Bassiej
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
week 9 is bij 5x5 van star de laatste week. Hier ook?
Verder complimenten voor je log en je pr's! Leuk om ook die filmpjes te zien.
Mooi man motiveert mij alleen maar meer om op zondag ochtend de technieken voor rippetoe's te gaan oefenenen. Eens kijken of de trainer die er rond loopt helpt of niet. Succes zipper ziet er mooi uit je bent me motivatie puntje
.
Mvg

Shit zeg, wat ben ik zwak.
Misschien moet ik toch ook eens rippetoe gaan doen voor men bench![]()

Zou je eens een filmpje kunnen maken van je squat? Daar valt mss uit af te leiden waarom je last hebt van je onderrug.
Of je een ander programma nodig hebt moet je voor jezelf uitmaken. Aan de ene kant werkt dit programma wel aangezien je nog steeds pr's maakt en nog niks hebt gefaild, dus zou je moeten blijven verder doen. Aan de andere kant zou het kunnen dat het volume begint te wegen en dat je daardoor pijntjes krijgt.
Iets dat je zou kunnen doen: op woensdag lichtere squats doen als recovery. Je doet dan elke woensdag 75% van het gewicht van maandag. Maandag en vrijdag blijf je verhogen zoals normaal.
Inderdaadgaat er lekker aan toe
vanavond ook beginnen met rippetoes
(hoop ik
)
MVg

Deze blijf ik ook wel even volgen denk ik
Blijven gaan, youngsta!
Netjes man. Die squats uit dat filmpje zien er ook heel goed uit.

Thx, ik vind het wel een fijn schema alleen 3x per week zwaar squatten kan je wel eens de nek omdraaien als je niet genoeg eet.Weer lekkere squats en MP begint ook de goeie kant op te gaanBen misschien van plan om over 4 weken ook met rippetoe te beginnen.

Die +1 betekend dat ik tegenover de vorige keer 1kg meer gewicht aan de stang had hangen.

fail op techniek
Was wel erg zwaar.
Deadlift heb ik weer weg gelaten omdat ik weer last had van mijn onderrug. Heb hier al een langere tijd last van zoals ik bij mijn vorige trainingen vermeld heb. Heb daardoor laatst ook een training over geslagen om het te laten rusten, maar het blijkt maar niet over te gaan.