- Waardering
- 7.124
Ga toch weg! Ik zeg nergens dat dit een voorbeeld voor mij is. Stan mcquay is mijn voorbeeld !![]()
ik ben al weg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga toch weg! Ik zeg nergens dat dit een voorbeeld voor mij is. Stan mcquay is mijn voorbeeld !![]()

**** off shit, die gozer heeft een hele goeie fysiek, en ziet er gewoon goed uit
dat is toch niet zo moeilijk om gewoon te beamen?
misschien, denk je bij jezelf, had je uit 4 jaar, meer kunnen halen maar wat doet dat er toe? post dan lekker even een foto met net zoveel spierkwaliteit als botjebouwer, of nog veeel beter, en heb dan pas commentaar.
Steek je energie liever in het bekritiseren of becomplimenteren van iemands fysiek ipv van lopen zeiken of iemand beter zijn best had kunnen doen of niet, en daarnaast: ben jij degene die dat bepaald
let niet op dat gezeur botjebouwer, je bent 1 van de weinige die uberhaupt een fysiek heeft om shoots te kunnen draaien, haha.
ga zo door jongen!
ps lichaamsgewicht zegt niks in bodybuilding, ik heb ook 115kg gewogen nounou poepoe wat stelde ik veel voor maar niet heus![]()

Ik ga tot de zomer zo keihard knallen, ik ga m'n doel ver overschreiden, want ik weet dat het van de zomer zeuren wordt kwa discipline, en wil gewoon ff kijken hoever je het kan schoppen in 1 seizoen, ook al vind ik mezelf al meer dan groot genoeg.

zo hey,ben ne nieuw op het forum,maar met zulke foto's zal ik nog zeker vaker langs komenziet er echt goed uit!

zo hey,ben ne nieuw op het forum,maar met zulke foto's zal ik nog zeker vaker langs komenziet er echt goed uit!
Wanneer krijgen we wat fotos van jou te zien?
De rest zijn prive he! Heb al *30 leden pm's gestuurd met wat fotos!

ow nou stuur mij dan ook maar z'on pm hoor haha,wie weet post ik dan ook nog eens foto's![]()
Nee niet doen!, Denk aan Lauw zijn topic! Sterk blijven.

altijd leuk om te zien wie de posts plaatst [m.u.v. Roxxe
]
Ziet er netjes uit,je armen zijn alleen wat te klein tegenover je schouders,maarja daar hebben er wel meer last van![]()

Meeste hebben toch juist last dat hun schouders te klein zijn....?
Bij mij ist net andersom,als ik eenmaal opgepompt ben zijn mn schouders gewoon TE huge voor mn armen....Maar daar word aan gewerktTja,bij de meeste ja......maar ikBij mij ist net andersom,als ik eenmaal opgepompt ben zijn mn schouders gewoon TE huge voor mn armen....Maar daar word aan gewerkt
![]()
Ik heb fotos waarbij me schouders ver buiten me armen komen! Vooral gaaf als je een smal middeltje heb