Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch wel een redelijk verschil tussen die laatste en eerste foto ..
en waar zie je dat vet dan ? blijven doorgaan zo, mag nog een 10tal kg bij !
ik zie progressie, geen vet. meer definitie in je borst ook!
Zeer duidelijke progressie erg knap.
Als je blijft en trainen zoals je nu doet ga je inderdaad een Hero worden.
Ik ben erg benieuwd naar hoe je erbij staat over 12 maanden!
S6 , trainze en gainze de komende tijd
idd, de progressie is al te zien yosh.
netjes nu gewoon doorknallen
ik zie ook vooruitgang en volgens mij is bijna alles wat je bent aangekomen spier![]()
maar wel eng hoor die laatste foto![]()
Wát een verschil in je armen / schouders! Wauw!
Mocht je al vet zijn aangekomen (ik zie het nergens, maar ok) dan staat het je in ieder geval goed!
Keep up the good work!
Beste beesten..ik ben jullie ontzettend dankbaar!Serieus zéér goede progressie.
Als je voor 2010 70 kilo aantikt zou fantastisch zijn, zodat je volgend jaar zomer tussen de 75-80kilo weegt.
Jij gaat ver komen brother.
Keep it up!
Jullie motiveren mij en nog vele anderen steeds meer en meer!

Beste beesten..ik ben jullie ontzettend dankbaar!Jullie motiveren mij en nog vele anderen steeds meer en meer!
![]()
Nu ga ik proberen te clean-bulken naar de 70kg voor mijn operatie..ongeveer nog 4 maand denkik..zal wel niet haalbaar zijn maarja, I'll try![]()
Prettige zondagavond iedereen! Groei ze!![]()
Ik weet dat het geen echte SS's zijn maar ik doe ze meteen achter elkaar dus laat ik het op deze manier wetenWtf zijn dat voor SS'? Je combineert toch geen biceps met lats en benen met biceps?
Je foto's zien er wel goed uit trouwens.![]()

.Zie pagina 17 van mijn log

Hehe het stond op pagina 17, mijn foutDuidelijk progressie te zien, knappe prestatie in drie maanden.
Ik heb het ook ff over het hoofd gezien over welke operatie het gaat, kon niks vinden op pagina 15, vertel....
En op welke pagina staat je voedingsschema?
Keep it up beest in wording!
Ik word in de kerstvakantie hieraan geopereerd volgens de Nuss procedure ([Link niet meer beschikbaar]). Ze gaan dus een ijzeren bar in mijn borstkas steken, ik ga hiervan 2 littekens overhouden van zo'n 3cm. Ik zal een week of zelfs langer in het ziekenhuis moeten verblijven (Kga me proberen vol te steken daar!!
) en ik zal pas na 1 à 3 maand rustig kunnen fietsen, lopen, zwemmen,... en pas na 6 maand of zelfs nog meer zal ik terug aan KT kunnen doen...
Nu nog stevig door bikkelen tot de kerstvakantie!
Ik eet wel 6x per dag, om de 2u30 à 3u, allemaal clean voedsel met een goeie E/KH/V-verhouding, verhouding is meestal iets van 35%/45%/20%. Zit op rustdagen meestal rond de 2600-2900kcal en op trainingsdagen 2900-3200kcal, het gaat best goed nu. Vanaf dat ik zie dat ik niet meer aankom schroef ik die kcal's naar boven!

.
. De MP ging wat minder maar alle andere oefeningen gingen gewoon erg lekker! In supersets werken is echt een aanrader, een goeie prikkel voor de spieren en klaar in korte tijd!
Ik voel mijn benen en schouders,traps echt verdomd goed nu.