Fitness Seller

Breaking News XXL Nutrition protein pudding – het eerste product in Europa met HDP

Komen er nog nieuwe smaken van de protein pudding? :rolleyes:

We krijgen veel verzoeken naar een 4e smaak dus ik ga er even goed naar kijken. We hebben een cappuccino variant gete-st die heel lekker was.

is dat een soort mokka smaak?/cafe noir koekjes smaak?

ben geen koffiedrinker haha, bittersmaak lijkt me niet lekker.. maar iets ala mokka lijkt me goddelijk!Als jullie een smaak tester zoeken :D

Een kennis van mij kocht onlangs de smaak VANILLE..

kunnen anderen die het hebben of xxl mij eens zeggen of het normaal is dat er kleine rode puntjes in de lichtgele poeder zitten..

best wel kijken onder goed licht zoals tl-lamp in keuken ofzo.. het is daar dat het mij opviel..

zou graag willen weten of dit normaal is en wat dit is voor ik het opeet..

het deksel was overigens verzegeld maar begrijp die rode puntjes daarin niet.

Laatst bewerkt:
is dat een soort mokka smaak?/cafe noir koekjes smaak?

ben geen koffiedrinker haha, bittersmaak lijkt me niet lekker.. maar iets ala mokka lijkt me goddelijk!Als jullie een smaak tester zoeken :D

Ja het is meer iets de smaak van een latte machiato :p

Een kennis van mij kocht onlangs de smaak VANILLE..

kunnen anderen die het hebben of xxl mij eens zeggen of het normaal is dat er kleine rode puntjes in de lichtgele poeder zitten..

best wel kijken onder goed licht zoals tl-lamp in keuken ofzo.. het is daar dat het mij opviel..

zou graag willen weten of dit normaal is en wat dit is voor ik het opeet..

het deksel was overigens verzegeld maar begrijp die rode puntjes daarin niet.

Dat is de natuurlijke kleurstof > beta-caroteen.

Dat is de natuurnlijke kleurstof > beta-caroteen.

Is die beta-caroteen kleurstof hetgeen dat poeder lichtgeel maakt of de rode puntjes erin die wij zien?

Is het dus de bedoeling dat je rode puntjes ziet in die gele poeder omdat we niet onmiddelijk de link zien met vanillekleur dus kan je dat beetje uitleggen aub.. willen gewoon zeker zijn dat er niks verkeerd is met de pot die we kregen.

Laatst bewerkt:
Is die beta-caroteen kleurstof hetgeen dat poeder lichtgeel maakt of de rode puntjes erin die wij zien?

Is het dus de bedoeling dat je rode puntjes ziet in die gele poeder omdat we niet onmiddelijk de link zien met vanillekleur dus kan je dat beetje uitleggen aub.. willen gewoon zeker zijn dat er niks verkeerd is met de pot die we kregen.

beta caroteen kan wat vocht aantrekken en dan worden die korreltjes meer rood. In de vanille smaak zit beta caroteen. Je hebt een beetje caroteen nodig om een kleur te krijgen die jij vanillekleur noemt.

We krijgen veel verzoeken naar een 4e smaak dus ik ga er even goed naar kijken. We hebben een cappuccino variant getest die heel lekker was.

Zou je als nieuwe smaken niet banaan of kokos doen.. dat lijkt mij iets dat bij iedereen scoort

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Heb zojuist de vanille geprobeerd en smaak is ok.. niet te zoet wat ik goed vind

deed het in kommetje met 250 ml mager melk en met vork goed geroerd maar toch veel last van brokjes..

dus toch in shaker met blender ball of moet je het zelfs mixen om het glad te krijgen?

begrijp niet dan anderen dat zo zonder brokjes kunnen krijgen want heb het toch goed afgemeten dus 250 ml en 2 schepjes poeder

Zou je als nieuwe smaken niet banaan of kokos doen.. dat lijkt mij iets dat bij iedereen scoort

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Heb zojuist de vanille geprobeerd en smaak is ok.. niet te zoet wat ik goed vind

deed het in kommetje met 250 ml mager melk en met vork goed geroerd maar toch veel last van brokjes..

dus toch in shaker met blender ball of moet je het zelfs mixen om het glad te krijgen?

begrijp niet dan anderen dat zo zonder brokjes kunnen krijgen want heb het toch goed afgemeten dus 250 ml en 2 schepjes poeder

Ik maak het altijd in een shakebeker zonder bal of rooster en heb nergens last van. Er zijn geen smaken die iedereen lekker vind daar zijn we allang achter ;)

Zal eens een sample aardbei opvragen of banaan dat zijn hele gangbare smaken.

Heb een pot choco, 1x gemaakt, echt prima product, smaakt super.

Waarom geen banaan?? Toch ideaal als pudding en bij shakes denk ik steeds een van de meest verkochte smaken. Aardbei gaat vlug vervelen als smaak..

Dat is jouw persoonlijke smaak ;) Aardbei en banaan worden als shake ongeveer evenveel verkocht. Vanille altijd het meeste.

Ik ga denk eerst deze smaak toevoegen en dan kijken we over een paar maanden weer naar een nieuwe smaak dan is er ook regelmatig weer iets nieuws ;).

Iedereen die ik heb laten proeven vond het erg lekker en ik kreeg het bekertje van niemand meer terug :p

Dat is jouw persoonlijke smaak ;) Aardbei en banaan worden als shake ongeveer evenveel verkocht. Vanille altijd het meeste.

Ik ga denk eerst deze smaak toevoegen en dan kijken we over een paar maanden weer naar een nieuwe smaak dan is er ook regelmatig weer iets nieuws ;).

Iedereen die ik heb laten proeven vond het erg lekker en ik kreeg het bekertje van niemand meer terug :p

Jammer dat je bananepudding nog niet wil toevoegen :(

voor pudding banaan werkt momenteel beste caseine van b&f.. dubbele portie poeder gebruiken in 250ml melk geeft ongeveer hetzelfde resultaat

Wanneer komt de cappucino?

En banaan brrrr dat vind ik de goorste whey, of supp smaak niet weg te krijgen

Jammer dat je bananepudding nog niet wil toevoegen :(

voor pudding banaan werkt momenteel beste caseine van b&f.. dubbele portie poeder gebruiken in 250ml melk geeft ongeveer hetzelfde resultaat

Pudding kan je ook maken van onze Night Protein maar is toch heel anders qua structuur dan de Delicous Protein Pudding. Banaan komt mogelijk later ook nog.

Wanneer komt de cappucino?

En banaan brrrr dat vind ik de goorste whey, of supp smaak niet weg te krijgen

We gaan nu eerst Strawberry white chocolat toevoegen, die vinden we de beste van de smaken die we getest hebben. Daarna zien we wel weer verder ;)

Pudding kan je ook maken van onze Night Protein maar is toch heel anders qua structuur dan de Delicous Protein Pudding. Banaan komt mogelijk later ook nog. We gaan nu eerst Strawberry white chocolat toevoegen, die vinden we de beste van de smaken die we getest hebben. Daarna zien we wel weer verder ;)

wow pudding met strawberry white chocolade smaak?!?!

Dat klintk echt goddelijk!

Klinkt heerlijk aardbei en witte chocolade :drool: Ben heel benieuwd of hij mn favoriet perzik mango overtreft..

Terug
Naar boven