Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thnx makker, deze middag moet ik om 17uur in het ziekenhuis zijn.

Succes, sterkte en onthoud: wat er ook gebeurt, gewoon blijven eten! ;)

Verder ga je er straks nóg beter uitzien, dus voor een goed doel. :cool:
 
Jammer dat je onder het mes moet...
Je was/bent echt supergoed bezig, vooral als je pagina 1 en pagina 83 van je logje naast elkaar zet ;)

Succes!
 
Succes, sterkte en onthoud: wat er ook gebeurt, gewoon blijven eten! ;)

Verder ga je er straks nóg beter uitzien, dus voor een goed doel. :cool:

Gaat niet door de morfine :p


Hee chef, ik hoop dat de operatie beter mag verlopen dan bij mij! Ik wens je veel sterkte pik, en dat je maar snel mag herstellen. Als je nog vragen heb betreffende je herstel hoor ik het graag man, ben niet te beroerd om te helpen.

Hahah als je straks wordt opgenomen, word je eerst geleerd hoe je uit bed moet stappen als je dat na verloop van tijd mag. Dat is zo fokking gay, moet je maar is opletten :P
 
Training donderdag 17 december. SetsxRepsxGewicht.

De laatste training...

Benen

Below parallel squat

1x10x60kg
1x8x70kg
1x6x80kg
1x5x87,5kg
> Hier ging ik eerst stoppen. Maar ik ging toch door.
1x3x90kg PR!
> Ik dacht: "Het is de laaste keer, nog een setje erbij!"
1x3x90kg

> Dat squatten ga ik ook wel missen denkik...

45° leg press SS Dumbbell walking lunges

1x16x160kg VPR!
1x10x160kg SS 1x4x12kg 1x2x12kg 1x3x12kg
1x10x160kg

> Dit was gekkenwerk!:D

Seated leg extensions

1x10x60kg
1x10x60kg + 2 dropsets

Seated calf raises SS Standing calf raises

1x13x70kg
1x7x70kg SS 1x8x120kg 1x5x120kg 1x4x120kg
1x6x65kg

Seated calf presses

1x14x229kg
1x12x245kg PR!

> Ghehe...heb ik toch nog de full stack kunnen toe pressen voor mijn operatie!

Triceps

Tricep dips

1x10xlichaamsgewicht
1x8xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht
1x5xlichaamsgewicht

Skull crushers

1x8x25,5kg
1x7x23kg
1x7x20,5kg
1x7x20,5kg

Cable pushdowns

1x8x60kg
1x6x60kg
1x6x60kg + 2 dropsets

> Triceps waren op, tijd voor de biceps!

Biceps

Barbell curls

1x6x20kg
1x7x27,5kg PR!
1x7x25kg
1x6x25kg

Cable hammer curls with rope attachment

1x8x40kg
1x8x35kg
1x8x35kg

> Ook een nieuwe oefening, t'is een aanrader!

Cable curls

1x8x35kg
1x8x35kg

EZ-barbell preacher curls

1x5x23kg
1x4x23kg

Commentaar:
Zo...dit was het dan...Het was een fantastische training! Ik heb nu ongeveer 7 maanden aan het ijzer mogen hangen en heb er zeker veel ervaring van op gedaan. Jammer genoeg stopt het hier voor een poos.

On-topic: Vandaag ga ik veel meer dan normaal eten, zeker zo'n 3500+ kcals/300+ eiwitten/300+ koolhydraten/80+ vetten. Morgen mag ik namelijk niets meer eten!

Ik wil graag iedereen bedanken voor de steun, de motivatie en de gewaardeerde kritiek! Ik blijf nog hangen op DBB maar zal geen trainingen meer posten. Moge jullie nog vele pure spiermassa gainen en groeien als beesten!
 
Komt goed bro;)
Weer een ziek sterke training!
Het is dat je in belgie ligt anders was k je stiekem 2 db's komen brengen:D
 
Je hebt er nog een stevige training uitgepoept kerel. Ik zie je later nog wel op een Strong Man event verschijnen. Ik waarschijnlijk met een looprek.;):D
Suc6 morgen.:)
 
Ben je zenuwachtig chef?
Ja..het begint toch wel te komen:o
Komt goed bro;)
Weer een ziek sterke training!
Het is dat je in belgie ligt anders was k je stiekem 2 db's komen brengen:D
Haha..geweldig!:D
Je hebt er nog een stevige training uitgepoept kerel. Ik zie je later nog wel op een Strong Man event verschijnen. Ik waarschijnlijk met een looprek.;):D
Suc6 morgen.:)
Hehe, doen we dumba!

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Hier is mijn laatste filmpje, foto van op het filmpje is deze ochtend voor de training genomen, geniet ervan.

Below parallel squat : 1x5x87,5kg, 1x3x90kg en 1x3x90kg
http://www.youtube.com/watch?v=rF6rXH__HFc
 
Probeer je niet zenuwachtig te maken. Ik bekeek het gewoon zo. Ik wil dit verdomde graag, dus ik neem alles voor lief, laat maar komen die hap. Had me voorgenomen dat het pijn ging doen, maar dat weet je voordat je er aan begint. Zorg gewoon dat die epiduraal in je rug geprikt wordt, en je in coma wordt gelegd. Daarna zie je wel verder (Y)
 
Hier nog enkele foto's van mijn rug, de laatste is de recenste, deze ochtend genomen.

rug2.JPG


BBING 008.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een serieuze verbetering!!!
Goede diepte van je squats!
 
Top , rug word stukke breder armen gaan er duidelijk op vooruit. Jij komt er wel na je operatie een tijdje rust maar daarna weer knallen en dan word je echt een beest als je deze motivatie vast kan houden dan gaat het helemaal goed komen ;)
 
Hoe erg is het met je borst eigenlijk? net zo erg als op dat plaatje op wikipedia???
foto's zien er goed uit :thumbs: en succes met de operatie
 
Laatst bewerkt:
Op een of andere manier vind ik het vervelend om te zien dat dit je 'laatste' training is.
Ik wens je in ieder geval heeel veel sterkte, en succes voor je operatie en je revalidatie. Ik hoop je snel weer onder het ijzer te zien!
 
Op een of andere manier vind ik het vervelend om te zien dat dit je 'laatste' training is.
Ik wens je in ieder geval heeel veel sterkte, en succes voor je operatie en je revalidatie. Ik hoop je snel weer onder het ijzer te zien!

Hij is al opgenomen:o:D
 
goeie progressie ! lekkere squats !
succes met de revalidatie en hopelijk zal je met dezelfde moed er terug aan beginnen na de revalidatie.

ik heb veel respect voor je gekregen omdat je altijd naar de kritiek en de raad hebt geluisterd en dat ook daadwerkelijk hebt toegepast ! je bent een goed voorbeeld voor anderen !
 
Laatst bewerkt:
Even een tip voor je squat. Rippetoe raadt aan om de bar wat lager te leggen in het rack, zodat de bar al goed op je traps ligt voordat je hem eruit duwt. Ook is het wat minder risico, omdat je toch even wat instabiel staat op je tenen.

Verder ben je erg goed bezig!
 
Toch nog even wat PR's geknald tijdens de laatste training en je rug is echt serious buisness voor iemand van 15! Het is na het ziekhuis verhaal zo weer terug kerel! Suc6!
 
Laat ons wanneer je terug bent, weten hoe het gaat hé!
 
Back
Naar boven