AndroidHealthClinic

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Zo even bijgelezen hier.
Met jouw inzet, toewijding en discipline ga je heel snel goed gainen.
Zolang je maar veel blijft eten.

s6 beest blijf je volgen!
Bedankt! ;) En ik blijf goed eten hoor :meal:
Netjes hoor! Je gaat zeker goed! Oh even een beginnersvraag... Wat is PR... :bang:
Thnx :D PR = Progress, dus als je bv. de vorige training squat met 70kg en de training nadien slaag je erin te squatten met 75kg dan is dat een PR. :thumb:
 
Njaa...eigenlijk zou ik nu al aan het studeren moeten zijn...Heb vandaag al een dik uur geleerd maar ik ga straks gewoon nog wat oefeningen maken ;) Als het ervan komt tenminste...
wat heb je maandag?
 
Bedankt! ;) En ik blijf goed eten hoor :meal:

Thnx :D PR = Progress, dus als je bv. de vorige training squat met 70kg en de training nadien slaag je erin te squatten met 75kg dan is dat een PR. :thumb:
eigenlijk is PR, Persoonlijk Record ;) maar goed, ik begrijp wat je bedoeld met progress
 
Hey,

Je gaat lekker op die BOR.
Als je last hebt van de techniek kun je ook een keer de pendlay row proberen, die gaat stricter.

Succes verder!
 
lol @ Progress, had even een binnenpretje

Verder ga je erg goed yosh! Helemaal super bezig en nog altijd goed gemotiveerd..
Hoe diep ga je met de squats? Below Par? Of de gewone Squat?
 
eigenlijk is PR, Persoonlijk Record ;) maar goed, ik begrijp wat je bedoeld met progress
Aah...Ok ;)
Hey,

Je gaat lekker op die BOR.
Als je last hebt van de techniek kun je ook een keer de pendlay row proberen, die gaat stricter.

Succes verder!
Hmm...Ik ga nog even kijken of ik blijf vastzitten met de BOR en als hij niet vooruit wilt gaan dan ga ik over na pendlay row.
lol @ Progress, had even een binnenpretje

Verder ga je erg goed yosh! Helemaal super bezig en nog altijd goed gemotiveerd..
Hoe diep ga je met de squats? Below Par? Of de gewone Squat?
Hoe diep ik ga met squats... Ik ga binnekort filmpjes maken (kon mijn filmpjes van op mijn mobieltje niet op de pc zetten...) en dan zien we wel denkik. Maar ik denk dat ik nu de gewone squat doe maar ik kan wel lager veronderstel ik... :D
 
Pfft...Ik moet dit even kwijt...

Ik heb nog 3 examens te gaan nl. Wiskunde, Frans en Economie.

Kheb vandaag nu al meer dan 4 uur gestudeerd, echt nog nooit zoveel gestudeerd in mijn leven :angstig: Het is echt DOODGAAN :yell:

Degene die ook nog examens hebben, respect! Het is bikkelhard dat studeren...Straks nog Wiskunde bestuderen en dan ben ik klaar voor vandaag :yawn: Ik voel me echt een :sukkeltje:

Zo...dit was even tussendoor, morgenvroeg lekker gaan knallen! :wl:
 
Pfft...Ik moet dit even kwijt...

Ik heb nog 3 examens te gaan nl. Wiskunde, Frans en Economie.

Kheb vandaag nu al meer dan 4 uur gestudeerd, echt nog nooit zoveel gestudeerd in mijn leven :angstig: Het is echt DOODGAAN :yell:

Degene die ook nog examens hebben, respect! Het is bikkelhard dat studeren...Straks nog Wiskunde bestuderen en dan ben ik klaar voor vandaag :yawn: Ik voel me echt een :sukkeltje:

Zo...dit was even tussendoor, morgenvroeg lekker gaan knallen! :wl:

Balen Yosh! sterkte :p
 
Je moet er toch wat voor doen als je wat wil bereiken in je leven! Maar waarom heb je nu examens? TL'er? :)
 
Balen Yosh! sterkte :p
Bedankt :D
Je moet er toch wat voor doen als je wat wil bereiken in je leven! Maar waarom heb je nu examens? TL'er? :)
Hmm...TL'er? Ik woon in België en zit in het ASO, ik volg Economie-Talen.
Misschien is het schoolsysteem anders in Nederland?

