Fitness Seller

Zomer kuur

Damn bro, ****ed up sides man, Maaaaaar die 10 KG in iets meer dan 3 weken :eek:

Dat maakt weel alles goed toch :D

Netjes gab, 10 kilo in 3 weken.

Ik zit op de 13kg in 6 weken en vond t al erg hard gaan :D

Ben benieuwd tot welke week het bij jou zo hard door blijft gaan met die groei.

Bij mij begint de groei een beetje te stagneren heb ik t idee.
Slechte week achter de rug gehad ivm maag problemen, ff kijken wat deze week me brengt :)

Ik volg je iig

Dat kotsen komt sowieso van de tren. Werkt bij mij ook altijd op de maag.
Even goed opletten wat je eet zodat je geen dingen eet waar je dit van krijgt.
Wat bij mij ook helpt is ghrp2 omdat dit de maag goed leegt.

• Topic Starter Topic Starter
fototje van 5 weken geleden, voor de AAS.
hier op een 107 kg denk ik bij 7%
2up75dz.jpg

Nevermind

Laatst bewerkt:
Beetje wazige foto. Heb je geen full body?

Komt binnenkort, als ik er naar mn mening :ready to go bij sta.

122 kg bij 6% nu...
nieuwe kuur.

EOD

250mg super deca
200mg deca
500mg test e

heb een aantal weken op neppe test gezeten, met hoge dosis tren en bold er bij, toen flink droog getrokken, maar geen test gehad, weinig vooruit gegaan zelfs achteruit in gewicht.

zit nu weer in de sneltrein met het gainen van kgs, zat 2 weken geleden op 6% en heb het gevoel dat ik zelfs weer wat droger ben geworden.
vorm is aanzienlijk veranderd, als het zo doorgaat pak ik in dec de flex cup.

neem even geen peps meer op kleine dosis gh na, denk aan 2.5iu ed..even 4 weekjes geen toevoegingen.
nieuwe prikkel over 4 weken als ik er weer mee start
zit te denken nu een ander protocol te gaan volgens, zoals Jaytjuh, heb met dit protocol zeer goede resultaten gehaald en nog nooit het op de manier van Jaytjuh geprobeerd, dus eens zien of dat wat is. zeg altijd wel dat ik bij dit igf/gh protocol zweer, maar als je het niet probeert, weet je het ook niet.

was eigenlijk niet echt van plan te gaan loggen, maar ok :)

122 kg bij 6%? hoelang ben je? post is een picture want dan ben je echt een beest!

122 kilo bij 6% vraagt om een foto

Neh, foto's komen als ik er naar wens bij sta.
ik ben 1m96.

hou dat foto gedoe even achter wege, en laat het een log zijn;)
als jullie toch willen dat ik ga loggen.

Laatst bewerkt:
netje sman je stond al goed voor de kuur goed droog al

netje sman je stond al goed voor de kuur goed droog al

Thnx bro!

Na enig conclaaf met Jaytjuh toch maar besloten iets lager te gaan op deca,
deca wordt naar e3d gebracht, geen eod meer ivm libido problemen die ik wil voorkomen.
jammer van de nandrolone prop ester in de 4 ester deca blend, maar moet verwaarloosbaar zijn denk ik.

Je hebt nog geen last van je libido, maar omdat je MISSCHIEN last gaat krijgen, ga je veranderen?

Mmm

Thnx bro!

Na enig conclaaf met Jaytjuh toch maar besloten iets lager te gaan op deca,
deca wordt naar e3d gebracht, geen eod meer ivm libido problemen die ik wil voorkomen.
jammer van de nandrolone prop ester in de 4 ester deca blend, maar moet verwaarloosbaar zijn denk ik.

Ja met eod zou je op 1575mg deca uitkomen, dus geheid dat daar problemen mee krijgt. e3d zit je op 1050 wat nog te overzien is.
Ik zou het zelf bij 250mg superdeca eod laten ;)

Je heb nog nooit deca gehad toch waarom dan meteen zo hoog? op 400-600 mg per week groei je ook gewoon maximaal hor!

super deca is een 4 ester blend, dus die moet ik echt eod nemen. en de normale deca, ja die kan ik opzich 1x per week gaan zetten.
die laat ik er wel bij lopen, want heb maar 2 vialletjes super deca, mooi om de kuur te kickstarten.

Terug
Naar boven