Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Gaat goed hier Yosh :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Training Zondag 14 juni. SetsxRepsxGewicht.

Squat > Lekkah!

1x12x55kg
1x10x65kg > had lichte hoofdpijn hier???
1x8x70kg
3x5x72,5kg PR!
1x8x70kg

Bench press > Push, push! :D

1x10x35kg
1x8x37,5kg
3x5x40kg PR!
1x8x37,5kg

Deadlift > Smooth ;)

1x12x55kg
1x8x60kg
3x6x62,5kg PR!
1x8x60kg

Assistance oefeningen:

Pull-ups > Ging iets beter...

2x6xlichaamsgewicht -10kg
2x6xlichaamsgewicht -15kg

Dumbbell 45° side bend

3x12x13kg PR!

Dumbbell lateral raise

3x12x5kg

Dumbbell hammer curls > Best vermoeiend!

1x12x7kg
1x10x7kg
1x8x7kg

Opdrukken > Can't miss these :D

2x12xlichaamsgewicht +7,5kg

Commentaar: Whaa! Deze ochtendtraining was geweldig! Ik heb een heleboel PR's gezet, wat ik niet had verwacht! Die weighted side bents waren killers!:rocker:

Off-topic: Hmm...ik ga nu lekker eten maar daarna...studeren, studeren en studeren :( Prettige zondagnamiddag iedereen!

Laatst bewerkt:
1 tip, bij Raises moet je aangeven watvoor Raise het is. Je hebt nu staan Dumbbell Lateral Raises, maar dan is het of Side of Front. (volgens mij bedoel je side, maar dan hoor je je lats aan te spreken, en niet je schouders :p)

1 tip, bij Raises moet je aangeven watvoor Raise het is. Je hebt nu staan Dumbbell Lateral Raises, maar dan is het of Side of Front. (volgens mij bedoel je side, maar dan hoor je je lats aan te spreken, en niet je schouders :p)
Ooh ok, aangepast en bedankt ;)

Bij side raises spreek je je side delts aan, niet je lats.
en hij zegt dumbbell LATERAL raises, hoe heet de spier in het engels? juist: Lateral deltoid.

Bij side raises spreek je je side delts aan, niet je lats.
en hij zegt dumbbell LATERAL raises, hoe heet de spier in het engels? juist: Lateral deltoid.

Sorry, je hebt gelijk. :p
Dacht dat Side Raises bedoelt was voor Lats, excuse.
Dan hou ik me gewoon aan me goeie ouwe BOR's en Wide Grip Pullups. :D

Side raises voor lats?? wie heeft je dat wijsgemaakt??
vergeet de deadlifts niet he ;)

Heb ik mezelf wijsgemaakt. :o (nou niet wijsgemaakt, ik voelde het gewoon aardig veel in me lats maar natuurlijk meer in me schouders)
Per slot van rekening maak je een beweging waarbij je je vleugels spreid, dus ik dacht dat je die trainde. En ja Deadlifts zijn het meest ftw! :wl:

je voelt je lats bij lateral raises? dan doe je toch iets fout denk ik , houd je je armen gestrekt?

edit: zo dus side raise

je voelt je lats bij lateral raises? dan doe je toch iets fout denk ik , houd je je armen gestrekt?

Nee ik haalde ze omhoog via de voorkant. (dus front raises)
Sides deed ik inderdaad met gestrekte armen via m'n zijkanten, en toen voelde ik wel me schouders enorm branden.

Nee ik haalde ze omhoog via de voorkant. (dus front raises)
Sides deed ik inderdaad met gestrekte armen via m'n zijkanten, en toen voelde ik wel me schouders enorm branden.
front raises voel je wel een heel klein beetje in je lats ja, maar die trainen de zijkant schouders niet, waar het hierover ging ;)
maar we vervuilen yosh zijn logje dus laten we maar stoppen :D

front raises voel je wel een heel klein beetje in je lats ja, maar die trainen de zijkant schouders niet, waar het hierover ging ;)
maar we vervuilen yosh zijn logje dus laten we maar stoppen :D

Njah, vervuilen we gaan gewoon verder over hoe en wat qua oefeningen, dus ik denk dat het alleen maar in de voordeel van Yosh werkt. Meer kennis is meer groei. :D

in dat opzicht heb je gelijk ja :D

Damn, praten over oefeningen geeft me weer zin om te trainen. :(
IK WIL VERDOMD TRAINEN!! :D (dit is wel vervuiling, sorry :p)

Lekker bezig man, als je zo doorgaat kom je er zeker!( waar weet ik niet, maar je wordt iig groter!:who: )

Je BF lijkt trouwens een stuk lager dan 15% op je foto's..

:roflol: Ga jij je er eens heel snel in verdiepen voordat je zomaar wat zegt!:D

Damn, praten over oefeningen geeft me weer zin om te trainen. :(
IK WIL VERDOMD TRAINEN!! :D (dit is wel vervuiling, sorry :p)
Haha ;)
Lekker bezig man, als je zo doorgaat kom je er zeker!( waar weet ik niet, maar je wordt iig groter!:who: )

Je BF lijkt trouwens een stuk lager dan 15% op je foto's..
Jah, maar helaas heb ik nog nooit mijn BF kunnen meten, bij onze gym meten ze het via een weegschaal dus daar kan ik al niet terrecht, misschien eens bij de huisdokter? :p
Vet zit vooral aan mijn buik, denk ik :( Maarja...liever veel massa dan graatmager met een paar blokjuhs :p

Terug
Naar boven