XXL Nutrition

zere spuitplek!!

misschien proviron even bijnemen voor je knobbeltje

hey ik gebruik ook 0.8/40 van spuiten en ik heb maar een lidl ars my friend ik dacht dat het wel de normale size was ik steek hem er wel niet hellemal in , 3/4ofzo is dit normaal of moet ik over gaan naar wat ahmed zegt?

Met 0.4 kom je volgens mij wel IM, of je moet een erg dikke laag hebben. Ik heb ook wel eens een pijnlijke plek na het prikken. Ik neem aan dat je alles goed steriel hebt gedaan, maar je kan er ook erg gevoelig voor zijn. Heb je mss in een oude spuitplek gezeten? Van elke naald krijg je toch een klein beetje onderhuids littekenweefsel, dat kan opspelen als je daar vlakbij een grote bel met olie spuit. Het wil nog wel eens helpen om:

-dopje van de trekfles te ontsmetten;
-huid ontsmetten;
-nieuwe naald pakken na het vullen van je spuitje.

Ik ga er tenminste vanuit dat je niet met je vingers aan de naald zit of gewoon je broek aan houd? :rolleyes: (ik ken ze.....)
Het kan ook gewoon het merk zijn, ik heb bij Propiobolin van Unichem meer last dan bij die van I-Pharm. Verder gebruik ik 0.7-naalden, moet je er iets meer tijd voor nemen om in te spuiten, maar zo hoort dat ook eigenlijk.

hey ik gebruik ook 0.8/40 van spuiten en ik heb maar een lidl ars my friend ik dacht dat het wel de normale size was ik steek hem er wel niet hellemal in , 3/4ofzo is dit normaal of moet ik over gaan naar wat ahmed zegt?

ik gebruik zelf ook 0.8 x 40 en die gaat er gewoon helemaal in ,... en nee géén Fat-ass !! zoals eerder gezegd ; zorg dat je zooitje goed steriel en in orde is ,... en na de injectie ff goed schudden op de injectie plaats !
buiten al die dingen kun je ook gewoon pech hebben gehad , miss net verkeerd geplaatst / iets geraakt of wat dan ook .
Kan gebeuren heeft denk ik iedereen wel eens meegemaakt (die kuurt) . 't zelfde als dat er een keer veel bloed uitkomt :D

• Topic Starter Topic Starter
Had ik vorige week :P
Toen kwam er aardig beetje bloed mee.

Maar geen last van mn reet. Lichtelijk beurs gevoel alleen.
Nu ging de injectie soepel, maar savonds begon et al aardig zeer te doen.

Ik zet er natuurlijk standaard een andere naald op als ik uit de vial heb getrokken. KAN zijn dat je misschien met je vinger de onderkant van de naald raakt als je hem stevig op de spuit wil drukken.

Maarja zal heus wel over gaan. Ik hoop dat de gains even komen godver :P
Wel pijn, lichte gyno, maar gains nog nii echt super. KENNE WE NII HEBBE HE GODVERRRR

Had ik vorige week :P
Toen kwam er aardig beetje bloed mee.

Maar geen last van mn reet. Lichtelijk beurs gevoel alleen.
Nu ging de injectie soepel, maar savonds begon et al aardig zeer te doen.

Ik zet er natuurlijk standaard een andere naald op als ik uit de vial heb getrokken. KAN zijn dat je misschien met je vinger de onderkant van de naald raakt als je hem stevig op de spuit wil drukken.

Maarja zal heus wel over gaan. Ik hoop dat de gains even komen godver :P
Wel pijn, lichte gyno, maar gains nog nii echt super. KENNE WE NII HEBBE HE GODVERRRR

Altijd erop zetten en dan op het groene gedeelte (onder de naald) aandrukken , daarvoor zijn die 2 mini uitsteeksels daar ;)

Kom ik daar met mijn 50mm...:o
Met 30mm ga ik het echt niet trekken in mijn reet!

Ik denk dat je maat te hoog zat of te snel heeft ingespoten.

Te hoog zou misschien kunnen inderdaad.

