- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ik ken ze.....)hey ik gebruik ook 0.8/40 van spuiten en ik heb maar een lidl ars my friend ik dacht dat het wel de normale size was ik steek hem er wel niet hellemal in , 3/4ofzo is dit normaal of moet ik over gaan naar wat ahmed zegt?

Had ik vorige week
Toen kwam er aardig beetje bloed mee.
Maar geen last van mn reet. Lichtelijk beurs gevoel alleen.
Nu ging de injectie soepel, maar savonds begon et al aardig zeer te doen.
Ik zet er natuurlijk standaard een andere naald op als ik uit de vial heb getrokken. KAN zijn dat je misschien met je vinger de onderkant van de naald raakt als je hem stevig op de spuit wil drukken.
Maarja zal heus wel over gaan. Ik hoop dat de gains even komen godver
Wel pijn, lichte gyno, maar gains nog nii echt super. KENNE WE NII HEBBE HE GODVERRRR

)

Bij een explosieve toename van Testosteron kunnen de klieren in je lichaam op gaan zetten. Ook mannen hebben borsten, dus dat daar een knobbeltje komt te zitten is niet echt iets om je zorgen over te maken. Ook in je puberteit krijg je ''tietjes'' als man zijnde en is een gevolg van hormonale veranderingen. Als ook andere klieren (lymfen) in je lichaam op gaan spelen, dan is het tijd om even rustig aan te doen. Denk vooral aan diegene in je lies, je oksels en je hals. Verder niet te druk om maken en er zeker niet de hele dag in gaan zitten knijpen...![]()