- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Vet zit vooral aan mijn buik, denk ikMaarja...liever veel massa dan graatmager met een paar blokjuhs
![]()
Juistem!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet zit vooral aan mijn buik, denk ikMaarja...liever veel massa dan graatmager met een paar blokjuhs
![]()
Bedankt Bas! Het doet me goed dit te lezen! Ik probeer het maximum wat ik kan eruit te halenYosh jongen, complimenten.
Je bent goed aan het trainen, je houdt goed vol en je stats blijven maar omhoog gaan.
Natuurlijk kom je binnekort op een plateau, maar zie dat als een uitdaging!
Als je iets wil weten of advies wil moet je me gewoon aanspreken op msn.
Je bent echt vooruit gegaan de laatste maand.
Het enige puntje waar je nog aan kan werken is dat je je zo'n zorgen maakt over voeding en aankomen. Je bent gewoon erg ligt, dan is het logisch als je flink eet ook flink aan komt.
Dus wat minder zorgen zou beter zijn, vooral voor je zelf.
Leuk dat ik vragen aan je kan stellen, I'll let you know! 
wie zegt er dat jij meer weet dan hem !! maar idd, zoals ik al zei, aankomen in vet kan alleen maar in je voordeel zijn (voller uitzien). dus screw dat meisjes-gejank om vetAls je iets wil weten of advies wil moet je me gewoon aanspreken op msn.

wie zegt er dat jij meer weet dan hem !! maar idd, zoals ik al zei, aankomen in vet kan alleen maar in je voordeel zijn (voller uitzien). dus screw dat meisjes-gejank om vet![]()
Dat heb je mij niet horen zeggen. Hij stelt mij af en toe vragen via msn en ik geef daarmee aan dat hij dat gewoon kan blijven doen en adviezen kan vragen. Als ik iets niet weet en Yosh wel, kan ik het hem ook vragen, neem ik aan.

De meeste oefeningen verlopen vlot en gaan hard dus voor mijn gevoel ben ik wel goed bezig!
Maar daarna...studeren, studeren en nog eens studeren voor Wiskunde
Ik ga zo blij zijn als die examens voorbij zijn! 
Maak dan meer reps op de squat 15+reps daar groeien je benen ook hard opLekker Yosh! Wat is nou je 1RM op de MP? Aardig gelijk met mij denk ik zo.
Daarentegen zijn je squats een HEEL stuk hoger, Respect. Helaas nog steeds geen power/squat rack hiero, dus ik WIL wel maar kan niet zwaarder.

Ga ik zeker en vast doen zodra het vakantie is! Dan maak ik enkele filmpjes van al mijn hoofdoefeningen. Nog een weekje examensik vind je squat knap.
Maak er eens een keer een filmpje van voor techniek te laten checken.
Ga zo door

Mijn 1RM heb ik op nog geen enkele oefening getest, ik denk wel dat het dicht bij de jouwe zal liggenLekker Yosh! Wat is nou je 1RM op de MP? Aardig gelijk met mij denk ik zo.
Daarentegen zijn je squats een HEEL stuk hoger, Respect. Helaas nog steeds geen power/squat rack hiero, dus ik WIL wel maar kan niet zwaarder.

Maarja...Ik wou niet gaan gooien met gewichten dus heb ik mijn ego achter mij gelaten
Volgende training ga ik voor die 3x5x75kg squat

Als het ervan komt tenminste...