Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Prettige zondagnamiddag iedereen!traps lopen helemaal niet achter pipo, wat jij beweert is gewoon de dikste bullshit ooit

Ooh ok, aangepast en bedankt1 tip, bij Raises moet je aangeven watvoor Raise het is. Je hebt nu staan Dumbbell Lateral Raises, maar dan is het of Side of Front. (volgens mij bedoel je side, maar dan hoor je je lats aan te spreken, en niet je schouders)

Bij side raises spreek je je side delts aan, niet je lats.1 tip, bij Raises moet je aangeven watvoor Raise het is. Je hebt nu staan Dumbbell Lateral Raises, maar dan is het of Side of Front. (volgens mij bedoel je side, maar dan hoor je je lats aan te spreken, en niet je schouders)
Bij side raises spreek je je side delts aan, niet je lats.
en hij zegt dumbbell LATERAL raises, hoe heet de spier in het engels? juist: Lateral deltoid.

Side raises voor lats?? wie heeft je dat wijsgemaakt??Sorry, je hebt gelijk.
Dacht dat Side Raises bedoelt was voor Lats, excuse.
Dan hou ik me gewoon aan me goeie ouwe BOR's en Wide Grip Pullups.![]()

Side raises voor lats?? wie heeft je dat wijsgemaakt??
vergeet de deadlifts niet he![]()
(nou niet wijsgemaakt, ik voelde het gewoon aardig veel in me lats maar natuurlijk meer in me schouders)
je voelt je lats bij lateral raises? dan doe je toch iets fout denk ik , houd je je armen gestrekt?
front raises voel je wel een heel klein beetje in je lats ja, maar die trainen de zijkant schouders niet, waar het hierover gingNee ik haalde ze omhoog via de voorkant. (dus front raises)
Sides deed ik inderdaad met gestrekte armen via m'n zijkanten, en toen voelde ik wel me schouders enorm branden.

front raises voel je wel een heel klein beetje in je lats ja, maar die trainen de zijkant schouders niet, waar het hierover ging
maar we vervuilen yosh zijn logje dus laten we maar stoppen![]()

1 tip, bij Raises moet je aangeven watvoor Raise het is. Je hebt nu staan Dumbbell Lateral Raises, maar dan is het of Side of Front. (volgens mij bedoel je side, maar dan hoor je je lats aan te spreken, en niet je schouders)
Ga jij je er eens heel snel in verdiepen voordat je zomaar wat zegt!
Ga jij je er eens heel snel in verdiepen voordat je zomaar wat zegt!
![]()

Is het ookLekker bezig man, als je zo doorgaat kom je er zeker!( waar weet ik niet, maar je wordt iig groter!)
Je BF lijkt trouwens een stuk lager dan 15% op je foto's..

HahaDamn, praten over oefeningen geeft me weer zin om te trainen.
IK WIL VERDOMD TRAINEN!!(dit is wel vervuiling, sorry
)

Jah, maar helaas heb ik nog nooit mijn BF kunnen meten, bij onze gym meten ze het via een weegschaal dus daar kan ik al niet terrecht, misschien eens bij de huisdokter?Lekker bezig man, als je zo doorgaat kom je er zeker!( waar weet ik niet, maar je wordt iig groter!)
Je BF lijkt trouwens een stuk lager dan 15% op je foto's..

Vet zit vooral aan mijn buik, denk ik
Maarja...liever veel massa dan graatmager met een paar blokjuhs