AndroidHealthClinic

Zipper's rippetoe Log

Mooi man motiveert mij alleen maar meer om op zondag ochtend de technieken voor rippetoe's te gaan oefenenen. Eens kijken of de trainer die er rond loopt helpt of niet:D. Succes zipper ziet er mooi uit je bent me motivatie puntje:P.

Mvg

Netjes weer!!:D

• Topic Starter Topic Starter

week 9 is bij 5x5 van star de laatste week. Hier ook?

Verder complimenten voor je log en je pr's! Leuk om ook die filmpjes te zien.

wow man gaat al goed met je ze:eek::thumbup:

Mooi man motiveert mij alleen maar meer om op zondag ochtend de technieken voor rippetoe's te gaan oefenenen. Eens kijken of de trainer die er rond loopt helpt of niet:D. Succes zipper ziet er mooi uit je bent me motivatie puntje:P.

Mvg

Bedankt allemaal!! :D

Shit zeg, wat ben ik zwak.
Misschien moet ik toch ook eens rippetoe gaan doen voor men bench :p

Voor mij heeft het zeker wel goed geholpen. Mijn 5RMs zijn qua gewicht met +- 25% gestegen. :D

week 9, day 1
18-02-08

Workout A

Squat
15xbar
5x50
5x85(+2.5)*
5x85(+2.5)*
5x85(+2.5)*

Bench Press
20xbar
5x50
5x65.5(+0.5)*
5x65.5(+0.5)*
5x65.5(+0.5)*

Dips
8xBW+16.25
8xBW+16.25

Sumo Deadlift
5x50
5x80
5x105(+5)*

+ calf raises

* = PR

Volgende training ga ik over slaan omdat ik nog steeds last van mijn rug heb en deze goed wil laten rusten. Misschien is het tijd om aan een ander programma te beginnen?

Laatst bewerkt:
Mooie training man!

Zou je eens een filmpje kunnen maken van je squat? Daar valt mss uit af te leiden waarom je last hebt van je onderrug.

Of je een ander programma nodig hebt moet je voor jezelf uitmaken. Aan de ene kant werkt dit programma wel aangezien je nog steeds pr's maakt en nog niks hebt gefaild, dus zou je moeten blijven verder doen. Aan de andere kant zou het kunnen dat het volume begint te wegen en dat je daardoor pijntjes krijgt.

Iets dat je zou kunnen doen: op woensdag lichtere squats doen als recovery. Je doet dan elke woensdag 75% van het gewicht van maandag. Maandag en vrijdag blijf je verhogen zoals normaal.

Zou je eens een filmpje kunnen maken van je squat? Daar valt mss uit af te leiden waarom je last hebt van je onderrug.

Of je een ander programma nodig hebt moet je voor jezelf uitmaken. Aan de ene kant werkt dit programma wel aangezien je nog steeds pr's maakt en nog niks hebt gefaild, dus zou je moeten blijven verder doen. Aan de andere kant zou het kunnen dat het volume begint te wegen en dat je daardoor pijntjes krijgt.

Iets dat je zou kunnen doen: op woensdag lichtere squats doen als recovery. Je doet dan elke woensdag 75% van het gewicht van maandag. Maandag en vrijdag blijf je verhogen zoals normaal.

Squats heb ik tijdje geleden al een filmpje van gepost:
YouTube - Full Squat

Die lichtere squats op woensdag kan ik proberen. Maar ik heb eigenlijk eerder het idee dat het aan de power cleans ligt. Het terug leggen van de stang voelt niet echt lekker omdat ik hem niet mag laten vallen. Ik heb hier dan ook serieus last van de volgende dag.

Je blijft maar PR'en:D

Inderdaad:D gaat er lekker aan toe:D vanavond ook beginnen met rippetoes:D(hoop ik:D)

MVg

Inderdaad:D gaat er lekker aan toe:D vanavond ook beginnen met rippetoes:D(hoop ik:D)

MVg

Succes man, hopelijk weet die instructeur wel hoe de oefeningen correct uitgevoerd moet worden, want die instructeurs van health gyms tegenwoordig die weten daar meestal niet veel van af. Ik heb trouwens in mijn eentje alle oefeningen aangeleerd. ;)

Als het uberhaupt er wel mag.. het hardcore of vrije gewichten gedeelte is ini mini.:(

Mvg

week 9, day 2
22-02-08

Workout B

Full Squat
15xbar
5x50
5x85*
5x85*
5x85*

Military Press
10xbar
5x44(+1)*
5x44(+1)*
5x44(+1)* :fire: dit was knokken

Pendlay Rows
5x40+bar*
5x40+bar*
5x40+bar*

Chin ups
11xbw
11xbw

+ nog wat shrugs en kuit oefeningen.

* = PR

Laatst bewerkt:
Deze blijf ik ook wel even volgen denk ik :D

Blijven gaan, youngsta!

Mooie training

Netjes man. Die squats uit dat filmpje zien er ook heel goed uit.

Weer lekkere squats en MP begint ook de goeie kant op te gaan:cool: Ben misschien van plan om over 4 weken ook met rippetoe te beginnen.

Damm shitload aan PR's, wat wil die +1 btw zeggen? :p

Deze blijf ik ook wel even volgen denk ik :D

Blijven gaan, youngsta!

Netjes man. Die squats uit dat filmpje zien er ook heel goed uit.

Bedankt allemaal! :D:cool:

Weer lekkere squats en MP begint ook de goeie kant op te gaan:cool: Ben misschien van plan om over 4 weken ook met rippetoe te beginnen.
Thx, ik vind het wel een fijn schema alleen 3x per week zwaar squatten kan je wel eens de nek omdraaien als je niet genoeg eet. :p

Damm shitload aan PR's, wat wil die +1 btw zeggen? :p
Die +1 betekend dat ik tegenover de vorige keer 1kg meer gewicht aan de stang had hangen. :p
Heb bij paar oefeningen wel niet bij gezet, want ik herinner me zo niet meer wat ik de vorige keer heb gedaan want toen gebruikte ik een andere barbell. :P

week 9, day 3
25-02-08

Workout A

Full Squat
15xbar
5x50
5x87.5(+2.5)*
5x87.5(+2.5)*
5x87.5(+2.5)*

Bench Press
20xbar
5x50
4x66(+0.5)* ?????? fail op techniek
5x66(+0.5)*
5x66(+0.5)*

Sumo Deadlift
-
:sad:

Dips
8xBW+16.75(+0.5)*
8xBW+16.75(+0.5)*

* = PR

Ik dacht laten we eens gek doen en nog 2.5kg erbij gooien op de squats en het is nog gelukt ook. :roflol: Was wel erg zwaar. :P Deadlift heb ik weer weg gelaten omdat ik weer last had van mijn onderrug. Heb hier al een langere tijd last van zoals ik bij mijn vorige trainingen vermeld heb. Heb daardoor laatst ook een training over geslagen om het te laten rusten, maar het blijkt maar niet over te gaan. ???

Terug
Naar boven