Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Hmh...ik heb hier nog een sample Unleash V2 liggen...ik ga dat maar eens gebruiken en zien wat het doet, anders is het een weggesmeten sample.

Ik ga Unleash V2 een halfuur voor mijn training pakken met 400ml water. Kan ik daarna nog een shake met whey en melk drinken?

Dude maak je niet zo druk man. :D
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt. 1 shake meer of minder is no big deal. Jij en ik zijn beide beginners, supps zijn overrated. Liever een goed stuk biefstuk dan een shake voor mij. :D Na mijn mening heb je als beginner niet eens whey nodig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Dude maak je niet zo druk man. :D
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt. 1 shake meer of minder is no big deal. Jij en ik zijn beide beginners, supps zijn overrated. Liever een goed stuk biefstuk dan een shake voor mij. :D Na mijn mening heb je als beginner niet eens whey nodig.
Inderdaad, dat is waar Bas!

Maarja..het is toch de laatste keer dus pak ik eens een pre-workout sample:D

Ik ben benieuwd wat het met je gaat doen. Filmpjes zien er goed uit!
Succes vanmiddag, ik ben al geweest vandaag (benen en biceps) omdat ik vanmiddag en morgen niet kan... Filmpjes zijn altijd leuk om te bekijken :D

• #1.644
Ik ben benieuwd wat het met je gaat doen. Filmpjes zien er goed uit!
Succes vanmiddag, ik ben al geweest vandaag (benen en biceps) omdat ik vanmiddag en morgen niet kan... Filmpjes zijn altijd leuk om te bekijken :D
Hehe...pittig smaakje heeft die Unleash V2...zometeen naar het ijzer!

Ok, supps zijn misschien overrated, maar de gemiddelde persoon eet gewoon te weinig en dan zijn supps een welkome bijkomstigheid..daarbij kan je natuurlijk ook als jong persoon een pre workout gebruiken om daar een harder op te knallen..en hoe jonger je begint met serieus trainen hoe grotewr je zult worden;)

Persoonlijk zou ik btw geen whey rond m'n pre workout stoppen (wordt vaak afgeraden, iemand een bron?)

Edit: Hmm, Megagrow is een postworkout of niet? Dan zou ik megagrow meenemen naar de gym en direct na de training met dextrose of waxy maize en dan half uurtje later toch de whey..

Laatst bewerkt:
Inderdaad, dat is waar Bas!

Maarja..het is toch de laatste keer dus pak ik eens een pre-workout sample:D

ik zeg ook echt niet dat het slecht ofzo is hoor! ik ging ook keihard op drive sample. maar je moet je gewoon niet zo'n zorgen maken, is helemaal nergens voor nodig! :D

Ok, supps zijn misschien overrated, maar de gemiddelde persoon eet gewoon te weinig en dan zijn supps een welkome bijkomstigheid..daarbij kan je natuurlijk ook als jong persoon een pre workout gebruiken om daar een harder op te knallen..en hoe jonger je begint met serieus trainen hoe grotewr je zult worden;)

Persoonlijk zou ik btw geen whey rond m'n pre workout stoppen (wordt vaak afgeraden, iemand een bron?)

Ja dat is dus de fout die veel gemaakt wordt. Pre work out geloof ik best in, ik heb ook wel is drive gebruikt als pre work out. Je knalt inderdaad harder. Klinkt misschien tegen alle meningen hier op het forum in, maar in mijn ogen is whey niet nodig. Alleen voor speciale gebeurtenissen waardoor je je niet aan je voedings schema kan houden en dus anders te weinig eiwitten binnen zou krijgen.

• #1.647
Training woensdag 16 december. SetsxRepsxGewicht

Rug

Deadlift

1x10x60kg
1x6x80kg
1x6x95kg
1x4x110kg PR!
1x4x110kg PR!
1x4x105kg

> ****ing heerlijk!

Bent-over barbell row

1x8x55kg
1x6x55kg
1x6x52,5kg
1x6x52,5kg

Chin-ups

1x5xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht
1x4xlichaamsgewicht
1x3xlichaamsgewicht

Close-grip T-bar rows

1x8x40kg
1x8x35kg
1x6x35kg

> Kon veel beter...

Hamstrings

Romanian deadlift SS Hyperextension 45-degree

1x5x75kg
1x4x75kg SS 1x16x28kg VPR! 1x12x28kg 1x12x28kg
1x5x70kg

> Grip was al verzwakt door de voorafgaande DL, daardoor ook minder reps.

