Fitness Seller

Zomer kuur

In dat geval succes bro!

We want updates..

Ga je ook before and after fotos posten?
Ben ook erg benieuwd of je je doel behaald.

groter is beter

Flinke kuur,

Ik volg!

Wanneer is je wedstrijd?,

klopt. maar ik gebruikte het meer als excuus.
ik kuur zoals ik kuur, en daar kunnen anderen niks aan veranderen. ik doe het met mijn eigen inzicht, en ken veel mensen die zo kuren, maar alleen praten over 1 sus en 1 decatje in de week, maar het zijn er wel lekker 10 om 15. ik praat hier eerlijk, over mn dosages. ben niet hypocriet, zoals meer dan de helft ;)

ik log niet, ik update mn topic vaak.:D

kuur wisseld nog wel eens :)

Dat is duidelijk, veel succes verder.
Hopelijk gaat alles goed met je;)

Is inmiddels wel een log geworden. Ik verplaats hem dan ook naar het juiste gedeelte van de sectie..

Toch nog een logje :D
andro even offtopic heb jij ervaring met deca/tren in 1 stack.

• Topic Starter Topic Starter
Nee gab, zoals ik eerder al zei, Deca eerste keer dat ik het gebruik.
wel ervaring met tren en bold. lekker bij tren blijven, of deca, 2 androgenen heb je weinig aan. je kan wel 200mg deca naast je tren laten lopen, 2x pw 100mg voor alszijnde eiwitsparend.

Oxy is aan het werk, zat vandaag in de auto... wat heb ik een hekel aan mede weggebruikers op het moment... maatje zat naast me, denk dat het lang duurt voordat die weer eens mee rijdt :D

begin morgen weer met de peptides trouwens, cts is vrijwel weg, paar nachtjes weer goed geslapen, dus kan er weer tegenaan.
ben van plan nu weer HGH met SLIN te combineren, 10iu SLIN bij opstaan, 5iu nordi verdeeld over de dag.

Laatst bewerkt:
Je wil het dan wel geen logje noemen, het blijft een verdomd interessant stukje tekst dat je hier neerpent. Keep it up.

je kan wel 200mg deca naast je tren laten lopen, 2x pw 100mg voor alszijnde eiwitsparend.

Ik heb het nooit begrepen, een beetje deca toevoegen als zijnde eiwitsparend.
Correct me... maar elk anabool werkt toch eiwitsparend? Of sla ik de bal nu compleet mis?

Gr

Correct

Als je al test en tren gebruikt is deca idd totaal overbodig als je t gaat gebruiken als ''eiwitspaarder''

zijn een beetje oldskool gedachtes dan denk ik :)
komt het ook vandaan nl.

Wel leuk dat je een wedstrijd wil gaan doen en eerlijk vertelt wat je gebruikt en hoeveel en dergelijke.Ik doe het natty ;)

Natty... die internet benamingen allemaal?!
Abn, dat begrijp ik wel.. :)

Terug
Naar boven