Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes die BP, ik moet op gaan passen:D.
Waarom cgbc, waarom niet wide of regular? Niet dat er wat mis mee is maar ik vraag me af waarom deze keuze.
 
Netjes die BP, ik moet op gaan passen:D.
Waarom cgbc, waarom niet wide of regular? Niet dat er wat mis mee is maar ik vraag me af waarom deze keuze.
Cgbc traint de buitenkant van de biceps, mijn biceps is nl. aan de buitenkant veel kleiner dan de binnenkant, krijg zelf al het gevoel dat hij naar binnen groeit! :p
 
Cgbc traint de buitenkant van de biceps, mijn biceps is nl. aan de buitenkant veel kleiner dan de binnenkant, krijg zelf al het gevoel dat hij naar binnen groeit! :p

Oke, weer wat geleerd:D, bij mij lijkt het ook alsof mijn biceps naar 'binnen' groeit, maar ik besteed hier geen aandacht aan..
Ik dacht dat wide => biceps piek, close => dikte.
 
goeie squats ! iets dieper misschien ?

bij de benchpress zou je meer het gewicht op je traps moeten zetten (holle rug maken, voeten dichter, etc..)

goeie deadlifts ook, alleen zou ik iets meer overstrekken bij het rechtkomen. 200graden hoek met benen / rug ongeveer.

anders top !
 
goeie squats ! iets dieper misschien ?

bij de benchpress zou je meer het gewicht op je traps moeten zetten (holle rug maken, voeten dichter, etc..)

goeie deadlifts ook, alleen zou ik iets meer overstrekken bij het rechtkomen. 200graden hoek met benen / rug ongeveer.

anders top !

+1, al redelijk goed toch?! :D
 
volgens mij moet je start positie bij het deadliften wat lager zijn. Je moet het idee hebben dat je je hakken in de grond stampt als je de bar van de grond aftilt.
Ik stel voor dat je de wat meer ervanere boys eens nog naar de filmpjes laat kijken en niet teveel door je leeftijds genootjes hier ( no offence natuurlijk naar jullie)
 
Ziet er goed uit, maar daar kan k niet al te veel over zeggen, alleen hoe heb je je handen met BP? ziet er appart uit, kan ook aan camera positie liggen, nice gym btw.
 
volgens mij moet je start positie bij het deadliften wat lager zijn.

Moet hij dan met 15/10 KG schijven gaan dl'en ipv 20?
De diameter van een olympische schijf is geloof ik 46 cm, en dan dl je dus van een hoogte van 23 cm, 2 cm hoger dan in pl wedstrijden.. Die 2 cm lijkt mij geen probleem toch?
 
goeie squats ! iets dieper misschien ?

bij de benchpress zou je meer het gewicht op je traps moeten zetten (holle rug maken, voeten dichter, etc..)

goeie deadlifts ook, alleen zou ik iets meer overstrekken bij het rechtkomen. 200graden hoek met benen / rug ongeveer.

anders top !
Ok! Zal er proberen aan denken! ;)
volgens mij moet je start positie bij het deadliften wat lager zijn. Je moet het idee hebben dat je je hakken in de grond stampt als je de bar van de grond aftilt.
Ik stel voor dat je de wat meer ervanere boys eens nog naar de filmpjes laat kijken en niet teveel door je leeftijds genootjes hier ( no offence natuurlijk naar jullie)
Hm, ik kan denkik wel nog iets lager gaan, volgende keer eens proberen!
Ziet er goed uit, maar daar kan k niet al te veel over zeggen, alleen hoe heb je je handen met BP? ziet er appart uit, kan ook aan camera positie liggen, nice gym btw.
Handen zijn normaal hoor, pink op de buitenste ring, is waarschijnlijk door de camera :D
Ja de gym is wel fantastisch! Behalve héél veel gasten die bijna nooit hun benen trainen, ik en nog een paar zijn de enigste die deadliften en squatten :wl:
 
ik en nog een paar zijn de enigste die deadliften en squatten

dat dacht ik ook in mijn gym, totdat ik op een ander tijdstip ging trainen
behalve als je daar 14uur per dag staat
 
- Heupen lager houden bij deads, je lift te veel vanuit je rug (is ook mijn kwaal). Nu merk je er niet veel van, maar bij mij schoot het er laatst in toen ik aan het reppen was met 150kg en nu zit ik er mee..

