Bedankt, ga volgende training toch nog iets lager de 3x5x77,5kg proberenOef zien er goed uit.. Die Squat is netjes op Paralel.. Erg netjes uit gevoerd overgens!

Off-topic: Ik ga vanavond eens een klein uurtje zwemmen! Hopen dat het meevalt!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt, ga volgende training toch nog iets lager de 3x5x77,5kg proberenOef zien er goed uit.. Die Squat is netjes op Paralel.. Erg netjes uit gevoerd overgens!

waarom zou zwemmen tegenvallen?
is wel een leuke sport vind ik zelf, goede cardio ook

Ik hou van deze sport!
Het ziet er naar uit dat het weer prachtig weer wordt vandaag, maar ik ga achter nieuwe kleren
ThnxLekker getraind yosh. Nette hammer curls zie ik. Mooie PR op de squat. En damn, je MP is even sterk als die van mij zo'n beetje...
MP is best zwaar ja, volgende keer probeer ik de 30kg...

Die zin snap ik niet goedNetjes die squat gaat lekker vooruit. Lekker door blijven gaan tot kerst, dan 3 maandjes alles perfect regelen, zodat als je week mag trainen je voeding & trainings-schema 100% in orde zijn..

Inderdaad basNetjes die squat gaat lekker vooruit. Lekker door blijven gaan tot kerst, dan 3 maandjes alles perfect regelen, zodat als je week mag trainen je voeding & trainings-schema 100% in orde zijn..
Leuk dat je het nog weet, ik ga zeker een log bijhouden wanneer ik mijn operatie ga ondergaan!Hehe
Ik heb Bas er al over gesproken, over een operatie die ik ga ondergaan normaal gezien in de kerstvakantie. Het gaat over mijn Pectus excavatum (google maar eens), Ik ga deze laten opereren waardoor ik 3 maanden niet zal kunnen trainen, dus er zal ook wel heel veel kracht verloren gaan en misschien zelfs massa... Maar ik geef niet op!
Inderdaad basLeuk dat je het nog weet, ik ga zeker een log bijhouden wanneer ik mijn operatie ga ondergaan!
HeheIk heb Bas er al over gesproken, over een operatie die ik ga ondergaan normaal gezien in de kerstvakantie. Het gaat over mijn Pectus extavacum (google maar eens), Ik ga deze laten opereren waardoor ik 3 maanden niet zal kunnen trainen, dus er zal ook wel heel veel kracht verloren gaan en misschien zelfs massa... Maar ik geef niet op!
![]()
Ik ga toch proberen om tegen de kerstvakantie de 70kg aan te tikken!
Lekker getraind yosh. Nette hammer curls zie ik. Mooie PR op de squat. En damn, je MP is even sterk als die van mij zo'n beetje...

Dr zou iets goed fout zijn als Yoshuba minder sterk is dan jou![]()

omg ownedDr zou iets goed fout zijn als Yoshuba minder sterk is dan jou![]()