XXL Nutrition

Zoals beloofd: Fotos van me laatste shoot...

Kortom , ik denk dat je groot voorbeeld bent voor de meeste mensen hier! Niet iedereen wil wedstrijden draaien of mega buffed worden.

Je andere foto's zagen er ook goed uit en ik denk dat je goede kans maakt op die cover :thumbs:

akkoord, zeker wel een voorbeeld voor de meeste mense

• Topic Starter Topic Starter
Kortom , ik denk dat je groot voorbeeld bent voor de meeste mensen hier! Niet iedereen wil wedstrijden draaien of mega buffed worden.

Je andere foto's zagen er ook goed uit en ik denk dat je goede kans maakt op die cover :thumbs:

akkoord, zeker wel een voorbeeld voor de meeste mense

he makker, Ni3T HaTtuH omdat ie mooier is....:D

@botjebouwer: ziet er goed uit man!

Jongens echt super bedankt voor al die complimentjes! Ik werk er hard voor! Ook Ryu, om van jou zo een compliment te krijgen doet me goed! ;)

Je hele leven kijk je tegen mensen op die er zo uit zien op fotos in bladen ofzo, denkend dat je er never nooit zou uit zou kunnen zien.... Maar als ik nu die resultaten zie van deze shoot krijg ik toch wel een glimlach op me gezicht en besef ik dat er heel veel dingen mogelijk zijn in het leven als je er gewoon voor gaat! :lifter:

Pfff moet ik dacht echt gaan vertellen? Het zit namelijk zo... Ik train inmiddels anderhalf jaar, waarvan 3 maanden in het buitenland gezeten en niks gedaan heb. En nu komt ie..... Ik heb 9 weken gekuurd... Ik weet dat ik er vroeg mee begonnen ben, maar dat is wel het laatste wat me boeit. Heb nu gewoon me streef fysiek behaald en dit gaat niet meer weg ook!

no prob. ik ben niet tegen kuren hoor, ieder zen eigen ding tog? maar lijkt me dat je met maar 3 maaltijden per dag niet zo snel zo'n fysiek bouwt namelijk.

ik ben zelf nog natural, omdat ik eerst wil kijken of ik überhaupt wat kan bereiken (genen, en de manier van trainen etc) merk ik dat dat wel goed zit en wilik er meer uit gaan halen ga ik misschien ook kuren.

dus ik ben echt niet iemand die zegt dat je nu minder bent omdat je gekuurd hebt en ik hoop dat anderen dat ook niet zullen doen!!

btw je kapsel lijkt me cool :)

heb je maybe foto waar dat beter op te zien is?

no prob. ik ben niet tegen kuren hoor, ieder zen eigen ding tog? maar lijkt me dat je met maar 3 maaltijden per dag niet zo snel zo'n fysiek bouwt namelijk.

ik ben zelf nog natural, omdat ik eerst wil kijken of ik überhaupt wat kan bereiken (genen, en de manier van trainen etc) merk ik dat dat wel goed zit en wilik er meer uit gaan halen ga ik misschien ook kuren.

dus ik ben echt niet iemand die zegt dat je nu minder bent omdat je gekuurd hebt en ik hoop dat anderen dat ook niet zullen doen!!

btw je kapsel lijkt me cool :)

heb je maybe foto waar dat beter op te zien is?

Hahaha niet weer over me haar! haha kreeg eergister een sms van een vriend of ik wat fotos van me kapsel wilde sturen omdat ie naar de kapper wilde en hetzelfde kapsel als mij wilde :roflol:
Ps, ik pm je wel een link waar de rest van de fotos op staan!

Jongens echt super bedankt voor al die complimentjes! Ik werk er hard voor! Ook Ryu, om van jou zo een compliment te krijgen doet me goed! ;)

Je hele leven kijk je tegen mensen op die er zo uit zien op fotos in bladen ofzo, denkend dat je er never nooit zou uit zou kunnen zien.... Maar als ik nu die resultaten zie van deze shoot krijg ik toch wel een glimlach op me gezicht en besef ik dat er heel veel dingen mogelijk zijn in het leven als je er gewoon voor gaat! :lifter:

Precies gab waar een wil is, is een weg!!!!

No problem, weet je al wanneer je de shoot hebt van Men's Health?

blij dat jij je doel hebt kunne bereike, nu de rest van ons ook nog hé ;) :D

goed resultaat dat is ook ongeveer mijn doel.

kan je meschien eens je trainingsschema posten ?

goed fysiek maar waar blijven de rest van de foto's???? :D

Kom op met de rest van die foto's, dit ziet er al erg goed uit botje ;)

hey waar blijft de rest nou :mad:

goed resultaat dat is ook ongeveer mijn doel.

kan je meschien eens je trainingsschema posten ?

Train altijd eigenlijk al zo:
Dag1 Borst + triceps (*5 oefeningen borst x 3-4sets daarna *6sets triceps)
Dag2 Rug + Bisceps (*5 oefeningen rug x 3-4sets daarna *6sets biceps)
Dag3 Schouders (*5 oefeningen x 3-4 sets. zijkant + voorkant. Achterkant pak ik met rug mee)
Dag4 Benen (hoeveel sets/oefeningen ligt eraan of ik last heb van me knie)

Om de dag 8 setjes buikspieren.

goed fysiek maar waar blijven de rest van de foto's???? :D

Kom op met de rest van die foto's, dit ziet er al erg goed uit botje ;)

Ik post liever niet al me fotos hierzo ivm werk, maar als je er wat wil zien moet je me ff pm'en, net als wat andere al hebben gedaan)

Zo heb er al een stuk of 20pm's beantwoord :D en echt super bedankt voor de complimentjes! :wave2:

Het is echt een eer om van sommige van jullie (zelfs sommige die wedstrijden draaien) complimentjes te krijgen dat ik een voorbeeld ben voor de meeste hier! :bow:

Ik ga echt alles op alles zetten om het zo ver mogelijk te schoppen wat modellen werk op dit gebied betreft! En jullie reacties geven me alleen maar nog meer wilskracht! :D

btw heb vandaag een poster binnen gekregen van toevallig deze foto! Hij hangt inmiddels o.a. in het modellen bureau en zal waarsch voor nog meerdere gelegenheden gebruikt worden als het goed is!

Ik heb j egezicht gezien in een andere topic:cool:

Mwa je hoeft helemaal in andere topics zoeken voor een foto van me kop hoor ;) wil voor ff hier ook wel een fototje neerzetten, maar die blijft niet lang staan :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jajajaj nou kom maar weer met de GAY reacties :D

Terug
Naar boven