MuscleMeat

Zipper's rippetoe Log

Ik zou uit balans raken met een arm!! :roflol:
Lekker veel PR's trouwens!!

• Topic Starter Topic Starter
week 5, day 3
23-01-08

Workout A

Full Squat
15x20
5x50
5x75
5x75
5x75

Bench Press
15x50
5x62.5
5x62.5
5x62.5

Deadlift
5x55
5x85
5x110

Dips
8xBW+13
8xBW+13

Nog wat shrugs en calf raises

Squats gingen verassend licht vandaag, had ik eigenlijk wel kunnen verhogen. Deze keer geen grip problemen bij deadlift. :)

Laatst bewerkt:
netjes ga zo door

Squats en BP zien er goed uit man:cool:

Nice man!
Nice deadlift en bench

week 6, day 1
25-01-08

Workout B

Full Squat
10xbar
5x50
5x77.5(+2.5)*
5x77.5(+2.5)*
5x77.5(+2.5)*

Military Press
5x41(+1)*
5x41(+1)*
5x41(+1)*

Hang Clean
3x50
3x50
3x50
3x60(+10)*

Cable Row
8x70
8x70

* = PR

Military press en hang clean gingen verassend licht vandaag, terwijl ze vorige keer nog zo zwaar waren. :eek: Ik heb deze keer hang cleans gedaan ipv. power cleans om zo op de second pull te kunnen oefenen. Had het gevoel dat de techniek eindelijk een keer goed was. :D

Goede techniek is belangrijk!!;)
Gaat nog steeds lekker zie ik, nice squat

Stomme vraag misschien maar hoeveel seconden rust neem je tussen de reps ?

week 6, day 2
28-01-08

Workout A

Full Squat
15x20
5x50
5x77.5
5x77.5
5x77.5

Bench Press
15x50
5x63.7(+1.2)*
5x63.7(+1.2)*
5x63.7(+1.2)*

Deadlift
8x50
5x80
4x110 :mad::mad:

Dips
8xBW+13.75(+0.75)*
8xBW+13.75(+0.75)*

Nog wat calf raises

* = PR

:mad: Ben bij de deadlift na 4 reps maar gestopt omdat mijn onderrug gewoon bol trok. Ben blij dat ik er geen hernia aan over heb gehouden. :o (Terwijl dat dit gewicht de vorige keer wel goed ging) Ik denk dat ik deze week nog af maak en dan aan iets anders ga beginnen. Is het mogelijk om de naam van dit log te veranderen, of kan ik beter een nieuwe openen?

Hey,

Ik bedoelde eigenlijk tussen de sets. Dus bijvoorbeeld na 5 keer squatten, 2 minuten rust ofzo en dan weer verder ? Sorry voor de topicvervuiling !

BP begint ook steeds sterker te worden eh:D

Hey,

Ik bedoelde eigenlijk tussen de sets. Dus bijvoorbeeld na 5 keer squatten, 2 minuten rust ofzo en dan weer verder ? Sorry voor de topicvervuiling !

Dat is een goede vraag, kijk eigenlijk nooit op de klok. Ik ga gewoon op mijn gevoel af. Als het echt zwaar is geweest kan het wel eens uitlopen naar +- 4 min en bij de warmup setjes meestal 1,5 min. ;)

BP begint ook steeds sterker te worden eh:D

Thx, maar nog lange niet sterk genoeg he. :p

Als het enkel de deadlift is die je last bezorgt kan je die gewoon ff resetten naar bv. 90kg en van daar opnieuw opbouwen en de rest zo houden.
Ik heb de indruk dat je op squats en bench press nog wel serieuze vooruitgang kan boeken. Je hebt deze week slecht geslapen zeg je, dat zou de slechte vorm ook zeer zeker kunnen verklaren.

Gaat je BW goed omhoog? Dat is meestal een duidelijke indicatie in dit programma.

Als het enkel de deadlift is die je last bezorgt kan je die gewoon ff resetten naar bv. 90kg en van daar opnieuw opbouwen en de rest zo houden.
Ik heb de indruk dat je op squats en bench press nog wel serieuze vooruitgang kan boeken. Je hebt deze week slecht geslapen zeg je, dat zou de slechte vorm ook zeer zeker kunnen verklaren.

Gaat je BW goed omhoog? Dat is meestal een duidelijke indicatie in dit programma.

Het is denk ik verstandig om de deadlift te resetten idd. BW voordat ik begon met dit programma was 68 en nu 72.1kg. Dit is de laatste week wel niet meer gestegen door slechte slaap en voeding.

Gaat goed man!

Mooie deadlifts, mooie MP's!! Let wel goed op bij het deadliften ja! Ik werd er bijv. laatst opgewezen dat ik gedraaid stond. Ik keek namelijk opzij om te zien of ik m'n rug recht bleef houden waardoor ik een beetje scheef stond. Vanaf welke hoek kijk jij dus in de spiegel?:p

Ga zo door hè!

Mooie deadlifts, mooie MP's!! Let wel goed op bij het deadliften ja! Ik werd er bijv. laatst opgewezen dat ik gedraaid stond. Ik keek namelijk opzij om te zien of ik m'n rug recht bleef houden waardoor ik een beetje scheef stond. Vanaf welke hoek kijk jij dus in de spiegel?:p

Ga zo door hè!

Ik kijk nooit in de spiegel. Ik kan voelen wanneer hij krom gaat of wanneer hij recht blijft. En als trainingsmaatje erbij is kijkt hij of alles goed gaat. :p

week 6, day 3
30-01-08

Workout B

Full Squat
10xbar
5x50
5x77.5
5x77.5
5x77.5

Military Press
5x42.5(+1.5)*
5x42.5(+1.5)*
4x42.5(+1.5)*

Hang Clean
3x50
3x60
3x60
3x60 volume PR

* = PR

Military press laatste rep fail omdat de bar beetje naar voren ging waardoor ik hem niet meer uit kon drukken. Squats gingen toch verassend licht vandaag terwijl het vorige keer nog meer op setjes breathing squats leek. :eek: Heb hier ook een filmpje van gemaakt zodat jullie kunnen kijken of de techniek goed is en of ze diep genoeg zijn:

Youtube - Full squat

Mooie Mp press. Het filmpje ziet er ook goed uit!

Terug
Naar boven