- Meer archen en tight blijven met bankdrukken. Typ anders op youtube ff "Dave tate on benchpress" in, daar wordt het wel goed uitgelegd.

- Squats zien er al aardig goed uit, je zou dieper kunnen maar als je dit fijn vind is het ook prima, je squat iig gewoon tot par.

Succes verder, je bent goed bezig voor een 15 jarige.
 
Handen zijn normaal hoor, pink op de buitenste ring, is waarschijnlijk door de camera :D
Ja de gym is wel fantastisch! Behalve héél veel gasten die bijna nooit hun benen trainen, ik en nog een paar zijn de enigste die deadliften en squatten :wl:

Leek alsof je je handen verkeerd omhad! :D
Haha ik ken het..
 
dat dacht ik ook in mijn gym, totdat ik op een ander tijdstip ging trainen
behalve als je daar 14uur per dag staat
Hm, ja idd je hebt gelijk, wie weet welke monsters er wel niet trainen wanneer ik er niet ben :D
http://www.muscleandstrength.com/exercises/close-grip-ez-bar-curl.html
Dit is waar ik die informatie gevonden heb, ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het klopt ;)
- Heupen lager houden bij deads, je lift te veel vanuit je rug (is ook mijn kwaal). Nu merk je er niet veel van, maar bij mij schoot het er laatst in toen ik aan het reppen was met 150kg en nu zit ik er mee..

- Meer archen en tight blijven met bankdrukken. Typ anders op youtube ff "Dave tate on benchpress" in, daar wordt het wel goed uitgelegd.

- Squats zien er al aardig goed uit, je zou dieper kunnen maar als je dit fijn vind is het ook prima, je squat iig gewoon tot par.

Succes verder, je bent goed bezig voor een 15 jarige.
Ok! Ik ga zeker eens meer proberen archen! En bij de deads zal ik mijn heupen lager proberen houden!
 
haha o lol.
Ik had cgbp gelezen. Is ook verwarrend.
Desalniettemin zal ik me als beginnende trainee nog niet echt bezig gaan houden met het accentueren van de verschillende bicepskoppen.
Ten eerste omdat dit vrij moeilijk te doen is.
Ten tweede omdat er bij jou nog nauwelijks sprake van kan zijn dat je ene bicepskop voorloopt op de ander.
 
haha o lol.
Ik had cgbp gelezen. Is ook verwarrend.
Desalniettemin zal ik me als beginnende trainee nog niet echt bezig gaan houden met het accentueren van de verschillende bicepskoppen.
Ten eerste omdat dit vrij moeilijk te doen is.
Ten tweede omdat er bij jou nog nauwelijks sprake van kan zijn dat je ene bicepskop voorloopt op de ander.
Ah ok, kan zijn, maar toch, variatie kan altijd eens ;)
Flinke zweetplekken onder je oksels chappy :D
Idd :o Laatste tijd is het ook zo ****ing heet :fire:
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, maar daar kan k niet al te veel over zeggen, alleen hoe heb je je handen met BP? ziet er appart uit, kan ook aan camera positie liggen, nice gym btw.

Je moet het erg goed vast hebben want anders kan er zoiets gebeuren :(http://www.youtube.com/watch?v=cSJCDcAKShA god wat is hij hier toch goed vanaf gekomen

I was very lucky: no broken bones, no internal injuries, just a badly bruised chest. I took two weeks off from bench pressing, but I was squatting two days after this accident.

Zeker grote gym.. komt zeker dat ik in zo'n klein dorpje woon want bij ons hebben ze van elk apparaat er maar 1 van xD behalve van de cardio daar overal 4 van.
 
Oef zien er goed uit.. Die Squat is netjes op Paralel.. Erg netjes uit gevoerd overgens!
 
Back
Naar boven