AndroidHealthClinic

Zoals beloofd: Fotos van me laatste shoot...

Post eens wat fotos dan? Altijd die arrogante statements maar de fotos in jouw gallerij bewijzen niiks.

Heb keer foto geizen op het forum vorodat Botjebouwer kuurde en was toen al beter gebouwd dan jouw fotos. AAS is geen wondermiddel ofzo zoals iedereen hier denkt volgens mij

Amen...als het zo makkelijk is waarom ben je dan zelf niet groot Marky? Je zit wel conclusies te trekken maar zelf ben je ook nog maar een ectotje met een beetje spieren.

Helemaal niks 'ownt'. Als ik het me goed herinner staat marky inmiddels op meer dan 100kg ofzo. Die foto's van hem in de gallery zijn al zwaar outdated. Het zou idd mooi zijn als hij wat nieuws zou posten, ben wel benieuwd.

Ik denk dat die 'ownt' nog wel eens zwaar tegen zal vallen.

Post eens wat fotos dan? Altijd die arrogante statements maar de fotos in jouw gallerij bewijzen niiks.

Heb keer foto geizen op het forum vorodat Botjebouwer kuurde en was toen al beter gebouwd dan jouw fotos. AAS is geen wondermiddel ofzo zoals iedereen hier denkt volgens mij

James is on the jazz :thumbs:

Het is wel een wondermiddel, period.

nice muscles :thumbup: :clap:

Helemaal niks 'ownt'. Als ik het me goed herinner staat marky inmiddels op meer dan 100kg ofzo. Die foto's van hem in de gallery zijn al zwaar outdated. Het zou idd mooi zijn als hij wat nieuws zou posten, ben wel benieuwd.

Ik denk dat die 'ownt' nog wel eens zwaar tegen zal vallen.

ja wij willen meer zien en van botje ook

• Topic Starter Topic Starter
Het is wel een wondermiddel, period.
Mwa maar als je weet hoe je lichaam op bepaalde middelen reageerd, en je hebt er meer dan genoeg verstand van... Dan kunnen het wel leuke middeltjes zijn hoor :D Maar ik lach om mensen die er niet mee om kunnen gaan en niet zonder kunnen etc

Lol marky woog 120 kilo volgens mij.

Me vader ook.... :cool:

Maar ff niet om Marky af te kraken, heb z'n fotos niet gezien hoor, maar 120 kilo hoeft helemaal niets te zeggen. Zegt eerder dat ie OF een wedstrijd bodybuilder is OF heel dik is.... :rolleyes:

ik wil geen spelbreker zijn in dit topic maar, op de 1e foto kan ik weinig ontdekken en op de 2e foto...eigenlijk ook niet? Dat Botjebouwer een knap koppie heeft zie ik ook niet (jullie en de vrouwen misschien wel:) ) maar dat ryu en massbuilder dit een voorbeeld vinden vind ik wat ver gaan hoor.
Misschien kun je , als je volgens zo veel mensen een groot voorbeeld bent een duidelijke foto in bodybuilding pose plaatsen want ik zie hier niks aan. of moet ik naar de opticien?

• Topic Starter Topic Starter
ik wil geen spelbreker zijn in dit topic maar, op de 1e foto kan ik weinig ontdekken en op de 2e foto...eigenlijk ook niet? Dat Botjebouwer een knap koppie heeft zie ik ook niet (jullie en de vrouwen misschien wel:) ) maar dat ryu en massbuilder dit een voorbeeld vinden vind ik wat ver gaan hoor. Misschien kun je , als je volgens zo veel mensen een groot voorbeeld bent een duidelijke foto in bodybuilding pose plaatsen want ik zie hier niks aan. of moet ik naar de opticien?

Massbuilder en Ryu hebben trouwens wel al meerdere fotos gezien,
maar ze hebben het niet als voorbeeld in wedstrijd bodybuilding ofzo, maar meer voor de mensen die niet teveel die harcore bodybuilding op willen.

Over een foto plaatsen met een pose; Ik heb ook nog een 3e foto staan in me galerij. Daar neem ik wel een pose aan. Maar voor de rest vind ik poses maar een beetje.... euuu... laat maar :D

Zeer mooi fysiek kerel.

ik wil geen spelbreker zijn in dit topic maar, op de 1e foto kan ik weinig ontdekken en op de 2e foto...eigenlijk ook niet? Dat Botjebouwer een knap koppie heeft zie ik ook niet (jullie en de vrouwen misschien wel:) ) maar dat ryu en massbuilder dit een voorbeeld vinden vind ik wat ver gaan hoor.
Misschien kun je , als je volgens zo veel mensen een groot voorbeeld bent een duidelijke foto in bodybuilding pose plaatsen want ik zie hier niks aan. of moet ik naar de opticien?

Ga toch weg! Ik zeg nergens dat dit een voorbeeld voor mij is. Stan mcquay is mijn voorbeeld ! :D

Ziet goed uit, bro... keep it up :thumbs:

**** off shit, die gozer heeft een hele goeie fysiek, en ziet er gewoon goed uit

dat is toch niet zo moeilijk om gewoon te beamen????

misschien, denk je bij jezelf, had je uit 4 jaar, meer kunnen halen maar wat doet dat er toe? post dan lekker even een foto met net zoveel spierkwaliteit als botjebouwer, of nog veeel beter, en heb dan pas commentaar.

Steek je energie liever in het bekritiseren of becomplimenteren van iemands fysiek ipv van lopen zeiken of iemand beter zijn best had kunnen doen of niet, en daarnaast: ben jij degene die dat bepaald???

let niet op dat gezeur botjebouwer, je bent 1 van de weinige die uberhaupt een fysiek heeft om shoots te kunnen draaien, haha.

ga zo door jongen!

ps lichaamsgewicht zegt niks in bodybuilding, ik heb ook 115kg gewogen nounou poepoe wat stelde ik veel voor maar niet heus:D

Ik vind ook dat botje een goed fysiek heeft, ik moet wel zeggen dat hij "het geluk" heeft met zijn bouw. Ik zie daar namelijk een smalle taille en goeie kwaliteit spieren. Dus ik denk dat naast anabolen, genen ook een grote rol spelen.

Om samen te vatten..goed fysiek..ga zo door!

Greetz!

Ziet er goed uit; goede verhoudingen, lekker droog.
Ga zo door.

**** off shit, die gozer heeft een hele goeie fysiek, en ziet er gewoon goed uit

misschien, denk je bij jezelf, had je uit 4 jaar, meer kunnen halen maar wat doet dat er toe? post dan lekker even een foto met net zoveel spierkwaliteit als botjebouwer, of nog veeel beter, en heb dan pas commentaar.

Steek je energie liever in het bekritiseren of becomplimenteren van iemands fysiek ipv van lopen zeiken of iemand beter zijn best had kunnen doen of niet, en daarnaast: ben jij degene die dat bepaald???

let niet op dat gezeur botjebouwer, je bent 1 van de weinige die uberhaupt een fysiek heeft om shoots te kunnen draaien, haha.

ga zo door jongen!

ps lichaamsgewicht zegt niks in bodybuilding, ik heb ook 115kg gewogen nounou poepoe wat stelde ik veel voor maar niet heus:D

juist ja!

ga zo door jongen!

Goeie post !!!

Ik moet wat karma verdelen enzo ....

Terug
Naar boven