XXL Nutrition

YBF NK 2007 verslagje van DavyO

05:00 -

Ik had met Dave Hawk , Dennis en Terror Hennep afgesproken om mij even te bellen als ze er waren en toen zijn we ff in het rookhok gaan zitten. Was erg leuk jullie te ontmoeten mannen :thumbup:

haha, dat weet ik nog!! Je begeleidster vroeg nog aan Andre (waar ik mee was) of hij met haar op de wipwap wou, omdat hij net als haar 93kg was haha!
Ik was dat kleine mannetje in zn bruin shirt en spijkerbroek dat eigenlijk niet stil kon zitten en steeds in de weer was...
Grappig, nog met jullie gesproken te hebben zonder te weten dat jij het was. :o

EDIT: ik zag je nog met een paar gozers zitten, 1 was toen aan het bellen nog geloof ik.. was dave er op dat moment ook bij? weer niemand herkend... ik mag me wel schamen!

• Topic Starter Topic Starter
leuk verslag, 4kg in een jaar is netjes hoor!

Thanks bro ! :D

Ga zo door man, je zag er goed uit, vooral benen!

Thanks benen is mijn sterke punt :D

haha, dat weet ik nog!! Je begeleidster vroeg nog aan Andre (waar ik mee was) of hij met haar op de wipwap wou, omdat hij net als haar 93kg was haha!
Ik was dat kleine mannetje in zn bruin shirt en spijkerbroek dat eigenlijk niet stil kon zitten en steeds in de weer was...

EDIT: ik zag je nog met een paar gozers zitten, 1 was toen aan het bellen nog geloof ik.. was dave er op dat moment ook bij? weer niemand herkend... ik mag me wel schamen!

Hahaha ja dat gesprek kan ik me ook nog herinneren :D :D :D

Waar was dat je me zag zitten, boven in het rookhok? Kan best zijn dat ik met Dave Hawk, Dennis en Terror Hennep zat daar.

toch weer een nette prestatie davey jammer dat ik al naar huis was....maar ja weer vroeg op he dat ze dan ook met jullie klasses beginnen he.....oja ik zat ook bij de gezellige dbb orgie:D

haha mooi verslagje, ik zie dat je die geile slippers ook backstage nog aan had :D

ja dat waren dave terror hennep en ik ;p

Waar was dat je me zag zitten, boven in het rookhok? Kan best zijn dat ik met Dave Hawk, Dennis en Terror Hennep zat daar.

Ja in het rookhok! ik zat er bij, Andre lag daar met zn beentjes omhoog, toen zat ik ernaast op zo'n blok, en naast mij lag je begeleidster... die kerel met zn mobiel zat tegenover mij :P wie van de 3 was dat trouwens? :D

Gefeliciteerd DavyO en een mooi verslag! Leuk om te lezen! ;)

leuk verslag.. je benen zijn freaky. 1 van de betere op het ybf stage zondag. alleen abs zou ik volgend keer aandacht aan besteden

leuk verslag.. je benen zijn freaky. 1 van de betere op het ybf stage zondag. alleen abs zou ik volgend keer aandacht aan besteden

Thanks bro!! :D

Abs zijn absoluut een "aandachtspunt" , ik heb ze ten opzichte van vorig jaar wel weten te verbeteren maar toch niet genoeg. We gaan er weer tegenaan binnenkort want er zijn wel meer punten die ik nog moet/wil verbeteren.

Eerst een "verplichte" week rust... het kriebelt nu al weer hhaaha :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dave hawk en DavyO

je weet de karma knop te vinden he :D

Huge mofo die DavyO :D

Heyyyyy klasse Dennis:cool:, karma is on his way:tomato:.

Leuk verslag Davy en tof om je daar te ontmoeten nadat we al een jaar alle ins and outs over wedstrijden, supp's, filmpjes, dieet etc. etc. aan elkaar hadden uitgewisseld via de mail:coffeepc:. Ik vond je er klasse bij staan en wat je al aangaf, duidelijke verbetering op alle punten en dik 4 kg zwaarder:eek: dan vorig jaar:thumbs:.

Gewoon flink door blijven knallen:wl: maar dat hoef ik je niet te zeggen want je toewijding en fanatisme is helemaal ok;).

mooi verslag kerel alleen jammer van die 8e plek maar volgend jaar zal je knallen.

Leuk verslag Davy! En ook zeer netjes 4 kg zwaarder dan vorig jaar :thumbs:

Karma als ik weer geven kan :)

Leuk verslagje Davy!!
Was leuk je te ontmoeten :D

Heel leuk om te lezen hoe je alles beleeft hebt, als je elk jaar 4 plaatsen naar boven gaat ben je in 2 jaar Nummer 1 ;) dus ! beulen met die handel :wl:

Terug
Naar boven