XXL Nutrition

YinYang's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Training 18-08-2011

Weet naam van de oefening niet, maar hang iets achterover en mn voeten een stukje boven de grond. Dan een medicine bal in mn handen en laat ik telkens links en rechts van me zakken tot net een paar cm boven de grond. Heb superset van deze oefening gedaan in combi met lying leg raise. Doe de leg raise ook iets anders als hier zie ik: http://www.exrx.net/WeightExercises/HipFlexors/WtLyingLegRaise.html
Ik hou de handen naast me op de grond, benen gestrekt en til ze schuin omhoog en laat ze dan zakken tot net iets boven de grond..
30x30x3kg
15x15x4kg
15x15x4kg

Iemand opmerkingen over mn training? Sta open voor commentaar! :)

Iemand?? ???

*bump*

Raar dat veel mensen op veel onzinnige topics reageren maar niet ff in een trainingslog.

Ja vind ik idd ook raar?? ???

Daarom dat mn motivatie om te loggen een beetje weg is helaas! :(

Snap ik man. Komt goed blijf posten ;)

Ik ken die namen allemaal niet :o

Ahhh thx man zeker handig :d

Had je 18 augustus alleen buik getraind?

Ik bedoelde die van 18 augustus

Ik zie dat je lekker bezig bent. Zag een supersetje staan. Hoeveel is je 1 rm op BP/SQ/DL/MP/Bor nu?:)

Ik zie dat je lekker bezig bent. Zag een supersetje staan. Hoeveel is je 1 rm op BP/SQ/DL/MP/Bor nu?:)

Ga binnekort weer een keer kijken wat mijn 1RM is, maar denk dat dat na de vakantie word..

Sorry ik ben echt blond :p

Wel mooie training neergezet ;)

Haha! Thnx!

Zaterdag nog rug + biceps getraind.. Was geen hele lange training want ik heb al een week weer een beetje last van voorhoofdholteontsteking.. Ga vandaag toch weer en training neer proberen te zetten: Benen + Buik + hopelijk wat cardio!

Zaterdag BF% opgemeten en omvang borst + armen. Ben al wat cm kwijt en van 17% naar 15% gegaan als ik het goed heb (Heb metingen thuis en ben nu op mn werk)! :)

Weet trouwens een van jullie hoe die oefening heet in mijn post #40? Die met die medicine bal? En of de leg raise ook goed is hoe ik hem uitvoer?

Laatst bewerkt:
Cardio na benentraining? Na een benen training kan ik niet eens lopen :p

Cardio na benentraining? Na een benen training kan ik niet eens lopen :p

Gaat altijd wel klote ja! Als ik ga hardlopen zak ik af en toe gewoon klein beetje door mn knieën haha! Maar denk dat ik ga proberen om erna ff op een rustig tempo te fietsen! :)

Haha vind knap! :)
Welke oefeningen pak je meestal voor benen?

Training 22-08-2011

Squat
20x20kg
12x60kg
8x70kg
5x75kg

Kwa kracht stuk vooruit gegaan in 2 maanden. 26-06 was mn 1RM Squat: 73kg

Leg Extension
15x25kg
12x39kg
8x52kg

Lying Leg Curl
15x23kg
10x32kg
7x36kg

Calf Press
20x39kg
20x52kg
15x66kg

Seated Leg Raise
3x20xBW

Lever Seated Crunch (Chest Pad)
20x36kg
10x45kg
7x54kg

Erna nog 15 min gefietst: 100kcal. Ik kon echt niet meer! Was echt helemaal kapot! :p

Terug
Naar boven