- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
its called genetics, moest iedereen even "dun" of "breed" zijn aan hetzelfde gewicht dan klopt er toch echt iets niet.
Daar ben ik verder niet echt mee bekend, ik ben meer een powerlifter. Maar er staat hier op het forum volgens mij een aantal artikels die continuous tension ontkrachten als ik me niet vergis.....
Als ik op een wedstrijd touch en bounce zou doen is hij sowieso afgekeurd.....Maar partial squats is sowieso onzin, daar zijn we het over eens toch beginner?Wie heeft het over de bar laten bouncen? Ik doe ook geen touch en bounce..... Ik heb juist altijd het idee dat die laatste cm naar je borst toe killer is, maar ieder z'n eigen manier van training tochAls ik op een wedstrijd touch en bounce zou doen is hij sowieso afgekeurd.....Maar partial squats is sowieso onzin, daar zijn we het over eens toch beginner?
Nette training weer!
Kmoet mijn training zo ook even posten...
Bedankt beesten!

Hehe...Jep, ik zie wel wat het best gaat en waar ik het meest uit haalHmmm ja je hebt gelijk, bij rack lockouts doe je ook geen volledige ROM bedenk ik me netMaarja een goeie techniek discussie is altijd leuk toch
Yoshuba, kijk maar hoe je het doet
![]()
Toch interessant zo'n discussie

Benen voelen erg goed aan, bij het squatten heb ik eindelijk het gevoel dat mijn core meewerkt!
De BOR kon véél beter!

Bedankt maat! Damn...ik zie daar een serieus beest op die avatar van jou!lekkere training junior!
Die BOR's zitten wel goed hoor, zou me er geen zorgen over maken![]()

Hmm...Jah maar bij parallel squat heb ik het gevoel dat ik mijn quads meer aanspreekWaarom eigenlijk 2 soorten squat per training?
Je maakt een nette full-squat, ik zou me daarop richting ipv ook nog eens een parallelle squat er achteraan te gooien...
(of vermeld bij squat dat je de laatste alleen parallel trok)

beest? nah, beest in wording maybeBedankt maat! Damn...ik zie daar een serieus beest op die avatar van jou!
Hmm...Jah maar bij parallel squat heb ik het gevoel dat ik mijn quads meer aanspreek![]()