Seated leg curls

1x12x70kg
1x10x65kg

Trapezius

Dumbbell shrugs SS Barbell shrugs

1x14x32kg
1x10x32kg SS 1x8x80kg 1x6x80kg 1x5x80kg
1x10x32kg

Achterkant schouders

Dumbbell rear lateral raises

1x12x13kg
1x10x13kg
1x10x12kg
1x8x12kg

Commentaar:
Cheers! Het was een top training! Alleen bij het deadliften voelde ik iets van Unleash V2 voor de rest had ik alleen maar een tintelent gevoel voor de training.
Ik ben tevreden nu, k'heb alles gegeven en zo hoort dat ook! Filmpjes komen eraan!

Off-topic: Net goed gegeten, 210gr roze zalmfilet met 440gr broccoli en 270gr zoete aardappelen. Nog maar 1 training te gaan...

Laatst bewerkt:
Sterke deadlift! Ligt die van ons nu ongeveer gelijk, of jij loopt wat voor!:D

• #1.649
Laatst bewerkt:
echt brute deadlifts !

Ja dat is dus de fout die veel gemaakt wordt. Pre work out geloof ik best in, ik heb ook wel is drive gebruikt als pre work out. Je knalt inderdaad harder. Klinkt misschien tegen alle meningen hier op het forum in, maar in mijn ogen is whey niet nodig. Alleen voor speciale gebeurtenissen waardoor je je niet aan je voedings schema kan houden en dus anders te weinig eiwitten binnen zou krijgen.
True, true...ik geef ook toe dat ik het neem bij gebrek aan tijd en soms aan eetlust dan zijn 40g eiwitten namelijk snel geincasseerd..al heb je het geld en de tijd om allemaal goed voedsel te bereiden dan zijn alle supps niet nodig IMO..maar er ontbreken mij 2 dingen..tijd en voldoende geld, want o mijn god wat is al die ****ing kip, vis en beef duur:eek::mad:

OT: Nais die filmpjes en goede PR weer yosh!:D

Laatst bewerkt:
True, true...ik geef ook toe dat ik het neem bij gebrek aan tijd en soms aan eetlust dan zijn 40g eiwitten namelijk snel geincasseerd..al heb je het geld en de tijd om allemaal goed voedsel te bereiden dan zijn alle supps niet nodig IMO..maar er ontbreken mij 2 dingen..tijd en voldoende geld, want o mijn god wat is al die ****ing kip, vis en beef duur

Qua eiwitten misschien duurder, maar ik geloof dat 1kg pangasus filet 1,5e is. Ik koop juist geen supps omdat ze zo ****ing duur zijn.:D

• #1.653
Phew..gisterenavond nog een tweetal uurtjes wakker gelegen in bed door die Unleash V2..pre-workout sups zijn niks voor mij!:)

Straks wordt het mijn laatste training, benen (met een lagere intensiteit en volume)-triceps-biceps.

Wakker blijven van de Unleash?! Oeh... blij dat ik daar geen last van heb!

Het enige wat ik tot nu toe van unleash voel is een beter focus maar die zet niet lang door. En ik gebruik nu 1,5scoop je zou denken 2scoops zouden me echt een kick moeten geven maar helaas niks :)

ik zeg ook echt niet dat het slecht ofzo is hoor! ik ging ook keihard op drive sample. maar je moet je gewoon niet zo'n zorgen maken, is helemaal nergens voor nodig! :D

Imo zis whey wel nuttig op momenten dat je zo rap mogelijk terug in anabole toestand wil geraken: net als je opstaat en na een training. Met voeding zal dit iets trager gaan, volgens mij. Misschien is whey niet optimaal hiervoor, maar wel de goedkoopste oplossing. Op andere momenten haal ik wel alles uit voeding.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

En yosh, je techniek is echt zeeeer goed! Geniet van je laatste training, spijtig dat we nu niet meer samen kunnen trainen. Wanneer wordt je juist geopereerd?

Succes bro met je laatste training!
Je wordt vanmiddag opgenomen toch?
Post hier wel hoe je operatie gegaan is he!!
Nog maals sterkte, met de operatie en je herstel!

Suc6 Yosh met de ziekenhuisopname; je komt er sterker uit en met nog meer honger naar gewichten.:)

• #1.660
En yosh, je techniek is echt zeeeer goed! Geniet van je laatste training, spijtig dat we nu niet meer samen kunnen trainen. Wanneer wordt je juist geopereerd?
Thnx makker, deze middag moet ik om 17uur in het ziekenhuis zijn.
Succes bro met je laatste training!
Je wordt vanmiddag opgenomen toch?
Post hier wel hoe je operatie gegaan is he!!
Nog maals sterkte, met de operatie en je herstel!
Bedankt ijzerbroeder! Zal ik doen!
Suc6 Yosh met de ziekenhuisopname; je komt er sterker uit en met nog meer honger naar gewichten.:)

Inderdaad, nog meer:p Thnx dumba, jij ook nog veel succes met goud te behalen!:)

Terug
Naar boven