week 4, day 3
16-01-08
Workout B
Full Squat
10xbar
5x50
5x72.5
5x72.5
5x72.5
Military Press
4x40
Power Clean
3x50
3x50
3x50
Cable Row
8x60
8x60
Zeer slechte training, kreeg de 5e rep bij military press gewoon echt niet meer omhoog.
Terwijl dit het zelfde gewicht was als de vorige keer. Kreeg ook last van mijn rug want die trek ik helemaal hol omdat ik anders mijn armen niet boven mijn hoofd kan krijgen.
Bij power cleans heb ik geen second pull heb ik gemerkt. Ik trek hem gewoon van de grond direct op mijn schouders, hier moet nog aan gewerkt worden dus.
Het zat er weer aan te komen dat het een keer minder ging, volgende keer beter.
16-01-08
Workout B
Full Squat
10xbar
5x50
5x72.5
5x72.5
5x72.5
Military Press
4x40

Power Clean
3x50
3x50
3x50
Cable Row
8x60
8x60
Zeer slechte training, kreeg de 5e rep bij military press gewoon echt niet meer omhoog.
Terwijl dit het zelfde gewicht was als de vorige keer. Kreeg ook last van mijn rug want die trek ik helemaal hol omdat ik anders mijn armen niet boven mijn hoofd kan krijgen. Bij power cleans heb ik geen second pull heb ik gemerkt. Ik trek hem gewoon van de grond direct op mijn schouders, hier moet nog aan gewerkt worden dus.
Het zat er weer aan te komen dat het een keer minder ging, volgende keer beter.

Inderdaad, volgende keer weer knallen! 
Had in het begin misschien wel gekunnen. Maar ik denk dat het het beste is om zo te blijven verhogen.
Verder wel blij met de PR's natuurlijk. 

Power cleans niet hoger gepakt gewoon weer totaal geen explosiviteit vandaag. Dumbbell press was voor de fun, ging vrij makkelijk.