XXL Nutrition

Zipper's rippetoe Log

• Topic Starter Topic Starter
Mooie Mp press. Het filmpje ziet er ook goed uit!

Thx ;)

Oh ja, waarschijnlijk komt er vrijdag geen training. Ga dan met school naar een klimcentrum dus ik denk niet dat het dan nog wat uit haalt om 's avonds nog te gaan trainen. :P

Leuk dat filmpje :thumbs:

nice movie gaat goed zo te zien

Thx allemaal!! :)

vanmorgen:
Met school wezen klimmen in klimcentrum Neoliet in Eindhoven. Had alle wanden bedwongen behalve die voor vergevorderde. Had ik maar geen poging op gewaagd, hij zag er namelijk erg moeilijk uit. :o

vanmiddag:
Toch maar naar de sportschool gegaan omdat deze namelijk is gesloten van zaterdag t/m dinsdag. Moet maandag dus ook gedwongen rust houden.

week 7, day 1
01-02-08

Workout A

Full Squat
15xbar
5x50
5x77.5
5x77.5
5x77.5

Bench Press
20xbar
5x50
5x64(+0.3)*
5x64(+0.3)*
5x64(+0.3)* :P

Semi sumo Deadlift
8x50*
5x70*
5x90*

Dips
8xBW+15(+1.25)*
8xBW+15(+1.25)*

* = PR

Nog wat shrugs

Ben blij dat ik toch gegaan ben. Ging verassend licht terwijl je zou verwachten dat het niet zo lekker zou gaan na al dat klimmen. :eek: Ik heb eens semi sumo geprobeerd en deze voelde veel beter aan dan normaal, zal deze dus voortaan gaan doen.

Gaat lekker ;)
Wou dat ik op men 15 al zo bezig was geweest :(

+0,3 kg, hoe doe je dat? Heb je 2 flippos erbij gehangen ofzo? ;)

Waarom heb je de squats niet verhoogd? Die gingen vorige keer toch vlot? Je zit nu al 4 trainingen met hetzelfde gewicht bezig.

Gaat lekker ;)
Wou dat ik op men 15 al zo bezig was geweest :(

Thx, adriaan. :P

+0,3 kg, hoe doe je dat? Heb je 2 flippos erbij gehangen ofzo? ;)

Waarom heb je de squats niet verhoogd? Die gingen vorige keer toch vlot? Je zit nu al 4 trainingen met hetzelfde gewicht bezig.

:roflol: Nee, 20 - 1.25 - 0.5 - 0.25 aan iedere kant maakt dat gewicht en had vorige keer ipv die 0.25 een 0.1 gebruikt.

Squats heb ik niet verhoogd omdat ik dacht dat dat niet zo lekker zou gaan na die zware ochtend, volgende keer weer verhogen. ;)

Jaa, je had soieso die dag nog geklommen. Maar echt, never ever forget to do you work out!!:finger:

Lekker hoor
maar wat is semi sumo?

Dat gaat goed zeg:thumbs::thumbs:

Wanneer maak je nog eens filmpjes?

Deze ga ik ook maar eens volgen.

Jij bent echt lekker aan het knallen op je 15e man!!

Lekkere dips!

Goeie workout na een dagje klimmen man:D

week 7, day 2
06-02-08

Workout B

Squat
10xbar
5x50
5x80(+2.5)*
5x80(+2.5)*
5x80(+2.5)*

Military Press
10xbar
5x40 oops
5x42.5
5x42.5

Hang Clean
3x50
3x62.5(+2.5)*
3x62.5(+2.5)*
3x62.5(+2.5)*

Chin ups
12xBW
10xBW

* = PR

Military press ging redelijk snel omhoog terwijl ik daar vorige keer nog mee stond te worstelen. :D
Ik kan bij hang clean de bar niet laten vallen. Dus moet ik hem opvangen en dan krijg ik iedere keer een klap op mijn onderrug, heb het gevoel dat ik hier nog wel eens een blessure van kan krijgen.

Laatst bewerkt:
Netjes weer :thumbs: Maak eens een filmpje van je Hang cleans, lijkt me een technisch zeer moeilijke oefening. Doe je hem al lang?

Netjes weer :thumbs: Maak eens een filmpje van je Hang cleans, lijkt me een technisch zeer moeilijke oefening. Doe je hem al lang?

Doe deze oefening pas sinds 29 december, nog niet zo lang dus. Het is inderdaad een moeilijke oefening om te leren en vooral als je dat in je eentje moet doen. Zal hier volgende keer een filmpje van maken. ;)

goud bezig

Goed hoor!
29.gif

Terug
Naar boven