Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Mijn techniek is goed hoor...maar ik zal wel zien hoe het zit morgen na mijn trainingIk laat zeker iets weten!
Als je zo last krijgt van je knie dan doe je toch iets fout

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn techniek is goed hoor...maar ik zal wel zien hoe het zit morgen na mijn trainingIk laat zeker iets weten!

Traps zijn volledig afgebeuld
Full squats gaan lekker maar zijn verdomd hard!
Vollop gezweet vandaag...
Morgen zal ik die traps wel voelen! Prettige namiddag iedereen!
Bedankt!Lekker om meerdere PR's te zetten kerel, goed getraind!
Ohh...dit is nu al de zoveelste keer dat iemand mij dit vraagt...ik weet het echt niet, kijk naar mijn filmpjes en zeg wat ik verkeerd doe...misschien deadlift ik niet vanuit mijn benen? Ik weet het echt niet hoor...hoe kan je fullsquat nou hoger zijn dan je deadlift?
wel een goede squat trouwens!

Thnx!
Jep...maar die ga ik niet meteen posten...
. Binnenkort komen trouwens nieuwe foto's!
Thnx!
Jep...maar die ga ik niet meteen posten.... Binnenkort komen trouwens nieuwe foto's!
![]()
HeheAls er 10 kilo bij is? Zou wel een leuke foto kunnen zijn vermoed ik!
Trouwens, schuilt er niet stiekum een PLer in je? Je bent zo gehecht aan je squats... ?
Hmm, ja ik denk dat er dan 8 kilo ongeveer bij zal zijn, natuurlijk niet allemaal spieren...k'heb niet zo'n aanleg om droog te blijven...
Meeste massa zit ook aan mijn benen denk ik
Maar squatten...jah, het is gewoon een must om te doen en het gaat lekker hard!
Maar squatten...jah, het is gewoon een must om te doen en het gaat lekker hard!![]()
Haha, no pain, no gain he brother!Lekkere training man.. het was ook doodgaan bij mij met de benen
Ik ging squaten leg extension en tussen door nog kuiten trainen.. ik kon alleen nog maar strompelen

Ohh, bedankt Jeffa!Kijk, goed dat je dat zelf inziet. Ik ben benieuwd naar je foto's, je gaat erg hard Yosh.
Echt waar gast ik heb zoveel respect voor jou!

HeheHmm, ja ik denk dat er dan 8 kilo ongeveer bij zal zijn, natuurlijk niet allemaal spieren...k'heb niet zo'n aanleg om droog te blijven...
Meeste massa zit ook aan mijn benen denk ik
Ehh..ik hou toch liever van BBMaar squatten...jah, het is gewoon een must om te doen en het gaat lekker hard!
![]()
Thnx!
Jep...maar die ga ik niet meteen posten.... Binnenkort komen trouwens nieuwe foto's!
![]()
was het zo erg dan?
Maarja...niets aan te doen
Nu ga ik mij lekker vol steken