Als ik jou was deed ik het ook zelf in je been, kan je zien wat je doet en weet je ook meteen of je wat fout doet. Als iemand anders het doet kan je der moeilijk wat van zeggen.
Veel suc6 verders en hou ons op de hoogte van je gains;)

Eigenlijk moet ik logje openen, maar omdat het spuitplek gerelativeerd is, post ik het hier nu.
De spuitplek is vandaag STUK minder! (mag ook wel na 5dagen :P)

Gister op de weegschaal gestaan, +3,2kg tot nu toe.
Daarmee moet ik concluderen dat ik iets te snel was misschien.
Donderdag zitten er 4weken op. Donderdag weeg ik me dus nog even om het per week bij te houden.
Qua kracht nog niet echt veel merkbaars.

Ik heb ook 5dagen achter elkaar getraint.. dus mn lichaam is kapot.
Ik neem nu even 2dagen rust. normaliter kan ik maar 3 tot max 4 x per week trainen.
Nu kon het 5x dus heb er even gretig gebruik van gemaakt.

Dat k*t knobbeltje in mn tepel is in gevoeligheid vermindert, maar blijft zitten!! ???

Laatst bewerkt:
Bij een explosieve toename van Testosteron kunnen de klieren in je lichaam op gaan zetten. Ook mannen hebben borsten, dus dat daar een knobbeltje komt te zitten is niet echt iets om je zorgen over te maken. Ook in je puberteit krijg je ''tietjes'' als man zijnde en is een gevolg van hormonale veranderingen. Als ook andere klieren (lymfen) in je lichaam op gaan spelen, dan is het tijd om even rustig aan te doen. Denk vooral aan diegene in je lies, je oksels en je hals. Verder niet te druk om maken en er zeker niet de hele dag in gaan zitten knijpen...:eek:

whahahaha hele dag in gaan knijpen??

Dat klinkt ****ing gay! :P
Hele dag aan mn eigen t**ten voelen gheheh

Nou... :rolleyes:

Knobbeltje is vandaag iets groter ???
Niet meer super gevoelig maar ietsjes groter kan dit kwaad?

Zit je er toch weer de hele dag in te knijpen?:slap:

lkkr toch :P

Zere spuitplek is bijna helemaal verdwenen nu.
Maar knobbeltje achter mn man boob zit er nog wel..
Ietsjes groter dan die was.. Maar niet echt pijnlijk ofzo

Moek me zorgen maken? of valt mee

Zo lang je geen melk gaat geven (wat in theorie kan), kleertjes gaat kopen in de Prénatal of spontaan gaat menstrueren, zou ik me geen zorgen maken, zeker niet als het geen pijn doet. Het is ws een licht androgene reactie en niets om je zorgen om te maken, het trekt vanzelf weg, maar niet de hele dag gaan zitten prikkelen.

Bij een explosieve toename van Testosteron kunnen de klieren in je lichaam op gaan zetten. Ook mannen hebben borsten, dus dat daar een knobbeltje komt te zitten is niet echt iets om je zorgen over te maken. Ook in je puberteit krijg je ''tietjes'' als man zijnde en is een gevolg van hormonale veranderingen. Als ook andere klieren (lymfen) in je lichaam op gaan spelen, dan is het tijd om even rustig aan te doen. Denk vooral aan diegene in je lies, je oksels en je hals. Verder niet te druk om maken en er zeker niet de hele dag in gaan zitten knijpen...:eek:

dus jij zegt:

door explosieve toename van testosteron...heeft invloed op je lymfesysteem, waardoor je verharding van je lymfeklieren krijgt (zoals in je lies, oksels en hals). dat begrijp ik allemaal wel, maar wat bedoel je met "dan is het tijd om even rustig aan te doen"? in wat voor zin..

Het is met de nadruk op ''kunnen'' en vooral dan wanneer er lichaamsvreemde stoffen genomen worden of als er sprake is van (virale) ontstekingen. Met rustig aan doen bedoel ik dat je geen extra dingen moet gaan doen die een aanslag op je lymfesysteem kunnen zijn, als die al opgezet zijn. Het bobbeltje in zijn borst zal eerder een kliertje zijn en geen lymfe.

ok ik begrijp hem;)

Terug
Naar boven