Eindelijk gedaan met studeren voor vandaag...Morgen wel weer maarja...;)
 
Kheb vandaag nu al meer dan 4 uur gestudeerd, echt nog nooit zoveel gestudeerd in mijn leven :angstig: Het is echt DOODGAAN :yell:

Zie het als oefening voor wanneer het echt serieus gaat worden, en wees blij dat je je met de gewichten kunt afreageren :D
 
Ik begrijp het niet hoor.. Als ik jouw verhalen steeds lees studeer je je een ongeluk..
Ik heb NOOIT maar dan ook NOOIT zo hard hoeven te leren voor de Theoretische Leerweg..

Nu schein ik een goede korte termijn geheugen te hebben, miss dat dit helpt, maar de benen vol met spiekbriefjes hebben ook aardig geholpen, dit is de meest effectieve manier ever..
 
Training Zondag 21 juni. SetsxRepsxGewicht.

Squat > ****ing hardcore! :haha:

1x12x55kg
1x10x65kg
1x8x70kg
3x5x75kg PR!
1x8x70kg

Military press > Kon beter.

1x8x25kg
3x6x27,5kg > Met veel moeite!
1x8x25kg

Bent-over barbell row > Het is niet te geloven...Deze ging eindelijk perfect! :eek:

1x10x40kg
3x7x45kg
1x10x40kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips > Smooth.

1x10xlichaamsgewicht
1x9xlichaamsgewicht
1x8xlichaamsgewicht

45° leg press

3x12x100kg

Dumbbell 45° side bend

3x12xlichaamsgewicht +13kg PR!

Barbell curls > Mijn biceps lopen echt achter...in kracht en massa...

1x10x20kg
1x8x20kg
1x6x20kg

One armed dumbbell rows > Heerlijk;)

3x12x14kg PR!

Dan nog even de buikspieren aangepakt.

Commentaar: Deze training was geweldig! Eindelijk gaat die BOR goed :D Ik heb vandaag ook de leg press eens gedaan en die voelt best wel goed aan! MP en de BB curls waren iets minder...maarja...:rolleyes:

Off-topic: Zonet lekker gegeten, zit bomvol! :meal: Nu maar weer wat gaan studeren...nog 3 dagen te gaan! Prettige zondagnamiddag!
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je je niet verkijkt op je biceps dat ze achterlopen?
Qua kracht licht alles iig prima in verhouding i.m.o.
Massa kan ik niet over oordelen:D.
 
ik zou squat eruit laten als je leg presses doet. en dan wat meer gewicht en reps op die leg press zetten. gewoon als verandering van de squat.
anders geen slechte training
 
ik zou squat eruit laten als je leg presses doet. en dan wat meer gewicht en reps op die leg press zetten. gewoon als verandering van de squat.
anders geen slechte training

???
 
Weet je zeker dat je je niet verkijkt op je biceps dat ze achterlopen?
Qua kracht licht alles iig prima in verhouding i.m.o.
Massa kan ik niet over oordelen:D.
Hm...als jij het zegt ;) Na de examens eens foto's trekken, kan ik ook meteen mijn progressie zien (als die er is) na 2/3 maand :cool:
ik zou squat eruit laten als je leg presses doet. en dan wat meer gewicht en reps op die leg press zetten. gewoon als verandering van de squat.
anders geen slechte training
Nee man, voelt erg lekker squat + leg presses :rolleyes: Lekker die benen afbeulen :wl:
 
ik zou squat eruit laten als je leg presses doet. en dan wat meer gewicht en reps op die leg press zetten. gewoon als verandering van de squat.
anders geen slechte training

Is dit een grap???
 
Hm...als jij het zegt ;) Na de examens eens foto's trekken, kan ik ook meteen mijn progressie zien (als die er is) na 2/3 maand :cool:

Qua kracht vind ik je biceps ook zeker niet achterlopen.
 
Haha nette training hoor Yosh! :thumbs:
Je Biceps lopen achter qua kracht zeg je? ???
Dat snap ik dus niet, je kan 10x20 en dat is zeker niet slecht. Wél zou ik als ik jou was proberen om bij de 6 reps op de BB curls 22.5 kg te doen o.i.d. ;) Dat moet MAKKELIJK lukken!

P.S.: Squat > Leg press ten alle tijden!!
 
Back
Naar boven