AndroidHealthClinic

*Zippie* foto's

*Zippie*

Ripped Bodybuilder
Waardering
118
Lengte
1m72
Massa
81kg
Nou, me maat Den_bb poste ook ze foto's van de week en hij vond dat ik het ook maar even moest doen..

Ben
20 jaar.
1.72
75.5 kilo
% weet ik niet.. ben in de cut en al 4 kilo kwijt.

Gewoon lekker ontspannen foto.

4v6n9mx.jpg

5xph9qc.jpg

Me benen niet echt een zwak punt, maar heb al van af oktober scheenbeen vlies ontsteking dankzij landmacht moet regelmatig veel lopen, loop bij de fysio en mag dus niet veel doen, anders gaat het niet over.

Ja verder commentaar altijd welkom...;)

groeten

al flink wat massa bro! ik ben benieuwd naar het resultaat als je uit de cut bent

• Topic Starter Topic Starter
Ja.. zal over een tijdje nog eens foto's maken!!

Je hebt wel wat weg van mijn fysiek...

Ziet er goed uit iniedergeval, vooral je lats! :cool:

****ing kleintjes altijd. Met 105 kg zie ik er nog steeds niet zo massief uit als jij. :grumble: Maar het ziet er goed uit kerel, vooral als je je nog wat vet verliest ben je zeker beachproof.

Ja.. daar ga ik ook voor nog wat vet verlies, maar heb van vermoeten komen hoor!!, woog toen ik begon met trainen 55 kilo en kwam echt moeilijk bij..
Toen ging het vanaf vorig jaar ineens lekker, ondanks dat ik militair ben en af en toe niet de volle tijd ervoor heb ook kwam voeding..
Ben ik sinds zomer vakantie 10 kilo aangekomen tot de 80 kilo, helaas zat er ook wel een laagje vet bij..maar dat vond ik dan nog niet zo super ramp.
Gewoon eten tot falen en hard trainen.:)

****ing kleintjes altijd. Met 105 kg zie ik er nog steeds niet zo massief uit als jij. :grumble: Maar het ziet er goed uit kerel, vooral als je je nog wat vet verliest ben je zeker beachproof.

pfff who cares about beachproof? :p voor de buik heeft ie hard gespaard, zonde om het eraf te trainen toch? bekijk het economisch ;)

@zippie: goed fysiek al, je oogt zwaarder. Misschien een idee om ook wat pics erbij te gooien met poses, en een met benen :)

Ja had het idee om over een tijdje als ik toch wat droger bij sta..
Me begin foto van vorige zomer te posten en dan me voorruitgangsfoto's met de bulk en daarna me cut foto's dat ik juist weer droger word..
Had eigenlijk eens meer foto's moeten maken, maar komt allemaal wel goed;)

Benen.. ja probeer de draad er weer in te krijgen.. als militair gebruik ik ze veel met lopen enzo.. maar heb daar wel een blessure aanover gehouden zit nu in laatste stadium van herstel mag eindelijk weer beetje gewichten gebruiken en hardlopen, voor de rest is het voor mijn doen niet onaardig.

Ik doe me best..!! en zo niet dan toch:)

Massive kerel ! dat je relax foto's post is ook wel stoer.. je loopt namelijk niet hele dagen geflexed toch?

Maak ook nog eens een paar posing foto's ?

Aardig wat massa en een goed bulk-laagje nog.
Succes met je cut.

lkkr hoor
bro

Ja ik zal kijken wat ik ken doen qua foto's

Den_bb moet jij maar eff pics schieten he;) he he

aardig wat massa je ziet er zeker zwaarder uit. zou idd nog wat door cutten suc6!

Ziet er massief uit kerel:thumbs:
Ik had je zeker zwaarder geschat

Dat woog ik eerst ook rond de 80, klein zijn is niet fijn dus wat meer massa vind ik niet erg...

Maar met de zomer mag het wel wat strakker;)

Je ziet er inderdaad zwaarder uit, maar ga zo door zou ik zeggen !

Goed bezig. Je hebt al flink wat massa gepakt. Keep up the good work

thanx..Mensen we knallen gewoon door:)

netjes hoor!

Terug
Naar boven