MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Goede squats.

70kg is een makkie als je zo door gaat beest! :thumbs:
Ok bedankt, ik ga er zeker en vast voor gaan! :D
Dr zou iets goed fout zijn als Yoshuba minder sterk is dan jou ;)
Mijn bovenlichaams is wel zwak tegen over mijn onderlichaam dus misschien heeft sniper een sterker bovenlichaam? Maarja...Goed eten, trainen en rusten, zo kom ik er hopelijk wel!
stouw je vol met alles wat je tegenkomt, in die 3 maanden zal je zeker spier en vet verliezen dus probeer op 75kg uit te komen! misschien is je vet% dan wat hoger dan je zou willen MAAR aangezien je niet kan trainen zal je misschien op een mooie 66kg uitkomen, wits wat goede voeding (en geluk) sta je dan even droog als nu ;)
Inderdaad, ik ga het allemaal goed plannen, langzaam aan mijn kcal inname afbouwen als de operatie nadert, hoog in eiwitten zitten en net op mijn behoefte eten :rolleyes: Before en after foto's komen ook!
</verkapt complimentje voor Yoshuba>
:dance:Thanks!:dance: *cheers*
Wat een heerlijke training weer Yosh goed bezig man!
Bedankt, jij verdient ook alle respect man, je bent al een beest:bow2:
Hmm..Ik weet het niet of ik sterker ben dan jou, laat me binnekort eens weten hoe ver je staat, zo kunnen we een beetje vergelijken en wat competitie opbouwen voor de motivatie! Respect bro:thumbs:
 
Sterkte alvast met die operatie, erg rot voor je! Verder brute training! Zoals we gewend zijn!
 
Hey Yosh, ik heb je log gevonden! :D Even een aantal pagina's gelezen, en zie dat het érg goed gaat! Keep up the good work bro! Leuk om weer iemand te zien die qua (start)gewicht en lengte overeenkomt met mij! Is toch weer een beetje motivatie!

Ik ga je vanaf nu volgen! Log met potentie :)
 
Training Vrijdag 3 juli. SetsxRepsxGewicht.

Squat

1x12x60kg
1x10x70kg
3x6x77,5kg rep PR
1x10x70kg

Bench press

1x12x35kg
3x5x42,5kg PR!
1x8x40kg

Deadlift > Ik krijg het steeds moeilijker met de grip!:fire:

1x12x60kg
3x6x67,5kg rep PR
1x8x65kg

Assistance oefeningen:

Lateral pulldown

2x12x45kg
1x10x45kg

Standing calf raises

5x12x75kg PR!

Close grip barbell curl > **** man...wat is dat toch met mijn biceps...

1x10x20kg
1x8x20kg
1x6x20kg

Dumbbell shrugs SS Barbell shrugs > Kmoet binnekort eens mijn grip verbeteren...

3x12x24kg PR! SS 3x12x65kg PR!

Commentaar: Jaja...Het was een vlotte ochtendtraining! Heel wat PR's gezet, ben tevreden! Kheb mij Xtend aangeschaft met Fresh Apple als smaak, aan die smaak ga ik serieus nog moeten wennen...:vomit:

Off-topic: De temperatuur vandaag viel nog mee, kheb toch wel hard gezweet!:zweet: Zonet weer goed gegeten:meal:
 
Netjes! Je hebt trainingen om trots op te zijn.
Die grip: je kan oefenen met van die knijpers (weet eigenlijk niet hoe ze heten), maar misschien dat handschoentjes, de 'onderzetters' van XXL of straps je ook kunnen helpen...
 
Gaat goed man. je sq is erg goed al. Wanneer word je geopereerd?
 
goed bezig man als je zo door blijft gaan sta je der op je 20ste al super bij!
 
Netjes! Je hebt trainingen om trots op te zijn.
Die grip: je kan oefenen met van die knijpers (weet eigenlijk niet hoe ze heten), maar misschien dat handschoentjes, de 'onderzetters' van XXL of straps je ook kunnen helpen...
Hmm, oke misschien eens proberen, maar dat heeft toch niets nadelig ofzo dan? Alleen dat je meer gewicht kan pakken:cool:
Gaat goed man. je sq is erg goed al. Wanneer word je geopereerd?
Bedankt! Normaal gezien in de kerstvakantie, maar ik zou het ook vroeger kunnen laten doen maar dan mis ik wel school...dus ik denk dat in de kerstvakantie het best gaat zijn want dan is het al wat frisser en ik mag niet in de zon lopen na de operatie vanwege 2 kleine littekens die ik zal hebben. Als je meer info wilt moet je maar eens Pectus Extavacum googlen:rolleyes: Ik ga de Nuss-bar methode ondergaan:scared:
goed bezig man als je zo door blijft gaan sta je der op je 20ste al super bij!
Laten we het hopen, dan heb ik ook tenminste geen put meer in mijn borstkas! :D
 
Ziekenhuizen zijn ook niet mijn ding. Vanochtend weer bloed prikken...zucht. Vervelend voor je.
 
Hmm, oke misschien eens proberen, maar dat heeft toch niets nadelig ofzo dan? Alleen dat je meer gewicht kan pakken:cool:

Sommigen vinden het niet cool / gaaf etc. wanneer je handschoentjes / straps / etc. gebruikt omdat je ook je grip dient te trainen... al gaat je grip toch wel stagneren wanneer je steeds hoger komt in gewichten.
Die 'knijpdingen' kun je gebruiken om in te knijpen thuis wanneer je niet aan het trainen bent, doet wel wat voor grip.
Persoonlijk zweet ik met (ondanks welke weersomstandigheid) helemaal de blubber in de sportschool, dat gecombineerd met flinke hoeveelheden handcreme zorgt ervoor dat ik altijd met handschoentjes train.
 
Knijpdingen = grippers.
Nette training Yosh. :thumbs:
 
Magnesium is the key met dit weer. ;)

Verders goeie training. :)
 
Netjes maat :D.
 
Ziekenhuizen zijn ook niet mijn ding. Vanochtend weer bloed prikken...zucht. Vervelend voor je.
Idd, bedankt voor de steun ;)
Sommigen vinden het niet cool / gaaf etc. wanneer je handschoentjes / straps / etc. gebruikt omdat je ook je grip dient te trainen... al gaat je grip toch wel stagneren wanneer je steeds hoger komt in gewichten.
Die 'knijpdingen' kun je gebruiken om in te knijpen thuis wanneer je niet aan het trainen bent, doet wel wat voor grip.
Persoonlijk zweet ik met (ondanks welke weersomstandigheid) helemaal de blubber in de sportschool, dat gecombineerd met flinke hoeveelheden handcreme zorgt ervoor dat ik altijd met handschoentjes train.
Hmm...vanaf dat ik een fail maak met m'n grip dan ga ik eens die dingetjes proberen! :D
Knijpdingen = grippers.
Nette training Yosh. :thumbs:

Magnesium is the key met dit weer. ;)

Verders goeie training. :)

Netjes maat :D.
Thnx beesten, samen worden we groot:cool:
 
komt wel goed met die operatie van je!Niet te veel zorgen om maken, voor je het weet is het achter de rug.

succes ermee maat.
 
Nee, want ik weeg nog steeds te weinig. :(
Volgend jaar 90kg bij 10% vet allebei? :D
 
beste doelstelling...:eek:
 
Back
Naar boven