AndroidHealthClinic

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Oef zien er goed uit.. Die Squat is netjes op Paralel.. Erg netjes uit gevoerd overgens!
Bedankt, ga volgende training toch nog iets lager de 3x5x77,5kg proberen ;)

Off-topic: Ik ga vanavond eens een klein uurtje zwemmen! Hopen dat het meevalt! :D
 
waarom zou zwemmen tegenvallen? :D

is wel een leuke sport vind ik zelf, goede cardio ook
 
waarom zou zwemmen tegenvallen? :D

is wel een leuke sport vind ik zelf, goede cardio ook

Misschien bedoelt hij dat hij sloom is geworden of z'n conditie achteruit is gegaan, of dat hij zijn adem niet lang kan inhouden? :p
 
Training Woensdag 1 juli. SetsxRepsxGewicht.

Squat > :heart:

1x12x60kg
1x10x70kg
3x5x77,5kg PR!
1x10x70kg

Millitary press > Jaah! Eindelijk ging hij eens goed! :D

1x8x25kg
3x6x27,5kg
1x8x25kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
3x5x47,5kg PR!
1x8x45kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips > Had meer verwacht :rolleyes:

1x10xlichaamsgewicht
2x8xlichaamsgewicht

Seated leg curl SS One arm dumbbell rows

3x12x50kg SS 3x12x15kg PR!

Hyperextension 45-degree > ****, deze was hard! :wl:

3x12x14kg

Dumbbell flyes

3x12x8kg

Dumbbell hammer curls

3x12x7kg

Opdrukken

3x10xlichaamsgewicht +7,5kg

Commentaar: Lift, lift and lift! Was het enigste waar ik deze morgen aan dacht, weinig volk in de gym dus ik was lekker op mijn gemak :cool: Ik hou van deze sport!:heart:

Off-topic: Net lekker gegeten:meal: Het ziet er naar uit dat het weer prachtig weer wordt vandaag, maar ik ga achter nieuwe kleren:grumble:
 
Laatst bewerkt:
Lekker getraind yosh. Nette hammer curls zie ik. Mooie PR op de squat. En damn, je MP is even sterk als die van mij zo'n beetje :(...
 
Lekker getraind yosh. Nette hammer curls zie ik. Mooie PR op de squat. En damn, je MP is even sterk als die van mij zo'n beetje :(...
Thnx;) MP is best zwaar ja, volgende keer probeer ik de 30kg...:o

Succes met je date!:cool:
 
Netjes die squat gaat lekker vooruit. Lekker door blijven gaan tot kerst, dan 3 maandjes alles perfect regelen, zodat als je week mag trainen je voeding & trainings-schema 100% in orde zijn..
 
Netjes die squat gaat lekker vooruit. Lekker door blijven gaan tot kerst, dan 3 maandjes alles perfect regelen, zodat als je week mag trainen je voeding & trainings-schema 100% in orde zijn..
Die zin snap ik niet goed :D

goede training Yosh!
 
Netjes die squat gaat lekker vooruit. Lekker door blijven gaan tot kerst, dan 3 maandjes alles perfect regelen, zodat als je week mag trainen je voeding & trainings-schema 100% in orde zijn..
Inderdaad bas ;) Leuk dat je het nog weet, ik ga zeker een log bijhouden wanneer ik mijn operatie ga ondergaan!
Die zin snap ik niet goed :D

goede training Yosh!
Hehe:p Ik heb Bas er al over gesproken, over een operatie die ik ga ondergaan normaal gezien in de kerstvakantie. Het gaat over mijn Pectus excavatum (google maar eens), Ik ga deze laten opereren waardoor ik 3 maanden niet zal kunnen trainen, dus er zal ook wel heel veel kracht verloren gaan en misschien zelfs massa... Maar ik geef niet op! :wl:
Ik ga toch proberen om tegen de kerstvakantie de 70kg aan te tikken!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pectus_excavatum
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad bas ;) Leuk dat je het nog weet, ik ga zeker een log bijhouden wanneer ik mijn operatie ga ondergaan!

Hehe:p Ik heb Bas er al over gesproken, over een operatie die ik ga ondergaan normaal gezien in de kerstvakantie. Het gaat over mijn Pectus extavacum (google maar eens), Ik ga deze laten opereren waardoor ik 3 maanden niet zal kunnen trainen, dus er zal ook wel heel veel kracht verloren gaan en misschien zelfs massa... Maar ik geef niet op! :wl:
Ik ga toch proberen om tegen de kerstvakantie de 70kg aan te tikken!

70kg is een makkie als je zo door gaat beest! :thumbs:
 
Lekker getraind yosh. Nette hammer curls zie ik. Mooie PR op de squat. En damn, je MP is even sterk als die van mij zo'n beetje :(...

Dr zou iets goed fout zijn als Yoshuba minder sterk is dan jou ;)
 
stouw je vol met alles wat je tegenkomt, in die 3 maanden zal je zeker spier en vet verliezen dus probeer op 75kg uit te komen! misschien is je vet% dan wat hoger dan je zou willen MAAR aangezien je niet kan trainen zal je misschien op een mooie 66kg uitkomen, wits wat goede voeding (en geluk) sta je dan even droog als nu ;)
 
Wat een heerlijke training weer Yosh goed bezig man!
 
Back
Naar boven