MegaManX
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat principe klopt idd niet.Als je met 5 herhalingen massa gaint, dan klopt het principe niet om tussen 8-12 herhalingen te blijven voor massa.![]()

Opmerkingen:
Rug was alweer niet hersteld van de vorige keer. Ik heb het gevoel dat ik toch wat verkeerd doe ofzo.![]()
.In uitvoering van welke oefening denk je? Heb dan eventueel wat filmpjes voor je.
Je powerclean-filmpje zag er toch wel redelijk uit vond ik, en je squat ging goed diep.
PC is gewoon een enorm moeilijke lift, ik heb er ook veel problemen mee, vooral met het racken, de bar landt elke keer op mijn sleutelbeen (auw!).
Hier nog wat nuttige filmpjes, weet niet of je die site al kende:
CrossFit Exercises
De powercleans staan bij de exercises, bij 'power lifts' staan een paar filmpjes van Mark Rippetoe die uitleg geeft.

Heb het gevoel dat de uitvoering van de power clean nog niet goed is. Weet niet of je hier ook een filmpje van hebt?
)
Die ziet er behoorlijk goed uit hoor (beter dan de mijne)
Zoals je nu doet is het trouwens een hang powerclean.Als je 50 kg pakt kun je ook gewoon die gele schijven pakken en op de grond starten.Niet dat hang cleans niet goed zijn hoor![]()

Huh, ik dacht dat je die vanuit de lucht deed? (heb de stang op 2 andere schijven gelegd zodat de stang op normale hoogte lag) Dat van die gele schijven heb ik vandaag gedaan is wel handiger inderdaad.![]()
maar ze blijken er wel te zijn 
Als je met 5 herhalingen massa gaint, dan klopt het principe niet om tussen 8-12 herhalingen te blijven voor massa.![]()
Veel energie en het ging best vlot omhoog. Deadlift weer verhoogd, had geen last meer van mijn rug. Heb gisteren ook een poging gewaagd om een telefoonboek door te scheuren. Zie hier mijn resultaat:

Eindelijk heb ik door waarom die (+1.25) er telkens achter staat. Wel een goede methode om aan te geven wat je volgende keer doen gaat. Wat het bankdrukken betreft, je hebt het iedere keer kunnen verhogen zonder enige problemen. Misschien kun je 's proberen om er in een keer (+5) bovenop te doen ipv (+2.5)??
Voor de rest gaat ie goed hoor!![]()
Dat is zoals uitleggen waarom de lucht niet geel is, maar blauw. Dat is nu eenmaal zo.
Eindelijk heb ik door waarom die (+1.25) er telkens achter staat. Wel een goede methode om aan te geven wat je volgende keer doen gaat. Wat het bankdrukken betreft, je hebt het iedere keer kunnen verhogen zonder enige problemen. Misschien kun je 's proberen om er in een keer (+5) bovenop te doen ipv (+2.5)??
Voor de rest gaat ie goed hoor!![]()
Had in het begin misschien wel gekunnen. Maar ik denk dat het het beste is om zo te blijven verhogen. Gaat goed man.
Vooral die deadlift
Lol dat telefoonboek![]()