Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb deze keer hang cleans gedaan ipv. power cleans om zo op de second pull te kunnen oefenen. Had het gevoel dat de techniek eindelijk een keer goed was. 
Goede techniek is belangrijk!!
Gaat nog steeds lekker zie ik, nice squat

Stomme vraag misschien maar hoeveel seconden rust neem je tussen de reps ?

Ben bij de deadlift na 4 reps maar gestopt omdat mijn onderrug gewoon bol trok. Ben blij dat ik er geen hernia aan over heb gehouden.
(Terwijl dat dit gewicht de vorige keer wel goed ging) Ik denk dat ik deze week nog af maak en dan aan iets anders ga beginnen. Is het mogelijk om de naam van dit log te veranderen, of kan ik beter een nieuwe openen?Hey,
Ik bedoelde eigenlijk tussen de sets. Dus bijvoorbeeld na 5 keer squatten, 2 minuten rust ofzo en dan weer verder ? Sorry voor de topicvervuiling !

Als het enkel de deadlift is die je last bezorgt kan je die gewoon ff resetten naar bv. 90kg en van daar opnieuw opbouwen en de rest zo houden.
Ik heb de indruk dat je op squats en bench press nog wel serieuze vooruitgang kan boeken. Je hebt deze week slecht geslapen zeg je, dat zou de slechte vorm ook zeer zeker kunnen verklaren.
Gaat je BW goed omhoog? Dat is meestal een duidelijke indicatie in dit programma.
Mooie deadlifts, mooie MP's!! Let wel goed op bij het deadliften ja! Ik werd er bijv. laatst opgewezen dat ik gedraaid stond. Ik keek namelijk opzij om te zien of ik m'n rug recht bleef houden waardoor ik een beetje scheef stond. Vanaf welke hoek kijk jij dus in de spiegel?
Ga zo door hè!

Heb hier ook een filmpje van gemaakt zodat jullie kunnen kijken of de techniek goed is en of ze diep genoeg zijn: