MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Ellow krachtpatsers!:wave2:

Na een paar lange en pijnlijke dagen in het ziekenhuis ben ik eindelijk terug thuis!
Ik zit hier nu met nog altijd wat pijn maar het is al heel wat verbeterd.

Ik wil iedereen nog eens bedanken voor de steun en moed die jullie mij gaven!:bow2:

Hier is een link naar mijn revalidatieverhaal:http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/revalidation-from-pectus-excavatum-230301/

Ik heb erg veel respect voor degene die nu hardcore aan het trainen, eten en slapen zijn! Ik ben enorm jaloers!

Laatst bewerkt:

Na een paar lange en pijnlijke dagen in het ziekenhuis ben ik eindelijk terug thuis!
Ik zit hier nu niet zonder pijn maar het is al heel wat verbeterd.

Ik wil iedereen nog eens bedanken voor de steun en moed die jullie mij gaven!:bow2:

Hier is een link naar mijn revalidatieverhaal:http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/revalidation-from-pectus-excavatum-230301/

Ik heb erg veel respect voor degene die nu hardcore aan het trainen, eten en slapen zijn! Ik ben enorm jaloers!
Hé! Cool to see you online!
Gelukkig geen pijn meer, dat worden (dus) prima kerstdagen!

Wanneer ga je een DBB-meet plannen in Gent?

hee kerel. goed van je te horen! zal je revalidatie volgen! enig idee over hoeveel maand je niet mag trainen? je gaat nog ff keihard knallen en dan sta je beter als ooit in de zomer contest! jooo!

Succes met je herstel man ;)

Hey kerel balen man, succes met je herstel!

Hey Yosh, weer een post, nice! Blij dat je operatie goed is gegaan. Ik kijk er naar uit om weer een training van je te zien, maar tot die tijd: succes met revalideren!

Ik zit hier nu met nog altijd wat pijn maar het is al heel wat verbeterd.

Lekker chillen :D Rustperiode kan ook eens goed zijn he.

Daarna gewoon weer knallen ,komt helemaal in orde :D

Krijgt je borst nu een betere vorm of is het eigenlijk een noodzakelijke ingreep en niet naar het uiterlijk gericht? :') Is al een tijdje geleden dat ik die post gelezen heb :P

Goed te horen dat het tot zover geslaagd is! We kunnen elkaar de hand schudden wat revalidatie betreft, ik zit iig de komende 2 weken thuis, daarna [rpberen rustig UB te trainen en na een maand revalidatie LB erbij..
Sterkte en houd ons op de hoogte!

• #1.689
Krijgt je borst nu een betere vorm of is het eigenlijk een noodzakelijke ingreep en niet naar het uiterlijk gericht? :') Is al een tijdje geleden dat ik die post gelezen heb :P
Ja, mijn borst heeft zeker een betere vorm nu, ik heb nu eindelijk een "echte" borstkas...

Iedereen hartelijk bedankt voor de steun en motivatie trouwens!:)

Maar ik zit nog met een vraagje...

Aangezien ik niet teveel vet wil gainen tijdens deze revalidatieperiode ga ik ook niet echt zoveel eten...

Zou ik gewoon zo weinig mogelijk koolhydraten eten aangezien ik eigenlijk niet beweeg...dus zo goed als de hele dag in bed lig?

Ik veronderstel ook dat mijn spieren nu niet zullen toenemen..?

goodluck revalidating laat je niet kennen en vreet voldoende proteine!

veel koolhydraten lijk je me niet nodig te hebben als je de hele dag echt helemaal neits doet.

Veel eiwitten daarintegen wel , zoieso om je spieren te behouden en mss om je herstel te bevorderen.

Lijkt mij logisch maar het kan anders zijn natuurlijk :')

Gewoon veel eiwitten en goede vetten eten. Snelle kh zou ik zeker vermijden.
Ik heb gelezen in je revalidatieverhaal dat het ongeveer 6 maand zou duren tegen dat je terug kan krachttrainen, maar cardio (fietsen en zwemmen enzo) zal dan toch een stuk sneller al moeten gaan?

Goed om je weer terug te zien. Suc6 met je herstel!:)

• #1.695
Gewoon veel eiwitten en goede vetten eten. Snelle kh zou ik zeker vermijden.
Ik heb gelezen in je revalidatieverhaal dat het ongeveer 6 maand zou duren tegen dat je terug kan krachttrainen, maar cardio (fietsen en zwemmen enzo) zal dan toch een stuk sneller al moeten gaan?
Ok, doe ik en dat zwemmen en fietsen zal denkik moeten lukken binnen zo'n 2 à 3 maanden...
Goed om je weer terug te zien. Suc6 met je herstel!:)
Bedankt dumba!

Hmm...mijn BMR is ongeveer 1700...ik heb eens uitgerekend hoeveel ik nu op een dag eet en dat varieert van 1600 tot soms wel eens 2000..dus het eten zit goed denkik...

Er is wel nog iets wat ik heel jammer vind...
Ik heb nu totaal niets meer van kracht, echt niets...:(

Er is wel nog iets wat ik heel jammer vind...
Ik heb nu totaal niets meer van kracht, echt niets...:(
Ach, dat komt helemaal goed als je volledig hersteld bent, en daar gaat het nu om he! Dat weinig/geen kracht is (neem ik aan) een gevolg van de operatie en het 'vreemde' voorwerp in je lichaam.Zodra jij en je lichaam eraan gewend zijn, komt die kracht vanzelf weer terug, en als je dan 100% hersteld bent en je weer aan het ijzer mag, dan ga je gewoon knallen als nooit tevoren!

• #1.697
Nog eens bedankt voor alle steun die jullie mij gaven in 2009!

Hopelijk kan ik genieten van een spoedig herstel ... en dat ik maar vlug terug aan het oude vertrouwde ijzer kan gaan hangen!

Ik wens jullie veel groei toe in spiermassa en een gelukkig nieuwjaar!

gelukkig-nieuwjaar-2010-thumb9550876.jpg

Laatst bewerkt:
Succes met herstel ;) En neem je tijd voor het herstel forceer niks daar ga je echt spijt van krijgen.

Fijn 2010 bro.

Suc6 met je herstel yosh! Dat er uiteindelijk in 2010 weer geknald mogen worden:D

Terug
Naar boven