Mistral8
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 76kg
Hey mede dbb'ers
Korte voorstelling:
Ben al enkele jaren aan het fitnessen, eigenlijk nooit echt resultaat gehad. Dit komt waarschijnlijk door mn onregelmatigheid in het trainen, slechte trainingsmethodes en slechte voeding. Nu wil ik er nog eens volledig voor gaan, ik eet me te pletter en ga strikt trainen.
Nu vroeg ik me af welk schema het best bij me past, ik heb hier al zo veel verschillende meningen gezien over wat nu het beste beginnersprogramma is dat ik niet goed meer weet waar te beginnen.
stats:
24jaar
1m84
74kg
vp: rond de 13% schat ik
Doel:
Vooral meer massa pakken, met mn 74kg ben ik nog een lichtgewicht, ben ook altijd ecto geweest en zou dit graag zien veranderen. Heb altijd moeilijkheden gehad met het eten, zou dit nu graag veranderen.
Kracht zou natuurlijk ook leuk zijn
Vraag:
Wat is nu het beste programma voor mij?
(rekening houdende dat ik zo'n 3x naar de fitness kan gaan per week)
Rippetoe?
German-Volume training?
Max-OT
Split
...
Karma voor goede bijdrage natuurlijk
Korte voorstelling:
Ben al enkele jaren aan het fitnessen, eigenlijk nooit echt resultaat gehad. Dit komt waarschijnlijk door mn onregelmatigheid in het trainen, slechte trainingsmethodes en slechte voeding. Nu wil ik er nog eens volledig voor gaan, ik eet me te pletter en ga strikt trainen.
Nu vroeg ik me af welk schema het best bij me past, ik heb hier al zo veel verschillende meningen gezien over wat nu het beste beginnersprogramma is dat ik niet goed meer weet waar te beginnen.
stats:
24jaar
1m84
74kg
vp: rond de 13% schat ik
Doel:
Vooral meer massa pakken, met mn 74kg ben ik nog een lichtgewicht, ben ook altijd ecto geweest en zou dit graag zien veranderen. Heb altijd moeilijkheden gehad met het eten, zou dit nu graag veranderen.
Kracht zou natuurlijk ook leuk zijn
Vraag:
Wat is nu het beste programma voor mij?
(rekening houdende dat ik zo'n 3x naar de fitness kan gaan per week)
Rippetoe?
German-Volume training?
Max-OT
Split
...
Karma voor goede bijdrage natuurlijk
Laatst bewerkt: