smorgens in.

Erg lekker spul moet ik zeggen. Kheb de kersen smaak gekocht en het is net limonade. Geweldig spul. Ik moet zeggen dat ik vanaf vandaag echt krachttoename heb gemerkt bij het trainen. Ik had meer uithoudingsvermogen en leek dikkere aders te hebben. Ook ben ik aangekomen in gewicht. Circa 2.5kg erbij! En vandaag is het pas de 9e dag dat ik het spul heb gedronken. Dus geduld is een schone zaak. Tevens drink ik ook al een lange tijd 2 á 3x een eiwitshake op een dag (de XXL Nutrition Whey Isolaat) en blijf ik erg letten op m'n voeding!

Iig echt een aanrader folks!

Vandaag/net begonnen. 400ml water 50 gram megagrow en 30 gram XXL Whey isolate. Smaak is te doen, denk dat het kleine beetje vanille het iets minder lekker doet smaken.
Maar so be it, ik wil niet eerst 300ml water met mega grow nemen, dan 300ml water met whey en een half uur daarna 700ml magere melk met brinta nemen.. Mij een te opgeblazen gevoel zoveel vocht in een keer in de morgen. Maar zou dit kunnen zorgen voor een verminderde opname van de mega grow, die combinatie met Whey bedoel ik dan?

Wat ik mij nog afvroeg was bij de eerste 5 dagen, train ik er 4. Nu staat er direct na het opstaan en direct na de training. Wat doe ik op de dag dat ik niet train? Gewoon in de avond? Of voor het slapen gaan? Zit er nog een bepaalde tijd tussen de 2x 50 gram? Ik lees wel eens bij sups dat je er beter 8 uur tussen kunt houden voor het 2e gebruik op 1 dag?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Maar zou dit kunnen zorgen voor een verminderde opname van de mega grow, die combinatie met Whey bedoel ik dan?

Wat ik mij nog afvroeg was bij de eerste 5 dagen, train ik er 4. Nu staat er direct na het opstaan en direct na de training. Wat doe ik op de dag dat ik niet train? Gewoon in de avond? Of voor het slapen gaan? Zit er nog een bepaalde tijd tussen de 2x 50 gram? Ik lees wel eens bij sups dat je er beter 8 uur tussen kunt houden voor het 2e gebruik op 1 dag?

Alvast bedankt!

Ik zou het toch appart nemen eerst de megagrow en daarna de whey.. Neem wat minder water dan.

ALs je niet traint dan nemen direct na het opstaan op een nuchtere maag dat werkt het beste. 8 uur tussen de innames is ideaal maar is geen voorwaarde.

XXl Mega grow

Ik heb het ook besteld nu. Ben pas net 3 weken bezig met trainen, maar dit gaat wel helpen denk ik en baat het niet dan schaadt het niet toch?

Zal binnen kort foto's maken van hoe ik er nu uit zie en over een week of 4 weer om de vorderingen te laten zien.

Dan ook graag jullie feedback.

Thanks

and have fun with working out.:lifter:

Ik heb het ook besteld nu. Ben pas net 3 weken bezig met trainen, maar dit gaat wel helpen denk ik en baat het niet dan schaadt het niet toch?

Zal binnen kort foto's maken van hoe ik er nu uit zie en over een week of 4 weer om de vorderingen te laten zien.

Dan ook graag jullie feedback.

Thanks

and have fun with working out.:lifter:

Aarg, 3 weken aan het trainen en nu al een PWO? Nee man, dat schaad WEL, dat schaad je portemonee, aangezien jij NET zo hard kan groeien zonder als met, geloof mij maar, als jij gaat eten dan groei je harder dan een gast op AAS, beginners groeien altijd als kool. Koop eiwitten ALS je al een supp wilt gebruiken.

Ik zou het toch appart nemen eerst de megagrow en daarna de whey.. Neem wat minder water dan.

ALs je niet traint dan nemen direct na het opstaan op een nuchtere maag dat werkt het beste. 8 uur tussen de innames is ideaal maar is geen voorwaarde.
Is het niet handig om iets minder Whey in te nemen in de periode dat je MegaGrow gebruikt? (ivm. het opgeblazen gevoel in de ochtend)

Ik heb MegaGrow gisteren nog besteld via XXL Nutrition (fijn dat er geen verzendkosten zijn!), gebruik nu nog [Link niet meer beschikbaar] en dat vult ook flink.

Is het niet handig om iets minder Whey in te nemen in de periode dat je MegaGrow gebruikt? (ivm. het opgeblazen gevoel in de ochtend)

Ik heb MegaGrow gisteren nog besteld via XXL Nutrition (fijn dat er geen verzendkosten zijn!), gebruik nu nog [Link niet meer beschikbaar] en dat vult ook flink.

tjaa... als je daar last van hebt.. maar je hoeft maar heel weinig water te nemen met de megagrow en normaal gezien is dat spul binnen 15min opgenomen.

tjaa... als je daar last van hebt.. maar je hoeft maar heel weinig water te nemen met de megagrow en normaal gezien is dat spul binnen 15min opgenomen.
hmm, dat klinkt wel beter.

Dus dan zul je na 15 minuten al een Whey shake naar binnen kunnen gieten.

Ik start wel een Supplement log zodra ik het binnen heb en het ga gebruiken.

Thanks René.

<knip>

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven