XXL Nutrition

YBF NK 2007 verslagje van DavyO

• Topic Starter Topic Starter
Heel leuk om te lezen hoe je alles beleeft hebt, als je elk jaar 4 plaatsen naar boven gaat ben je in 2 jaar Nummer 1 ;) dus ! beulen met die handel :wl:

Dat was de bedoeling dit jaar al... dan had ik nummer 1 geworden.. Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Echter ik ben tevreden met de vooruitgang die ik afgelopen jaar doorgemaakt hebt, ik stond er echt veel beter bij dan vorig jaar. Ik ga er vanaf volgende week gewoon weer keihard tegen aan en even een plan uitwerken met mijn begeleidster voor de komende periode.

Verder heb ik een hele leuke dag gehad die ik niet snel zou vergeten en was ik samen met een geweldig, gezellig ploegje mensen en heb ik nog wat DBB-ers en oude bekende ontmoet. :D

Dat was de bedoeling dit jaar al... dan had ik nummer 1 geworden.. Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Echter ik ben tevreden met de vooruitgang die ik afgelopen jaar doorgemaakt hebt, ik stond er echt veel beter bij dan vorig jaar. Ik ga er vanaf volgende week gewoon weer keihard tegen aan en even een plan uitwerken met mijn begeleidster voor de komende periode.

Verder heb ik een hele leuke dag gehad die ik niet snel zou vergeten en was ik samen met een geweldig, gezellig ploegje mensen en heb ik nog wat DBB-ers en oude bekende ontmoet. :D

Voor mij ben jij en ook de rest de Nr. 1, het zijn echter alleen kleinere verschillen die het doen in de rang.
dit motiveerd alleen maar die kleinere verschillen (persoonlijke zwakpuntjes) weer, verder en nog harder te verbeteren :thumbup:
Ik wens je in iedergeval veel power voor het komende jaar.

Heel leuk verhaal ! Is wel een hele ervaring hoor zon wedstrijdje..!

Hey DavyO, ik heb het helaas niet kunnen redden om zondag mee te gaan. Jammer dat je niet zo hoog geeindigd ben. In de kleedkamer bij Kneet's vond ik je HUGE. Vooral je benen gaan de freaky kant uit.

Volgende keer hoger :)

Ziet er goed uit gozer :D

Allereerst complimenten Davy voor je inzet, doorzettingsvermogen en strijd!
Ik denk oprecht dat wedstrijdbodybuilding een van de zwaarste wedstrijd sporten is, vooral door het dieet. Lichaamelijk en geestelijk is het iedere keer weer een maandenlange durende uitputtingsslag.
Ik ken geen andere sport waar je zo onder een vergrootglas wordt gelegd en beoordeeld wordt.

Ik vind je er weer erg goed uitzien en tja over je benen hebben we het al vaak gehad: gruwelijk mooi, gruwelijk massief!

Het is vaak erg subjectief wat er tijdens een jurering gebeurd.
Ik ben ook eerste geworden en werd een jaar later zesde terwijl ik massiever en droger dan ooit tevoren was. Het is net waar een jury op een bepaald moment naar kijkt, naar op zoek is of wat de publieke opinie is hoe een bb'er eruit moet zien. Dat zie je zelfs op een Olympia.

Ik ken je als een zeer gedreven en toegewijdde bodybuilder en weet zeker dat je volgend jaar er weer beter bijstaat.
Als je dit jaar je bovenlichaam (dat er al erg goed uitziet) naar het niveau van je benen kunt brengen dan komt die eerste plaats zeker in zicht!

Allereerst complimenten Davy voor je inzet, doorzettingsvermogen en strijd!
Ik denk oprecht dat wedstrijdbodybuilding een van de zwaarste wedstrijd sporten is, vooral door het dieet. Lichaamelijk en geestelijk is het iedere keer weer een maandenlange durende uitputtingsslag.
Ik ken geen andere sport waar je zo onder een vergrootglas wordt gelegd en beoordeeld wordt.

Ik vind je er weer erg goed uitzien en tja over je benen hebben we het al vaak gehad: gruwelijk mooi, gruwelijk massief!

Het is vaak erg subjectief wat er tijdens een jurering gebeurd.
Ik ben ook eerste geworden en werd een jaar later zesde terwijl ik massiever en droger dan ooit tevoren was. Het is net waar een jury op een bepaald moment naar kijkt, naar op zoek is of wat de publieke opinie is hoe een bb'er eruit moet zien. Dat zie je zelfs op een Olympia.

Ik ken je als een zeer gedreven en toegewijdde bodybuilder en weet zeker dat je volgend jaar er weer beter bijstaat.
Als je dit jaar je bovenlichaam (dat er al erg goed uitziet) naar het niveau van je benen kunt brengen dan komt die eerste plaats zeker in zicht!

Dank je wel Bas :D

Wedstrijd bodybuilding is zeker één van de allerzwaartste sporten, het was een goede, maar zware en lange wedstrijdvoorbereiding. Over mijn shape en vooral de verbeteringen ten op zichte van vorig jaar ben ik erg tevreden. Over de benen ben ik erg tevreden, maar ook die moeten nog beter!

Gisteren ben ik weer aan begonnen met een nieuw voeding schema, gisteren en vandaag relatief licht getraind, maar vanaf volgende week gaan we er weer vol tegenaan. We gaan uiteraard keihard werken aan alle minpunten, vooral buik en (bovenkant) borst. Waar ik aan het begin van de week nog enigszins gedemotiveerd was zit ik nu weer VOL motivatie en gaan we gewoon weer knallen!! :D :wl: :D :wl: :D

Laatst bewerkt:
Mooie verslagje kerel en deftige progressie gemaakt, 4kg!!

heel leuk verslagje, en natuurlijk zag je er super uit. je had natuurlijk een super (sterke;) )begeleidster. haha. ik vond het leuk om jullie even weer te zien en natuurlijk essie.
vond het ook zeer gezellig bij jullie in de kleedkamer.:D
ik hoop tot gauw.
groetjes fieny (sterkste vrouw, na essie. hahaha):p

heel leuk verslagje, en natuurlijk zag je er super uit. je had natuurlijk een super (sterke;) )begeleidster. haha. ik vond het leuk om jullie even weer te zien en natuurlijk essie.
vond het ook zeer gezellig bij jullie in de kleedkamer.:D
ik hoop tot gauw.
groetjes fieny (sterkste vrouw, na essie. hahaha):p

Ik heb een super leuke dag gehad, daardoor was ik een stuk relaxter dan vorig jaar en eigenlijk niet zenuwachtig toen ik het podium op moest. We hebben gruwelijk gelachen met zijn allen en het was een super leuk groepje, en natuurlijk heeft Essie me super begeleid :thumbup:

Tot gauw :D

Terug
Naar boven